نحوه ثبت شرکت به صورت آنلاین در سایت اداره ثبت شرکت ها

3- اصل روزنامه هایی ( رسمی و کثیرالانتشار) که آگهی کاهش سرمایه در آن درج شده به ضمیمه صورتجلسه به اداره ثبت شرکتها و موسسات غیرتجاری ارسال گردد. لیست سهامداران و تعداد سهام آنها بعد از کاهش سرمایه به ضمیمه صورتجلسه به اداره ثبت شرکتها و موسسات غیرتجاری ارسال گردد. اصل روزنامه هایی رسمی و کثیرالانتشار که آگهی کاهش سرمایه در آن درج شده به ضمیمه صورتجلسه به اداره ثبت شرکتها و موسسات غیرتجاری ارسال گردد. نام سهامداران حاضر در مجمع و تعداد سهام آنها در یک لیست نوشته شده و به امضای آنها برسد و هیات رئیسه مجمع صحت آنرا تایید و بهمراه صورتجلسه به اداره ثبت شرکتها و موسسات غیرتجاری ارسال گردد. (احدی از سهامداران یا احدی از مدیران یا وکیل رسمی شرکت) وکالت داده می شود که ضمن مراجعه به اداره ثبت شرکتها نسبت به ثبث صورتجلسه و پرداخت حق الثبت و امضاء ذیل دفاتر ثبت اقدام نماید.

حوزه فعالیت از قبل باید تعیین شده باشد و در این مرحله فقط در سایت ثبت شود. پس از ثبت اطلاعات مربوط به متقاضیان، نوبت به انتخاب نام شرکت می رسد. در این مرحله باید ۵ اسم را از قبل انتخاب کرده باشید. در صورت عدم وجود نقص در مدارک، آگهی رسمی ثبت و درج در روزنامه رسمی صورت می‌گیرد و اوراق به شما تحویل ثبت شرکت در تهران داده می‌شود. سپس نام انتخابی توسط کارشناسان بررسی می‌شود و در صورت تأیید، اوراق موردنیاز برای امضای سهامداران ارسال می‌گردد. برای تمامی فعالیت ها در زمینه های مالی از جمله تاسیس بانک و موسسات خصوصی اعتباری، صندوق های قرض الحسنه، صرافی ها و تبادلات ارزی، دریافت مجوز از مراجع مربوطه ضروری است.

sherkat ssaa

احد از سهامداران یا اعضاء هیئت مدیره با حق توکیل به غیر یا وکیل رسمی شرکت وکالت داده می شود ضمن مراجعه به اداره ثبت شرکتها نسبت به ثبت صورتجلسه و پرداخت حق الثبت و امضاء دفاتر ثبت اقدام نماید. احدی از سهامداران یا اعضاء هیئت مدیره با حق توکیل به غیر یا وکیل رسمی شرکت وکالت داده می شود ضمن مراجعه به اداره ثبت شرکتها نسبت به ثبت صورتجلسه و پرداخت حق الثبت و امضاء دفاتر ثبت اقدام نماید. لیست سهامداران پس از فروش سرمایه که به امضاء رسیده و هیات مدیره صحت آن را تأیید نموده باشد به همراه صورتجلسه به اداره ثبت شرکتها و موسسات غیرتجاری ارسال گردد. نام سهامداران در مجمع و تعداد سهامی آنها در یک لیست نوشته و به امضاء آنها برسد و هیات رئیسه مجمع صحت آنرا تأیید و به همراه صورتجلسه به اداره ثبت شرکتها و موسسات غیرتجاری ارسال گردد. اعضای هیات مدیرهـ وکیل رسمی شرکت) وکالت داده می شود.

آدرس سایت ثبت شرکت ها برای ثبت درخواست چیست Sherkat Ssaair یا Irsherkatssaair

درصورتی که پرونده فاقد ایراد و اشتباه باشد صورتجلسات بر اساس تاریخ و ساعت تشکیل آگهی می شود و آگهی ثبتی روی سامانه نمایش داده می شود. بعد از رسیدن اوراق به اداره ثبت شرکت ها تقریباً ۱۵ روزکاری بررسی روی پرونده انجام می شود. درصورتی که پرونده فاقد ایراد و اشتباه باشد پرونده شما آگهی می شود و در صورتی که پرونده دارای نقص باشد پرونده می بایست رفع نقص شود و در نهایت درصورتی که پرونده دارای ایراد باشد پرونده تاسیس شما رد می شود و می بایست مجدد ثبت شخصیت حقوقی را انجام دهید.

کلیات، شرکتهای اشخاص و شرکت با مسئولیت محدود … به شما خواهیم گفت شرکت با مسئولیت محدود چیست و ثبت … همچنین می‌توانید با مراجعه یا تماس با ادارات ثبتی از جمله شرکت ما فرآیند ثبت شرکت را به ما سپرده، تا با دریافت مشاوره و راهنمایی‌های لازم در سریع‌ترین زمان ممکن شرکت خود را به ثبت برسانید. هزینه ثبت شرکت تعرفه‌های خاص خود را دارد.

اگر متقاضی ثبت شرکت در اصفهان هستید، مدارک ثبت شرکت با مسئولیت محدود، سهامی خاص و عام برای ارائه به سازمان مربوطه به شرح زیر است. انید با بارگذاری مدارک مورد نیاز ثبت تغییرات درخواست ثبت شرکت خود را انجام دهید. پس از تأییدیه اینترنتی از طریق سایت، صورت جلسات تنظیمی و ضمائم آن را توسط پست سفارشی به آدرس اعلامی در سامانه بفرستید.

