سامانه جامع ثبت شرکت ها

باید صورتجلسه ای تنظیم شود و همه ی سهامداران و شرکاء آنرا به امضای در بیاورند. ارائه دادن اصل مجوز اولیه که از سازمان اوراق بهادار و بورس اخذ شده. ثبت کردن شعبه است که به این معناست که اگر شرکت شعبه داشته باشد باید اطلاعات آن شعبه را ثبت کنید در غیر اینصورت از این گام میگذریم و نکته ی قابل ذکر این است که نام شعبه نباید شبیه به شرکت اصلی باشد و در نام آن کلمه ی شعبه آورده شود. حدود وظایف هرکدام مشخص می شود و از مواجهه ی شرکت با مشکلات حقوقی تا حدودی جلوگیری میشود.

ثبت شرکت یکی از مواردی است که برای سودآوری در سال های اخیر بسیار مدنظر فعالان اقتصادی قرار گرفته . برای انجام امور حقوقی و ثبتی در کشور باید از مشاور مجرب و کاربلد در زمینه ثبت شرکت ها یاری بخواهید . برای رفع نیاز متقایان کلیه مراحل و اقدامات ثبت شرکت توسط موسسه حقوقی ثبت نوول با تیم متخصص و کارشناسان خبره حقوق و وکلای پایه یک دادگستری با کمترین هزینه و سریع ترین زمان ممکن انجام می گردد. در صورت نیاز به مشاوره تخصص با کارشناسان ثبت نوول همین حالا تماس حاصل نمایید. در مجموعه ثبت شرکت نوول فرآیند کار شما به بهترین شکل ممکن و بدون هیچ گونه دغدغه صورت می پذیرد .

ثبت شرکت

بطور مثال اگر تعدا شرکاء و سهامداران شرکت کمتر از 3 نفر باشد، طبیعتاً امکان ثبت شرکت سهامی خاص را نخواهید داشت و باید شرکت با مسئولیت محدود را انتخاب کنید. همچنین یکی از تفاوت های مهم شرکت سهامی خاص با شرکت با مسئولیت محدود در این است که سرمایه نقدی شرکت با مسئولیت محدود کاملا اظهاری است و نیازی به سپرده گذاری سرمایه شرکت در بانک وجود ندارد اما در شرکت سهامی خاص سپرده گذاری حداقل 35% از سرمایه شرکت در حسابی بنام شرکت در شرف تاسیس الزامی است. در قانون تجارت، برای تشکیل و ثبت شرکت تضامنی حداقلی ذکر نشده است، اما با وحدت ملاک از شرکت های دیگر همچون شرکت سهامی خاص و شرکت با مسئولیت محدود ، باید گفت حداقل سرمایه مورد نیاز برای تشکیل و ثبت شرکت تضامنی مبلغ ۰۰۰/ ۰۰۰/ ۱ ریال است.

مراحل ثبت شرکت درموسسه ثبت مفید

شرکت‌های با مسئولیت محدود بین دو یا چند نفر برای امور تجارتی تشکیل می‌شوند و هر یک از شرکا فقط به میزان سرمایۀ خود مسئول پرداخت بدهی‌های احتمالی خواهند بود. در نتیجه، اعضا می‌توانند اموال شخصی خود را در موقعیت ورشکستگی حفظ کنند و از این بابت نگران نباشند. تشکیل این گونه شرکت‌ها با سرمایه‌ای اندک نیز امکان‌پذیر است اما امکان انتشار اوراق سهام وجود ندارد. حداقل سرمایه برای تاسیس شرکت با مسئولیت محدود طبق قانون محدودیتی ندارد. با وجود این، عرفاً کمترین میزان سرمایه برای انجام این کار یک میلیون ریال است که باید تمام آن پیش از ثبت قانونی شرکت فراهم شده باشد. به همین دلیل، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ، سامانه ای را با عنوان سامانه جامع ثبت برند ها راه اندازی نمود که از طریق آن متقاضیان ثبت شرکت و موسسه های غیر تجاری می توانند کلیه فرآیند درخواست خود را تا مرحله نهایی انتشار آگهی در روزنامه رسمی به صورت غیرحضوری و الکترونیکی انجام دهند.

