شرکت با مسولیت محدود

گواهی عدم سوء پیشینه و اقرارنامه اعضاء هیئت مدیره شرکت با مسئولیت محدود. امضاء وکالتنامه وکیل درصورتی که پرونده تاسیس شرکت با مسئولیت محدود توسط وکیل انجام شود. به موازات این موارد می بایست به صورت اینترنتی طرح جامع مالیاتی اخذ گردد و بعد از تائید و ثبت آن (به ماده ۴۵ برسد) نسبت به اخذ کداقتصادی شرکت با مسئولیت محدود اقدام گردد. در حال حاضر به علت وجود ثبت شرکت های زیاد در ایران نام های تک سیلابی تا سه سیلابی تقریباً ثبتشان سخت شده است ولی موسسه ثبتی ذهن ناب می تواند در این مرحله برای اخذ نام های تک سیلابی به بالا شما را یاری رساند. نحوه انتخاب اسامی سه سیلابی ایرانی و ویژگی هایی که یک اسم شرکت باید داشته باشد. 4- اگر اسم شرکت متضمن نام یکی از شرکای سهامی ( سهام داران ) باشد، برخلاف شرکت های مختلط غیرسهامی، در قانون تکلیف آن مشخص نشده و قانون در این خصوص، ساکت است.

برند تجاری بین المللی به مصرف کنندگان و مشتریان هویت و جایگاه مشابهی را در سرتاسر جهان ارائه می نماید در صورتی که برند تجاری بین المللی موقعیت و یا هویت برندهای تجاری خود را به منظور اینکه با مخاطب متناسب گردد تغییر می دهد. همانند مک دونالد که یک برند تجاری جهانی می باشد.زیرا فهرست غذایی آن با عنایت به فرهنگ هر کشور تغییر می نماید ولی اپل یک برند تجاری بین المللی می باشد که در همه جای جهان محصول را با همان کیفیتی که دارد ارائه می نماید. موسسه نوول با درایت و تخصص خود در زمینه ثبت و ارائه بهترین نام برای شرکت و کسب و کار شما بهترین گزینه جهت انجام امور حقوقی نام شرکت شما می باشد که با مشاوره رایگان حقوقی نکات مهمی را در خصوص ثبت اسم شرکت به شما ارائه می دهد.

4- انتخاب بازرس اصلی و علی‌البدل در شرکت سهامی خاص اجباری اما در شرکت با مسئولیت محدود اختیاری است. بنابراین در شرکت با مسئولیت محدود، شرکا تاجر نبوده و مستقیماً مسئولیتی در امور شرکت ندارند و مانند شرکت سهامی، مسئولیت آنها محدود به سرمایه‌ای است که در شرکت گذاشته‌اند، اما آورده آنان که سهم‌الشرکه نامیده می‌شود، به سهام تقسیم نمی‌شود و آزادانه قابل معامله نیست. پس از تائید اسم، سامانه صفحاتی را در اختیار شما قرار می دهد که باید آنها را در دو سری، پرینت کرده و توسط تمامی اعضای شرکت به امضا برسد. پس از آن کلیه مدارک مرتبط را در پاکت ثبت شرکت با مسئولیت محدود که قرمز رنگ نیز می باشد، قرار داده و به اداره ثبت شرکت های شهر خود ارسال نمایید.

  • در ارتباط بودن با یک وکیل و کارشناس ثبتی مجرب و توانمند در امر ثبت شرکت هاشما را در راه پیشبرد اهدافتان راهنمایی کرده و باعث شناخت هرچه بیشتر افراد با محصول شما می شود .
  • حداقل تعداد نفرات برای ثبت یک شرکت در ایران دو نفر برای شرکت با مسئولیت محدود است.
  • ب- وقتی برای شرکت مدت معینی تعیین شده باشد و آن مدت به اتمام برسد.
  • در این مقاله به توضیحاتی درباره اسم شرکت، اسم های اصیل ایرانی برای شرکت، انتخاب اسم شرکت، نام شرکت پرداخته شده است تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