ابتدا در قسمت اول اطلاعات اظهار نامه را باید وارد کنید. نوع اظهارنامه نیز باید انتخاب شود سپس افزودن مالک را کلیک کرده و با توجه به اینکه می خواهید برندتان حقیقی یا حقوقی باشد مراحل را تکمیل نمایید. در قسمت ثبت، درخواست اظهارنامه جدید را دارم را انتخاب نمایید.

حداقل شرکا در شرکت سهامی خاص 3 نفر است.حداقل سرمایه صد هزار تومان و حداقل هیات مدیره یا مدیران 3 نفر و مسئولیت شرکا به میزان مبلغ اسمی سهام هر شریک می باشد. لذا با تکمیل فرم ها و ارسال آن به اداره ی ثبت شرکت ها اگر صورتجلسه ی شما دارای نقص باشد، برای شما ابلاغ رفع نقص ارسال می شود و باید رفع نقص نمایید. اگر صورتجلسه ی شما تایید شود در نهایت جهت صدور آگهی به روزنامه ارسال می گردد. در حالتی دیگر حتی ممکن است صورتجلسه ی شما رد شود که در این حالت دلایل رد صورتجلسه طی ابلاغیه ای به شما اعلام می گردد تا نسبت به صدور صورتجلسه ی جدید اقدام نمایید. در کادر مربوط به موضوع فعالیت، نوع فعالیت و وضعیت مجوز و مدت فعالیت را براساس اینکه محدود یا نامحدود است انتخاب کنید. در شرح فعالیت نیز اگر در رابطه با موضوع فعالیت نیاز به توضیح باشد توضیحات لازم را وارد نمایید.

  • اگر به شعب مختلف برای شرکت تان نیز دارید، دفتر شعب نیز باید مشخص و ثبت باشد.
  • در صورتی که سند مالکیت هم وجود داشته باشد، به مدیران شرکت تحویل می گردد و نسخه ی دیگر اظهارنامه و اساسنامه و شرکتنامه و پیش نویس آگهی را که تشکیل پرونده گردیده، جهت تحریر به اتاق تایپ ارسال می دارد.
  • برنامه با صفحه نمایش دیجیتایزر صفحه نمایش جدید تکنولوژی.
  • به سمت بازرس علی البدل برای مدت یک سال مالی انتخاب شدند.

آسیاب های برقی به سخت کار کردن نخود خرد … با مسئولیت محدود می تواند ارائه مجموعه بزرگی از … با مسئولیت محدود شرکت خرد توپ آسیاب ثبت برند تجاری دستگاه های و مالزی, … Unitfine شرکت ماشین آلات، با مسئولیت محدود – A چین دستگاه,, توسط تاثیر خرد و, ماشین آلات شرکت …

خرد کردن سنگ زنی تجهیزات تولید شرکت با مسئولیت محدود

شعبه یا نمایندگی شرکت های خارجی در ایران به ثبت برسند و یا تغییرات در این نوع شرکتها . در این گام باید صورتجلسه موسسین هر شرکت قید گردد که در آن هیئت مدیره شرکت مشخص می شود. در صورت وجود شعبه در سایر واحدهای ثبتی آدرس دقیق شعبه و نام مدیران آن در این قسمت ذکر گردد. چنانچه در حال حاضر قصد ثبت شعبه را ندارید، می توانید از این مرحله عبور کنید. تبصره 2- تمامی آگهی ها و ابلاغیه های رفع نقص یا عدم امکان ثبت که اطلاع متقاضی از آن ضروری است در سامانه بارگذاری و از طریق کد پیگیری اختصاص داده شده به متقاضی قابل روئت خواهد بود. شرکت های تجاری از مشارکت و اجتماع دو نفر یا بیشتر تحت عنوان شرکت هایی که قانون ثبت آن ها را تایید کرده تشکیل می شود .

در این مقاله قصد داریم به خدمات ، بخش ها ، مراحل تاسیس شرکت در سامانه جامع ثبت شرکتها irsherkatssaair و هر آنچه که باید در مورد ثبت شرکت بدانید ، بپردازیم . شرکت با مسئولیت محدود (ثبت شرکت بدون پیش پرداخت در ثبتیکال … در شرکت با مسئولیت محدود تعداد شرکاء … مدت زمان ثبت شرکت در اصفهان توسط ادارات و موسسات ثبتی پس از تکمیل مدارک حدوداً 14 الی 20 روز کاری طول خواهد کشید.

که در این خصوص این دفتر در زمینه علامات و … که قبلا ثبت شده اند فعالیت داشته است می تواند نسبت به تمدید علامت و خرید و فروش آن اقدام می شود . ثبت اختراع که می تواند بصورت ایده معنوی و بصورت فیزیکی و مواردیکه مخترع ثبت کرده است در اداره ثبت اختراع اداره ثبت شرکتها قابل ثبت می باشد . در صورتیکه مدیر یا مدیران تصفیه ذیل صورتجلسه قبولی خود را اعلام نکرده باشند طی نامه جداگانه قبولی خود را اعلام و ضمیمه صورتجلسه به اداره ثبت شرکتها و موسسات غیرتجاری ارسال گردد.