راهنمای ثبت تغییرات شرکت

_ رعایت تشریفات دعوت وفق اساسنامه در صورت تشکیل جلسه با اکثریت. [newline]و همچنین به نوع تغییراتی هم که میخاد ایجاد بشه باز متغیر ثبت شرکت می باشد. سپس در رابطه با ثبت تغییرات توضیحی مختصر داده میشود. با وارد کردن شناسه ملی و شماره ثبت شرکت گام بعدی را بزنید.

سلام بنده تا انتها پذیرش نهایی رو انجام دادم دو پرینت به من داده شد یکی پذیرش اینترنتی و دیگری رسید تغییرات. تمام حقوق مادی و معنوی این سایت برای موسسه حقوقی دادآرمان محفوظ است . رسیدگی مزبور پس از استماع گزارش مدیران و بازرس یا بازرسان خواهد بود. ۴-تحویل صورتجلسه امضاء شده توسط موکل به کارشناسان امور ثبتی.

در مرحله دهم که آخرین مرحله است باید متقاضی نسخه اصلی صورتجلسه و ضمائم آن را حداکثر به مدت سه روز کاری به آدرس تعیین شده ارسال نمایند. هیئت مدیره وظیفه دارد که هر 6 ماه یکبار میزان دارایی و قروض شرکت را به به بازرسان شرکت تحویل دهد. برای مشاهده ” نمونه صورتجلسات شرکت های با مسئولیت محدود ” اینجا کلیک کنید . [newline]همچنین؛ اشخاص ثالث می‌توانند در صورتی که از انتشار مواردی که بر اساس نظامنامه برعهده مدیران است جلوگیری شود، تأثیر ناشی از تغییرات را نادیده بگیرند.

اگر قصد دارید ثبت تغییرات را بصورت اینترنتی در سایت مربوطه انجام دهید باید مراحل زیر را بصورت گام به گام طی کنید. هیئت مدیره وظیفه دارد که هر ۶ ماه یکبار میزان دارایی و قروض شرکت را به به بازرسان شرکت تحویل دهد. بطوری که از تاریخ صدور آن مدت زمان زیادی نگذشته باشد در غیر این صورت درخواست جدیدی برای صدور این گواهینامه باید بدهید و گواهی به تاریخ روز دریافت کنید. در ادامه مطلب شما را با انواع تغییرات و هم چنین انواع مجامع لازم جهت انجام هر نوع تغیر و نهایتا روال ثبت درخواست آشنا خواهیم کرد.

  • معمولا شرکت هایی که می خواهند تغییرات اساسی هم چون آدرس شرکت، اسم شرکت و حتی موضوع فعالیت شرکت را تغییر دهند باید از روش مجمع عمومی فوق العاده استفاده کنند.
  • _ دو نسخه از صورتجلسه مجمع عمومی فوق العاده با امضای هیأت رییسه یا صورتجلسه هیأت مدیره.
  • پیگیری آگهی تغییرات ثبت به صورت الکترونیکی است و با ورود به سامانه روزنامه انجام می شود.
  • شما می‌توانید مراحل ثبت تغییرات شرکت را به راحتی و به شکل اینترنتی انجام دهید یا انجام تمام مراحل را به ما بسپارید.
  • پس از تکمیل مدارک مربوطه که در بالا گفته شد ، متناسب با نوع تغییرات باید نسبت به تنظیم صورتجلسه اقدام نمایید .

ثبت تغییرات شرکتها معمولا در بازه زمانی یک تا دوماه صورت می گیرد و در موارد بسیاری با موافقت اداره ثبت روبه رو می شود . اما اگر تغییرات اساسی در اساسنامه شرکت ، موضوع شرکت و بدون دلیل موجه صورت بگیرد ممکن است برای شما باعث دردسرهایی نیز بشود. احدی از شرکت (یا مدیرعامل در صورتیکه از بین شرکاء باشد) یا وکیل رسمی شرکت وکالت داده می شود تا ضمن مراجعه به اداره ثبت شرکتها نسبت به ثبت صورتجلسه و پرداخت هزینه های قانونی و امضاء ذیل دفتر ثبت اقدام نماید. صورتجلسه مجمع عمومی عادی بطور فوق العاه شرکت ………… سهامی خاص ثبت شده به شماره …….…… در تاریخ …………… ساعت……… با حضور کلیه / اکثریت سهامداران در محل قانونی شرکت (اگر جلسه در محل دیگری غیر از محل قانونی شرکت تشکیل شده آدرس آن محل نوشته شود) تشکیل گردید. بنابراین باید مجمع عمومی فوق العاده ای با رعایت تشریفات مربوط به این مجمع با دستور تغییر موضوع فعالیت شرکت و اصلاح ماده مربوطه در اساسنامه تشکیل بشه.