اسم شرکت مستلزم اطلاعات زیاد درباره آن و دقت و زمان لازم می باشد باید در اسم شرکت بسیار دقت کنید تا بعد از ثبت شرکت مجبور به تغییر اسم شرکت نشوید. در این راه موسسه ثبت نوول شما را به صورت کامل و با در نظر گرفتن ویژگی های محصولتان راهنمایی خواهند کرد . شما می توانید در هر ساعت از روز های کاری با شماره تماس های موسسه ثبت نوول تماس گرفته و با مشاوره تخصصی مشاوران ثبتی و حقوقی ثبت نوول خیال خود را از صحیح انجام شدن امور حقوقی آسوده سازید . با تغییراتی که در روند ثبت شرکت ها انجام شده است، شما می بایست نام های مدنظر خود را در هنگام مراحل ثبت اعلام نمایید. سلام وقتتون بخیر لطفا تفاوت محدود با سهامی خاص رو بهم بگید من کارم تولیدی پوشاک.. بنابراین موسسه پارسه امین پایتخت از مرحله انتخاب نام حرفه‌ای و خاص تا مراحل دیگر از جمله تنظیم دقیق و اصولی اساسنامه، شرکتنامه، صورتجلسه و… به عنوان یک مشاور متخصص، امین و باتجربه، شما را همراهی کند.

پس از تکمیل مراحل طرح جامع مالیاتی, اوراق از جمله روزنامه رسمی و کثیر الانتشار و تائیدیه طرح جامع مالیاتی را به اداره ثبت شرکت ها تحویل و کلیه اوراق ثبتی را مهر و امضاء شده تحویل داده می شود. با توجه به ارسال اوراق به اداره ثبت شرکت ها ثبت تغییرات شرکت در ابتدا آگهی ثبتی به ثبت می رسد و می بایست نسبت به پرداخت روزنامه های رسمی و کثیر الانتشار اقدام گردد. از اول سال ۹۶ چاپ روزنامه رسمی اجباری شده و اگر شرکتی هایی که روزنامه رسمی خود را چاپ نکند تغییرات بعدی خود را نمی تواند انجام دهد.

شرکت با مسئولیت محدود در قانون تجارت

و بالاخره آخرین حسن شرکت با مسئولیت محدود در مقایسه با شرکت‌های سهامی این است که قلمرو آگهی‌ها در شرکت‌های سهامی وسیع‌تر از شرکت با مسئولیت محدود می‌باشد. مجموعا ثبت شرکت با توجه به روند آن و برخی مسائل تخصصی بین حداقل 10 روز تا حداکثر دو ماه زمان خواهد برد که موسسه ثبت شرکت آرمانی در کمترین زمان ممکن این کار را انجام می دهیم. اشخاص حقوقی نیزمی توانند با ارائه مدارک شرکت و مدارک هویتی نمایندگان به ثبت شرکت اقدام کنند.

انتخاب نام شرکت با مسئولیت محدود

انتخاب یک نام تجاری خوب یک فرآیند پیچیده را به همراه دارد و جز اولین قدم های مقررات ثبت شرکت است. در صورتی که متقاضی به نتیجه کارشناسی نام، اعتراض داشته باشد باید مراتب اعتراض خود را با ذکر دلایل در قالب فرم اعتراض، به مرجع ثبت شرکتهای بررسی کننده نام اعلام نماید تا کارشناسی مجدد صورت پذیرد. در ثبت شرکت‌هایی که با مشارکت چند شرکت ایرانی و خارجی تاسیس شده ‌اند می‌توان از نام کامل یا قسمتی از نام کامل شرکت خارجی و از نام فارسی استفاده کرد. اكثر مراجعین كه فقط نام شركت را می دانند به قسمت تعیین نام مراجعه ثبت برند نموده و با توجه به اسم شركت شماره ثبت آنها از دفاتر موجود استخراج و به آنها داده می شود. بطور كلی در قسمت تعیین نام های ارسالی از وزارتخانه ها و دادگاهها و سازمانها و ادارات و شركتها همگی بطور جداگانه تفكیك شده و مورد بررسی و اقدام قرار می گیرد. ص- در مورد اعتراض شركتها به اسامی متشابه كه بعلت عدم مشاهده در دفاتر و یا به نظر مدعی یا مدعیان به اسم اعلام شده در این قسمت اعتراض آنها مورد بررسی و اقدام قرار می گیرد و حتی در مواقع ضروری با مراجعه به دادگاه ها، ذینفع را در این مرحله یاری می دهد.

سرمایه شرکت با مسئولیت محدود

استفاده از اسامی ائمه و نامهای متبرکه در موسسات خیریه، فرهنگی و شرکتهای خدمات زیارتی پس از اخذ مجوز و در صورت رعایت سایر موارد ممکن می باشد. نام شرکت باید با موضوع فعالیت شرکت همخوانی و هماهنگی داشته باشد و با آن در تضاد نباشد. در نام شرکت باید دقت شود که مشابه نام شرکت های ثبت شده نباشد در غیر این صورت نام های شما رد می شوند.

