لیست اسامی خاص برای نام شرکت ها

موسسات غیر تجاری و شرکتهای تعاونی از پرداخت هزینه تعیین نام معاف می باشند . تخصیص عین نام با همان زبان و با رسم الخط فارسی به شعبات و نمایندگی های شرکتهای خارجی ممکن می باشد . استفاده از اسامی ائمه و نامهای متبرکه در موسسات خیریه ، فرهنگی و شرکتهای خدمات زیارتی پس از اخذ مجوز و درصورت رعایت سایر موارد ممکن می باشد .

در ادامه راهنمای جامع انتخاب بهترین اسم برای فروشگاه اینترنتی شما آورده شده‌است و با رعایت این نکات می‌توانید آینده‌ی برند خود را بسازید. لوگوی مناسب برای شرکت و هماهنگ با نام شرکت باید همزمان انجام شود. شما می توانید با در نظر داشتن ایده های مختلف به لوگوی شرکت نیز فکر کنید. انتخاب اسامی خاص برای برند می تواند به شما در طرح لوگوی خاص نیز کمک کند. داستان جایی جالب‌تر می‌شود که خریدار نام شرکت تولیدکننده را هم می‌داند و می‌‌گوید «دلستر عالیس» خریدم!

  • انتخاب اسم برند زیبا به همه هزینه‌ها و زحماتی که متحمل می‌شوید، می‌ارزد.
  • شما هم چنین می توانید با ایجاد یک طرح ذهنی و برانگیختن احساسات بصری و یا اشاره به یک خاطره و نمادی قدیمی مشتریان خود را تحت تاثیر قرار دهید .
  • انتخاب اسم شرکت خاص،‌ بیانگر منحصر به فرد بودن شما خواهد بود.
  • تلفظ اسم تجاری و به خاطر سپردن آن باید برای کاربران امری راحت باشد.
  • چون ممکن است خیلی زود دامنه و حساب کاربری در شبکه‌های اجتماعی گرفته شود.

البته استثنایی در اینجا وجود دارد؛ اگر یک سلبریتی هستید دیگر وضعیت فرق می‌کند و انتخاب اسم برند از روی نام خانوادگی اتفاقاً خیلی هوشمندانه است؛ چون شهرت اولیه را دارید، هزینه‌های برندینگ را به‌شدت کاهش پیدا می‌کند. بسیاری از سلبریتی‌ها معروف دنیا مثل کایلی جنر (برند محصولات آرایشی) و در ایران مثل لیلا اوتادی (برند عطر و ادکلن) اسم خود را به عنوان نام تجاری برندشان انتخاب کرده‌اند. این موضوع که در انتخاب اسم شرکت باید از قوانین و ضوابط ادارات ثبت شرکت ها پیروی کرد جزو مسائل مهم تلقی می شود. یک برند می تواند دارای نام هنری باشد که با آن می تواند خود را در مارکت ماندگار سازد . یک اسم خلاقانه می تواند شامل نوع و جنس عرضه محصولات توسط دارنده برند باشد که بتواند با بازی با کلمات و عبارات خود را در ذهن مشتریان هک کرده و تا سال ها باعث شناخت آن حرفه گردد. اسامی خلاقانه از مواردی است که باید با تدبیر بسیار اقدام به نام گذاری برای برند و علامت تجاری انجام گیرد و تماما فارسی بوده و با شئونات اسلامی نیز هم سو باشد .

نام برند چیست ؟

فرد می تواند برای انتخاب اسم برند مراجعه کند و بعد از آن متوجه این موضوع شود. البته این موضوع به وجود آورنده یک مشکل بزرگ در شرکت می باشد. لازم به ذکر است که افراد برای انتخاب نام برند خود نباید از راه دیگر غافل بمانند. که این امر با دقت کردن بر مسائل ابتدایی قابل دست یافتن است. اما اگر بخواهید برای آن وسواس زیاد به‌خرج دهید، روند راه‌اندازی سایت یا فروشگاه اینترنتی‌تان را به تعویق می‌اندازد. پس بعد از انتخاب اسم، سریعا به سراغ مراحل بعدی راه‌اندازی سایت فروشگاهی خود بروید و به درآمد برسید.