برای این منظور، اداره پست جمهوری اسلامی ایران پاکتی مخصوص طراحی کرده است که مدارک صرفاً باید در همین قالب تحویل مرجع قانونی داده شوند. این بخش از هزینه‌های ثبت شرکت متغیر است اما تا پایان سال ۱۳۹۹ این تعرفه سی هزار تومان معین شده است. گفتنی است که این مبلغ تابع نوع موسسه شما نیست و برای انواع مجموعه‌ها یکسان است. سامانه تخصصی ثبت شرکت و ثبت علائم تجاری (های ثبت) یک شرکت معتبر که شامل کارشناسان مجرب در زمینه ثبت شرکت، ثبت برند، کارت بازرگانی، اخذ جواز، تغییرات شرکت ، طراحی سایت وخدمات مربوط می باشد و آماده ارائه خدمات به صورت تضمینی به مشتریان محترم خواهد بود. هدف ما ارئه خدمات VIP و مشاوره رایگان به مدیران محترم شرکت ها و مؤسسات غیر تجاری با بهره گیری از بهترین فناوری های اطلاعاتی، ارتباطی، اتوماسیون و نیروهای انسانی متخصص و کارآمد است.

همچنین یکی دیگر از مسائل بسیار مهم محبوبیت این شرکت موضوع اظهاری بودن سرمایه ثبتی آن است. یعنی شما وقتی تصمیم به ثبت شرکت مسئولیت محدود دارید و برای آن سرمایه تعیین می کنید، هیچ نیازی به واریز مبلغی از سرمایه ثبتی شرکت به حساب بانکی وجود ندارد و در واقع شرکاء شرکت صرفاً اظهار می کنند که سرمایه شرکتشان فلان مبلغ است. هر کدام از انواع شرکت ها برای به ثبت رسیدن نیازمند شرایط مجزا و قابل اطمینان می باشند. به عنوان مثال تعداد شرکا در شرکتهای تجاری متفاوت بوده برای مثال در شرکت با مسئولیت محدود باید حداقل 2 نفر باشد، در صورتیکه تعداد سهامداران در شرکت سهامی خاص کمتر از 3 ثبت تغییرات شرکت نفر نباید باشد و همچنین به 2 نفر بازرس نیز نیاز می باشد. در شرکت سهامی عام حداقل سهامدار باید 5 نفر به همراه 2 نفر بازرس اصلی و علی البدل طبق شرایط قانون تجارت باشد .

  • بهترین مشاوران مهاجرتی و وکیل مهاجرت موسسه آماده هستند تا راهنمایی‌های لازم را در زمینه اخذ ویزا، اقامت، پذیرش تحصیلی و بورسیه تحصیلی، ارایه دهند.
  • اخذ کد اقتصادی در کمترین زمان در موسسه ثبت مفید صورت می گیرد ، جهت اخذ کد اقتصادی با ما تماس بگیرید.
  • شرکت یا مؤسسه خصوصی یا تعاونی است که بنا بر قانون دانش بنیان ارزیابی شده است.
  • در این قسمت نام شخصی که متقاضی تاسیس شرکت یا موسسه است وارد می شود.

داشتن مکان معتبر و اداری، روزنامه رسمی، کد اقتصادی، گواهینامه ارزش افزوده و برند ثبت شده همگی نشان دهنده این است که شما با خیال راحت به ثبت مفید اعتماد نموده و خدمات ما را دریافت کنید. ثبت شرکت سهامی خاص شرکت خاص به نوعی از شخصیت حقوقی گفته می شود که از three عضو هیات مدیره و 2 بازرس ( یکی اصلی و دیگری علی البدل ) تشکیل می شود . بازرسین با یکدیگر و سایر اعضاء نباید وابستگی خانوادگی داشته باشند . حداقل سرمایه اولیه صد هزار تومان و باید 35 درصد آن در داخل حسابی بنام شرکت واریز گردد . این سهام قابلیت نقل و انتقال در بازار بورس را ندارد و اوراق قرضه ای نمی توان منتشر کرد ؛ برای جابجایی حتما باید مجمع عمومی سهام داران تشکیل شود و هیچ سهامی قبل از تاسیس شرکت حق صدور ندارد .