تعیین نام شرکت و مؤسسات غیرتجاری که قبلاً سابقه‌ای نداشته و مؤسسین قصد تأسیس آن را دارند. نام شرکت باید دارای معنی و ریشه فارسی و موجود در یکی از فرهنگ نامه‌های معتبر فارسی از جمله فرهنگ نامه دهخدا، معین و عمید باشد. بهترین راه این است که با بررسی رقبای خودتان و مشورت با کارشناسان اسمی مناسب برای شرکت‌تان انتخاب کنید.

نحوه اداره شرکت با مسئولیت محدود

، اجباری ولی در شرکت با مسئولیت محدود، اختیاری می باشد یعنی شرکت مسئولیت محدود نیاز اجباری به بازرس ندارد و همانگونه که در بالا گفته شد ۲نفر هیئت مدیره برای ثبت شرکت مسئولیت محدود کفایت می کند(البته شرکت هایی با یک تن مدیرعامل هم قابل ثبت است که به آن شرکت های تک هیت مدیره گفته می شود). آگاهی از مدارک لازم برای ثبت شرکت مسئولیت محدود می تواند روند تاسیس شرکت را ساده تر نماید. این مدارک شامل تصویر شناسنامه و کارت ملی اعضای شرکت، گواهی عدم سوپیشینه هر عضو، اساسنامه تنظیم شده، اقرارنامه و تقاضانامه است که به امضای تمامی ثبت شرکت در تهران اعضا رسیده باشد. از معایب شرکت با مسئولیت محدود این است که پذیره نویسی و پرداخت تمام سهم الشرکه به صورت اوراق تجارتی قابل انتقال اعم از با نام و بی نام صادر نمی‌گردد. ولی در شرکت‌های سهامی عام نقل و انتقال سهام کام لا آزاده بوده و در شرکت‌های سهامی خاص این نقل و انتقال ممکن است مشروط به موافقت مدیران شرکت یا مجامع عمومی سهامداران بشود. شرکت سهامی عام با حضور الزامی حداقل پنج سهامدار (مدیر) و شرکت سهامی خاص با حداقل سه سهامداران تشکیل می‌گردد در صورتی که شرکت با مسئولیت محدود را می‌توان با حداقل دو شریک تشکیل داد.

اگر اشخاصی اصرار به نداشتن شریک درشرکت مسئولیت محدود را داشته باشد گزینه ی افراد درجه یک خانواده پیشنهاد می شود. به همین دلیل ثبت شرکت با مسئولیت محدود رایج ترین وپر طرفدارترین نوع شرکت ثبتی است. ثبت شرکت با مسئولیت محدود را با ما تجربه و تغییرات را به ما بسپارید.

حداقل سرمایه در شرکت مسئولیت محدود با توجه به رویه و حداقل مبلغ دریافت حق الثبت یك میلیون ریال می باشد. ثبت شرکت با مسئولیت محدود، به عنوان یکی از ارزان ترین و سریع ترین روش های ثبت شرکت در ایران شمرده می شود که در این نوشتار سعی کردیم شما را با مدارک، مراحل و قوانین ثبت شرکت آشنا کنیم. بطور کلی با توجه به اینکه ثبت شرکت با مسئولیت محدود، طرفدار بیشتری در ایران دارد و یکی از پر تقاضا ترین انواع ثبت شرکت می باشد، قوانین و شرایط نسبتا آسانی داشته که به بررسی آنها می پردازیم. سابق بر این ثبت شرکت با مسئولیت محدود بدون گرفتن کد اقتصادی و کد کارگاهی امکان پذیر بود در واقع ثبت این نوع شرکت ها به این صورت بود که پس از تقاضای ثبت و تایید نام به آگهی شرکت می انجامید و اشخاص می توانستند گرفتن کد کارگاهی و کد اقتصادی شرکت خود را به وقتی دیگر موکول کنند. توجه داشته باشید کلیه زمان در نظر گرفته برای تاسیس شرکت با مسئولیت محدود زمانی بین ۷ الی ۱۵ روز کاری انجام می باشد و هیچ فرقی ندارد که چه تعداد عضو, چه مقدار سرمایه و چه تعداد شریک داشته باشد. توجه داشته باشید تمامی اوراق ارسال و تائید شده دارای مهر اداره ثبت شرکتها باشد و از ۲ نسخه ارسال شده یک نسخه به متقاضی برگشت داده می شود و نسخه دوم در اداره ثبت شرکتها بایگانی می شود.