مراحل ثبت برند شرکت و مدارک مورد نیاز

این افراد با توجه به تخصص خود این مرحله را به سرعت انجام می دهند. بطور کلی این امر باعث شده تا مصرف کنندگان بتوانند با در دست داشتن کداقتصادی و شناسه شرکت از قانونی بودن شرکت اطمینان یابند تا راحت تر با آن شرکت وارد مذاکر شوند و با آن ها همکاری نمایند همچنین خود شرکت نیز می توانند برخی از موارد را به راحتی بررسی نمایند. شرکت مختلط سهامی چه نوع شرکتی است؟ اعضای تشکیل دهنده شرکت به دو دسته یک یا چند نفر شریک ضامن و یک یا چند نفر شریک سهامی می باشد. ۳ نسخه اساسنامه تصویب شده شرکت تعاونی در اولین مجمع عمومی عادی. لازم به ذکر است نمونه این اساسنامه توسط وزارت تعاون تهیه شده است و در اختیار افرادی که می خواهند شرکت به ثبت برسانند قرار می گیرد.

شما با ثبت شرکت خود میتوانید در مناقصات دولتی شرکت کنید و از مزایای آن بهره مند شوید. همانطور که جزء معایب شرکت های سهامی خاص گفته شد، شرکت های سهامی خاص باید ۱۰ % از کل درآمد به عنوان مالیات شرکت محاسبه و وصول شده و از کل درآمد مشمول مالیات پس از کسر ۱۰ % نسبت به بقیه بر طبق بندهای قانون مالیات های مستقیم اعمال می شه. با اظهارنامه مالیاتی مناسب و حساب و کتاب های دقیق می تونید مالیات متفاوتی بپردازید. حالا باید در فرمی که در مرحله بعد پیش رویتان قرار می‌گیرد مشخصات سهامداران و اعضای اصلی شرکت را وارد کنید. اگر تعداد این افراد بیش از ۱۵۰نفر باشد باید فرمی را که از پیش در سایت بارگذاری شده دریافت و اسامی و مشخصات افراد را در آن وارد کنید.

مطابق ماده 116 قانون تجارت که برای شرکا در تضامنی مسئولیت تضامنی اعلام شده است؛ این مسئولیت بر عهده تمام شرکا می باشد. به طور مثال اگر شخص حقوقی دارای3 شریک و سرمایه 300هزار تومان باش و بدهی آن چهارصد هزار تومان، تمام شرکا (هر سه نفر) متضامناً مسئولیت پرداخت چهارصد هزار تومان را خواهند داشت یعنی طلبکاران از هر کدام از شرکاء که بخواهند میتوانند طلب خود را مطالبه کنند. طلب بدهکاران از یکی از شرکا مانع طلب از دیگر شرکا نمی باشد. بعد از دریافت پذیرش لازم است که نسخه اصلی مدارک‌تان را به آدرسی که در تائیدیه به شما داده می‌شود؛ ارسال کنید. اگر کارمندان اداره ثبت اصل مدارک را تایید کنند؛ پیش‌نویس آگهی ثبت به شما تحویل داده می‌شود.

پس از تعیین اولویت نام، اضافه کردن نام درخواستی و وارد کردن توضیحات متقاضی (درصورت لزوم) باید آن نام را ثبت کنید تا در قسمت پایین فرم نمایش داده شود؛ برای انجام این کار باید بر روی گزینه “ثبت نام درخواستی” کلیک کنید. لازم به ذکر است که هر بار پس از وارد کردن یک نام درخواستی جدید و اطلاعات مرتبط با آن باید این گزینه را انتخاب کنید تا به قسمت پایین این فرم افزوده شود. ثبت شرکت تضامنی نیز منوط به تنظیم شرکتنامه و امضای آن توسط همه شرکا و تادیه کل سرمایه نقدی و تسلیم سرمایه غیرنقدی تقویم شده، می باشد. ثبت شرکت، به شرکت اعتبار خاصی می بخشد و موجب ایجاد تمایل بیشتر به همکاری می گردد.

  • گام 9) هزینه آگهی تاسیس در روزنامه رسمی را پرداخت کنید.
  • در واقع به منظور پرداخت مالیات نیاز به حساب بانکی دارید.
  • سلسله‌مراتب ثبت شرکت در تبریز نیز پیرو قانون کلی که در کل کشور اعمال می‌شود است.