اسامی خاص برای برندسازی

به عنوان مثال، اسم آدیداس از Adolph “Adi” Dassler ( آدی داسلر)، بنیانگذار شرکت گرفته شده است یا در ایران می‌توانید پشمک حاج عبدالله را در این گروه از نام‌ها در نظر بگیرید. اسمی که برای برندتان انتخاب می‌کنید، تبدیل به قسمتی از مجموعه بزرگ‌تر می‌شود. یک کالا برای اینکه فروش خوبی را در جامعه ثبت تغییرات هدف داشته باشد در گام نخست مسئله ای که اهمیت بالایی دارد می تواند برندسازی تجاری آن محصول باشد. در انتخاب نام برند باید خیلی دقت داشت زیرا این برند باید از معنا و مفهوم و تلفظ راحت و روانی برخوردار باشد زیرا در زمان نه چندان دور قرار است در کشور و حتی در جهان بر سر زبانها جاری شود.

سلام آقای ابراهیم؛ من فکر میکنم اسمای بهتری هم هست که همه مخاطبا بتونن باهاش ارتباط برقرار کنن و نوشتنش هم ساده باشه. البته مشکل اصلی این بود که سواد انگلیسی ایرانی ها فوق العاده پایینه و فارسی هم مینویسی چیز دیگه ای تلفظ میکنن وگرنه برند تلفظ خیلی سختی نداره و از اینکه باید کنار بزارمش خیلی ناراحتم. من کارشناس طراحی و چاپ پارچه هستم و قصد دارم در اینستا و.. اما هرچقدر برند هم باشه بیشتر در زمینه طراحی لباسه نه پارچه.. میخواستم اگه امکانش هست بفرمایین بین این چند اسن کدوم بهتره و اصلا مناسب هستند یا نه..

نامهاي اصيل ایرانی برای پسران

اسم انتخاب کردن یکی از چالش‌هایی هستش که ذهن رو خیلی درگیر می‌کنه. حتی بعضی وقت‌ها با وجود اینکه کلی وقت صرف این کار می‌کنیم، باز هم به نتیجه درست و مطمئنی نمی‌رسیم. به هر حال انگار مسئولیت خیلی بزرگیه و باید کلی وقت صرف انتخاب نام برند کنیم. بعد از این‌که این اسامی را مشخص کردید، متوجه می‌شوید که تعدادی از این اسم‌ها را بیشتر دوست دارید. پس این موضوع کمک می‌کند تا حد و حدود اسم مناسب‌تان را پیدا کنید.

در این اسامی درست شبیه همان کلمات کودکانه بابا و ماما، واژه‌های نام برند تکرار می‌شوند. البته دقت کنید که این سبک نام‌گذاری برای مواد غذایی، اسباب‌بازی و برخی از برندهای فانتزی و غیر جدی خیلی بهتر جواب می‌دهد و شاید مناسب هر سبک کسب وکاری نباشد. دسته سوم نام‌هایی هستند که به خودی خود قدرت یا ضعف ذاتی برای انتخاب به عنوان نام برند ندارند و خنثی هستند.

همه همزمان با گفتن این برندها، المان و لوگوی آن‌ها را به یاد می‌آوریم. اگر نام مناسبی انتخاب کنید که بتوانید به راحتی لوگوی ساده و ماندنی آن را طراحی ثبت برند تجاری کنید، برای مدت طولانی در ذهن مخاطب باقی می‌مانید. اگر اسمی تقریبا تکراری انتخاب کنید، نه تنها نمی‌توانید مشهور شوید، بلکه ممکن است دچار دردسر شوید.

انتخاب اسم پیج مناسب اولین قدم برند سازی در اینستاگرام میباشد. از این رو حتما در انتخاب نام کاربری خود دقت لازم را به خرج داده و مواردی را که برای شما در این مقاله گوشزد کردیم را حتما رعایت کنید. اما برای برند سازی در اینستاگرام یکی از اصلی ترین کار ها همان انتخاب اسم پیج مناسب میباشد که در قسمت بالاتر به آن موارد پرداختیم. بعد از انتخاب نام ثبت شرکت در تهران کاربری موارد دیگری در ارتباط با صفحه پروفایل اهمیت دارد که به آن ها میپردازیم. برندسازی شخصی یا پرسنال برندینگ ،به فرآیند تحلیل،درک و ساخت تصویر ذهنی جهانی برونی از شما است. به نحوی که در برند سازی شخصی، خود فرد به جایگاهی فراتر از دیگران قرار گرفته و فعالیت کسب و کار شخصی وی چه در هنر، تجارت، فرهنگ و هر شاخه ای دیگری مورد تمایز قرار میگیرد.