ثبت شرکت یعنی این که فعالیت تجاری خود را رسمی کرده اید و طبق مفاد انجام این کار به سادگی می توانید قراردادهای کوچک و بزرگ را با دیگر سازمان ها جهت ارائه خدمات و محصولات خود ببندید.اگر می خواهید به فعالیت اقتصادی و تجاری خود اعتبار ببخشید بایستی حتما به فکر تاسیس شرکت باشید. در این مقاله به مهم ترین مزایای ثبت یک شرکت که می تواند برای افراد به همراه داشته باشد اشاره کرده ایم، هم چنین مدارک و مراحلی که می بایست برای انجام این کار انجام دهید را نیز آورده ایم، پس با ما همراه باشید. در انتها با ارسال تمامی مدارک به اداره ثبت شرکتها از طریق پست ، پرونده مورد بررسی کارشناس اداره قرار می گیرد و در صورتی که نقصی نداشته باشد ، مورد تایید واقع می گردد .

مراحل ثبت شرکت و راهنمای آن

قصد دارم یک شرکت تاسیس کنم .کار من تولید بازیهای کامپیوتری هست. پس از عقد قرارداد با مؤسسه ، مدارک مربوطه و مورد نیاز از طرف نخستین ثبت به شما اعلام می گردد و شما می بایست مدارک مربوطه را در اسرع وقت به صورت کامل تهیه نموده و تحویل مؤسسه دهید. بنابراین كلیه وظایف و مسؤلیت‌های قانونی را شركت اصلی دارد و در صورت لزوم پاسخگو خواهد بود. در ضمن از این لحظه ، قسمت امتیازدهی ثبت شرکت (5 ستاره بیشترین امتیاز است) قسمت پرسش و پاسخ و درج نظرات در زیر این برگه فعال شده است و شما خوانندگان گرامی، پس از خواندن این مطلب می توانید به آن امتیاز دهید یا نظر خود را درج نمایید. ۵۰ نفر از مشاوران ما در حال حاضر آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند. نرخ مالیات شرکت‌ها برای یک شرکت محدود اروپا، در حال حاضر ۱۲.۵٪ است که از پایین‌ترین نرخ در اروپا است.

امروزه تمامی شرکت ها و ارگان های دولتی برای این که بخواهند با شما همکاری کنند و این که محصولات و یا خدماتی را از شما دریافت کنند نیازمند کد اقتصادی هستند. کد اقتصادی زمانی به شما تعلق می گیرد که برای ثبت شرکت خود اقدام کرده باشید و این کد به اشخاص حقیقی تعلق نمی گیرد. ثبت شرکت سهامی خاص رواج بسیاری دارد و افراد زیادی به تاسیس این شرکت مبادرت می کنند.

همین حالا با کارشناسان ما تماس بگیرید!

مدارک ثبت شرکت پس از تکمیل و بازبینی باید به اداره ثبت شرکت‌ها ارسال شوند. این کار از طریق پست و با پاکت‌های مخصوصی که برای این کار طراحی شده است انجام می‌شود. تمام تصمیمات هیئت‌مدیره شرکت باید در قالب صورت‌جلسه تنظیم شوند و به اداره ثبت شرکت‌ها تسلیم گردند. گفتنی است که برای رسمیت یافتن این جلسات، حضور دست‌کم نیمی از اعضا الزامی است. نکتۀ مهمی که باید در تنظیم این سند در نظر داشت، ثبت دقیق تاریخ برگزاری شامل ساعت آغاز و پایان آن است.

حداقل سرمایه برای ثبت این شرکت ها یک میلیون ریال می باشد ، در صورتی که تعداد اعضاء بیش از 12 نفر باشد تشکیل هیئت نظار نیز الزامی است . اول هزینه وکیل که موسسه ثبت ونک این هزینه را در سال 1400 از ابتدا تا انتهای انجام امور ثبتی دویست هزار تومان قرارداده و ثانیا هزینه واریزی های دولتی و سازمانی که بریارکت های مختلف متفاوت است و برای اطلاع دقیق میتوانید مقاله ” هزینه های ثبت شرکت در سال 1400 چه مقدار است ؟ ” را مطالعه فرمایید. زیرا با انتخاب یکی از انواع شرکت ها ، در حقیقت روابط و تعهدات فیمابین شرکا کاملا مشخص میشود و در صورتی که یکی از شرکا زیاده خواهی نماید. قاضی به سرعت با توجه به نوع شرکت میتواند تعهدات شرکا و حقوق شرکا را در کمترین زمان ممکنه مشخص نماید . برای ثبت آنی و حرفه ای شرکت خود پیشنهاد می شود هم اکنون با موسسه ثبت نوول تماس گرفته و در این مسیر از مشاوره رایگان وکلای حقوقی مجرب نوول ثبت با بیش از 18سال سابقه حقوقی بهره ببرید.