متقاضی تاسیس یا وکیل قانونی ایشان بایستی پس از تائید یکی از نامهای پیشنهادی جهت اخذ نامه معرفی به بانک وافتتاح حساب به قسمت تاسیس مراجعه و پس از واریز مبلغ سرمایه اولیه شرکت گواهی بانک را اخذ و با سایر مدارک تکمیل شده به قسمت تاسیس ارائه نماید. حداقل تعداد سهامداران در شرکت سهامی خاص 3نفر می باشد که یکی در سمت مدیرعامل و دیگری رئیس و دیگری نائب رئیس می باشد. از دیگر عواملی که می توان به ثبت شرکت در کرمانشاه پرداخت، نزدیک ترین آن به مرز خسروی (مرز ایران عراق)می باشد. برای ثبت شرکت حسابداری باید یکی از سهامداران و یا اعضای هیئت مدیره دارای مدرک حسابداری باشد.

پیگیری اداری تا صدور آگهی ثبتی تاسیس حدود ده الی دوازده روز کاری زمان لازم دارد. برای دریافت آگهی ثبتی تاسیس و اصل اسناد شرکت باید کد بیمه و کد اقتصادی دریافت نمایید. بعضی از بانکهای خصوصی ممکن است به این شرکتها وام ندهند. تمامی ترجمه ها باید به تایید سفارت ایران در كشور متبوع برسد. خیر از طریق وب سایت روزنامه رسمی در دسترس عموم خواهد بود. _ انتخاب گزینه تأیید مدارک مورد نیاز، پذیرش نهایی و دریافت رسید پذیرش اینترنتی.

ارائه نوشته ای با امضای مدیرشرکت، مبنی بر پرداخت تمام سرمایه نقدی شرکای ضامن و تسلیم تمام سرمایه غیر نقدی با تعیین قیمت حصه های غیر نقدی . ارائه نوشته ای با امضای مدیرشرکت، حاکی از تعهد پرداخت تمام سرمایه و پرداخت واقعی لااقل ثلث از آن سرمایه . ارائه four نسخه از صورت جلسه تشکیل مجمع موسس و اولین مجمع عمومی عادی و اسامی اعضا و هیات مدیره منتخب و بازرسان و مدیر عامل شرکت.

چرا ثبت شرکت در گرجستان ؟

کارتی بنام کارت صنعتی و تولیدی که با توجه به مجوز سرمایه گذاری در زمینه ی تولیدی برای اشخاص حقوقی صادر می شوند که مواد اولیه و تجهیزات خود را وارد کرده و فعالیت خود را در زمینه تولیدی آغاز نمایند. که در ادامه مدارک مورد نیاز برای هر دو را بررسی می کنیم. اگر شما مراحل بالا را با موفقیت طی کردید و مشکلی نبود برای ثبت برند خود رد سامانه باید هزینه ای پرداخت کنید.

مدارک لازم جهت ثبت شرکت مختلط سهامی

در ادامه به این سوالات و سایر شرایط ثبت شرکت در ایران پاسخ خواهیم داد. در این مرحله در قسمت «نام‌های درخواستی» شما باید اسامی مورد نظر خود را وارد کنید. نام ها را به ترتیب اولویتی که در نظر دارید در فرم وارد کنید. البته جهت انتخاب نام بایدها و نباید های بسیاری وجود دارد که باید به آن ها توجه نمایید. در پایان این مرحله یک شماره پیگیری به شما داده خواهد شد که آن شماره را نزد خود نگه دارید زیرا بعدا جهت پیگیری وضعیت ثبت شرکت خود می‌ توانید از طریق این شماره در سامانه اقدام نمایید.

گام 9) هزینه آگهی تاسیس در روزنامه رسمی را پرداخت کنید. ما برای حل این مشکل بهترین کارشناسان را استخدام کرده و برای اعزام به محل شما برای مشاوره و عقد قرار داد آماده ثبت شرکت کرده ایم. لطفا شریط و هزینه های صفر تا صد انجام کار رو برام ای میل کنید. کلیه خدمات ثبت‌یار به صورت غیرحضوری قابل انجام است و نیازی به حضور شما نخواهد بود.

این قسمت نیز باید با شماره ملی امضاء کننده دفتر پر شود. جهت دریافت مشاوره، فرم زیر را پر کرده تا کارشناسان سفیر صلح با شما تماس بگیرند. صورتجلسه انتخاب مدیران، بازرسان که امضای کلیه سهامداران رسیده باشد به همراه مدرک قبول سمت از جانب افراد منتخب. 13-ارائه ی اصل قیم نامه در صورتی که یکی از اعضا دارای اهلیت نباشد. و نمیدونیم که از کجا باید شروع کنیم و چه مراحلی رو طی کنیم مثلاً چه شرایطی داره و باید چه مدارکی رو ارائه بدیم.