ثبت شرکت سهامی خاص در 7 گام ساده از صفر تا صد

در پاسخ باید گفت برخی از تغییرات در مدیریت و سازوکارهای داخلی شرکت سهامی خاص نیازی به طی تشریفات خاصی ندارند و در واقع شرکا می‌توانند به صرف اراده، آنها را اعمال کنند. تغییراتی مانند تعدیل نیرو، استخدام، افزایش حقوق کارمندان و… از این دسته تغییرات هستند. عمده فعالیت‌های اقتصادی خرد و بخشی از تجارت‌های کلان در قالب شرکت‌های سهامی خاص و شرکت‌های با مسئولیت محدود انجام می‌شوند. اوراق و اسناد پرینت شده شامل اساسنامه ، شرکتنامه و تقاضانامه است که باید توسط اعضای هیئت مدیره و شرکا به امضا برسد. ارائه اقرارنامه در متن صورتجلسه جهت کلیه اعضای هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت مبنی بر اینکه مشمول ممنوعیت های مندرج در اصل 141ق.ا نبوده و هیچگونه ممنوعیت قانونی موضوع مواد 111 و 126 قانون تجارت برای آنها جهت عضویت در هیئت مدیره و مدیر عاملی وجود ندارد.

  • علاوه بر همه این موارد کارشناس های ما مشاوره هایی در رابطه با انتخاب نام به شما ارائه می دهند که این مشاوره ها هم رایگان است.
  • فتوکپی از شناسنامه شرکا و بازرسین، ۲ نسخه از صورت‌ جلسه ای که حتما به امضای مدیران شرکت رسیده باشد، مجوز حتما باید ارائه شود، گواهی اعم از پرداخت حداقل ۳۵ درصد از سرمایه شرکت باید ارائه گردد.
  • اگر مراحل ثبت شرکت گام به گام طی شوند، می‌توان اطمینان داشت که تاسیس شرکت بدون اتلاف وقت و بدون تکرار این روند به انجام می‌رسد.
  • شرکت سهامی خاص شرکتی بازرگانی است که تمام سرمایه آن منحصراً توسط موسسین تامین گردیده و سرمایه آن به سهام تقسیم شده و مسئولیت صاحبان سهام، محدود به مبلغ اسمی سهام آن ها است.
  • نکته ی قابل توجه در نام گذاری این گونه شرکت ها این است که حتما باید قبل یا بعد از اسم شرکت عنوان “سهامی خاص” ذکر شود.

2ـ تصویب آیین نامه های داخلی شرکت به پیشنهاد مدیر عامل. 1ـ نمایندگی شرکت در برابر اشخاص و کلیه ادارات دولتی و مؤسسات خصوصی. جهت دریافت مشاوره رایگان و پاسخگویی به سوالات با شماره تماس های ذیل تماس حاصل فرمایید. سمت افراد و حق امضاداران مشخص می شود( رئیس هیات مدیره ،نائب رئیس هیات مدیره ، مدیرعامل ، عضو هیات مدیره و بازرس اصلی و بازرس علی البدل).

هزینه ثبت شرکت سهامی خاص

تازمانی که اوراق سهام صادر نشده است شرکت به صاحبان سهام گواهینامه موقت سهم می دهد که معرف تعداد و نوع سهام ومبلغ پرداخت شده آن است. تبصره ـ هیأت مدیره می تواند مرکز قانونی شرکت را به هر کجا که صلاح و مصلحت بداند منتقل و یا شعبه هایی را تأسیس نماید. از سوی دیگر ثبت شرکت تغییراتی که اصطلاحا نیازمند اصلاح و تغییر اساسنامه هستند، تغییراتی به حساب می‌آیند که ضروری است شرکا آنها را در اداره ثبت شرکت‌ها ثبت کنند. شما میتوانید از طریق فرم روبه رو درخواست خود را ارسال کنید تا مشاورین ما در کوتاه ترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند.

تعريف شركت سهامي خاص

هريك از مديران كه با تمام يا بعضي از تصميمات مندرج در صورتجلسه مخالف باشند نظر او بايد در صورتجلسه قيد شود. جلسات هيات مديره در مركز اصلي شركت يا در هر محل ديگر كه در دعوت نامه معين شده باشد تشكيل خواهد شد. هيات مديره به دعوت كتبي رئيس و يا نايب رئيس و يا ديگر اعضاي هيات مديره يا به دعوت مدير عامل در هر موقع كه ضرورت ايجاب كند.

تصميمات در مجمع عمومي عادي شرکت سهامی خاص

مسئولیت سهامداران شرکت به اندازه مبلغ سهام آنها می باشد. برخلاف شرکت های تضامنی، در صورتی که شرکت سهامی خاص مقروض یا بدهکار شود، امکان مراجعه بدهکار به سهامدار وجود ندارد. ثبت شرکت در هر نوعی از آن، با هدف قاعده مند نمودن روابط شرکا و مدیران می باشد.در واقع قوانین و مقررات قانون تجارت در حوزه شرکت های تجاری، می خواهد شراکت شما با خیالی آسوده وارد چهارچوبی مناسب برای فعالیتی حرفه ای و تخصصی توام با سرمایه گذاری شود. (رتبه بندی شرکت) خود دارید، به ضمانت نامه بانکی با پشتوانه مالی نیاز دارید. بله، شرکت سهامی خاص برای شما مناسب است؛ زیرا در شرکت های سهامی خاص شما با داشتن پشتوانه مالی مناسب میتوانید تا 10 برابر ضمانت نامه بانکی دریافت کنید. طبق ماده ۳۹ لایحه اصلاحی قانون تجارت، سهام بی نام سهمی است که به صورت سند در وجه حامل تنظیم می شود و هر شخصی که آن را در اختیار داشته باشد، مالک این نوع سهم شناخته می شود، مگر آنکه خلاف آن ثابت شود.