پیگیری تغییرات شرکت

4ـ خانم / آقای…………………………… به سمت منشی جلسه انتخاب شدند. 4ـ خانم / آقای………………….……… به سمت منشی جلسه انتخاب شدند. 4ـ خانم / آقای………………………………… به سمت منشی جلسه انتخاب شدند.

تبدیل شرکت

با واگذاری …………………….…… کلیه سهام خود به خانم/آقای …………… به شماره ملی …………… فرزند …………… متولد …………… به شماره شناسنامه …………… صادره از…………… به آدرس خیابان …………… کوچه …………… پلاک …………… کدپستی…………… از شرکت خارج شد. تصمیم گیری در رابطه با نوع روزنامه کثیرالانتشاری که قرار است آگهی های تغییرات سال مالی پیش رو در آن چاپ و منتشر شوند. تعیین کردن روزنامه کثیرالانتشار که تمامی اطلاعیه‌های شرکت‌ و آگهی‌ آن تا سال آتی که مجمع عمومی تشکیل می شود، در آن درج گردد. افرادی که بیش از نصف سهام شرکت را دارند امکان حضور در این جلسه را دارند و باید حق رای داشته باشند. پیگیری آگهی تغییرات شرکت هم به وسیله سامانه مورد نظر یعنی سامانه روزنامه رسمی به انجام می رسد.

مدت زمان لازم جهت ثبت تغییرات شرکت  :

چرا که استناد به تغییراتی که به اطلاع آن‌ها نرسیده است، صحیح نیست. تعداد اعضای حاضر در جلسه را مشخص کنید و سپس مشخصات کامل شامل نام و نام خانوادگی، شماره ملی و … را ثبت کنید. در ابتدا باید اطلاعاتی مانند شماره ثبت، شناسه ملی شرکت و نوع شرکت را وارد کنید. تنظیم اساسنامه و تغییر در مفاد اساسنامه همانند تغییر در نام شرکت، موضوع شرکت و …. ت در ماده نهم نظامنامه قانون تجارت، علاوه بر موارد ذکر شده در بالا، تغییر مدیر یا مدیران شرکت هم اضافه شده است. ما در دفتر ثبتی و حقوقی غدیر با سالها تجربه در زمینه ثبت برند و شرکت و به کارگیری وکلای خبره در زمینه حقوقی در خدمت همگی شما عزیزان میباشیم.

تشریفات دعوت بر اساس قانون تجارت باید رعایت شود. در صورتی که اختیار تغییر محل شرکت با هیات مدیره باشد، اعضای هیات مدیره برای ثبت تغییرات شرکت اقدام می کنند.در صورتی که تغییر آدرس شرکت از شهرستانی به شهرستان دیگر باشد، پرونده به شهرستان مقصد ارسال می شود. اداره ثبت شرکت ها نیز در صورت بررسی و تایید صحت صورت جلسه ارسالی و طی مراحل اداری آگهی تغییراتی صادر کرده و به درخواست شما رسیدگی می کند. ثبت تغییرات در شرکت سهامی خاص بعد از ثبت اولیه شرکت سابقه زیادی داشته و بسیاری از تاجران آن را در دستور کار خودشان قرار می دهند. برای تغییرات اصلی در شرکت های نام برده شده، مجمع عمومی فوق العاده دست به کار می شود و تصمیم می گیرد که انجام این تغییرات لازم یا بیهوده می باشد. ثبت تغییرات شرکت ها در صورتی ضروری است که این تغییرات به نوعی تاثیر بالایی در شرکت داشته باشند.