سامانه نوبت دهی واحد اجرای اداره ثبت اسناد و املاک تهران Th Ssaair

برای این منظور مطابق تصویر بالا، ابتدا وارد سامانه ثبت من شده، سپس از قسمت خدمات، “اسناد رسمی من” را انتخاب کنید. یکی از مهم ترین کارکرد های این بخش از سامانه برای اشخاص اعم از حقیقی و حقوقی آن است که با وارد نمودن شماره پلمپ دفاتر تجارتی ثبت شرکت شان می توانند اقدام به اخذ اظهارنامه دفتر ثبت تجارتی کنند . در این بخش با وارد کردن یکی از اطلاعات شخصیت حقوقی از جمله شماره ملی ، تمامی اطلاعات ضروری که در سامانه شناسه ملی اشخاص حقوقی نیز وجود دارد به شما نمایش داده خواهد شد .

در سامانه نوبت دهی واحد اجرای اداره ثبت اسناد و املاک تهران امکان نوبت گیری از ساعت ۸ تا ۱۴ ظهر می باشد . ثبت پذیرش نوبت در هر ساعت ۶۰‌ نفر وجود دارد و مراجعه کنندگان با مراجعه به اداره اجرا در ساعت مقرر می توانند به پرونده خود رسیدگی کنند . برای کاهش اتلاف وقت مراجعین و جلوگیری از ازدحام جمعیت مراجعه کنندگان امکان نوبت دهی آنلاین با راه اندازی سامانه نوبت دهی واحد اجرای اداره ثبت اسناد و املاک تهران برای مردم ایجاد شده است . ثبت شرکت ها و موسسات ثبت برند غیرتجاری ثبت نام کد فراگیر اتباع خارجی تصدیق اصالت سند درخواست صدور سند معرفی دفاتر دارای ظرفیت برای ثبت طلاق و استعلام ممنوع الخروجی از امکانات سایت ثبت من my.ssaa.ir بوده و برای اطلاع از جزییات متن مقاله را مطالعه نمایید. یکی از خدماتی که در سامانه سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ارائه می شود، ثبت درخواست تاسیس شخصیت حقوقی می باشد. در صورتی که قصد تاسیس یک شخصیت حقوقی را دارید، می توانید درخواست خودتان را از طریق این بخش از سامانه ثبت نمایید.

قوه قضاییه سامانه ای را به آدرس my.ssaa.ir ایجاد کرده است تا کلیه امور مربوطه به سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از طریق این سایت انجام شود. اشخاص حقیقی با شماره ملی شان شناخته می شوند و اتباع خارجه که در ایران قصد ثبت شرکت را دارند باید اقدام به اخذ کد فراگیر نمایند که در این قسمت از سامانه می توانند با وارد کردن اطلاعات پاسپورت خود شناسه اختصاصی ( کد فراگیر ) دریافت کنند . سامانه سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در سال های اخیر قوه قضاییه کشور به منظور تسهیل در امور مربوط به قوه قض… «شبکه موقعیت یابی یکپارچه مالکیت ها» که به اختصار به طرح شمیم نیز شناخته می شود، نام طرحی است که از سوی اداره ثبت اسناد و املاک کشور روی کار آمده است که برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این سامانه، می توان به مقاله زیر رجوع کرد.

ssaa-ir

همچنین وارد نمودن حداقل يکی از سه قلم اطلاعاتی شناسه ملی شخصیت حقوقی، شماره ثبت شخصیت، نام شخصیت الزامی است. جستجو با وارد کردن هریک از این سه قلم نیز انجام می شود و نیازی به پرکردن سایر موارد نیست. پاسخ دهی صرفا به اشخاصی که در این سامانه اقدام به اخذ نوبت نموده اند (در بازه زمانی اخذ شده) صورت می پذیرد .

از جمله بخش هایی که در میز خدمت سامانه سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ارائه می شود، بخش درخواست کد فراگیر است. در این بخش امکان ثبت درخواست کد فراگیر و دریافت آن و پیگیری درخواست ثبت شده وجود دارد. بخش استعلام شناسه ملی به کاربران سامانه سازمان ثبت اسناد و املاک ، این اجازه را می دهد تا با وارد کردن بخش از اطلاعات مربوط به یک شخص حقوقی، وضعیت موجودیت آن و سایر اطلاعات آن شخص حقوقی را بررسی نمایند.

آیا با تصویب طرح تسهیل، منتظر آزمون سردفتری باشیم؟ یا امتیاز سردفتری بخریم؟

لازم است که افراد برای حضور به این دفاتر، ابتدا به سایت ssaa.ir مراجعه کنند و از قسمت خدمات غیر حضوری، لیست دفاتر طلاق دارای ظرفیت ثبت واقعه را مشاهده کنند. یکی از خدمات بسیار خوب در سامانه ثبت سازمان اسناد و املاک کشور این است که افراد می توانند از ممنوع الخروج بودن خود و یا دیگران مطلع شوند. برای استعلام ممنوع الخروجی بودن لازم است که یک سری اطلاعات هویتی در فرم استعلام ممنوع الخروجی وارد شوند. در سال های اخیر قوه قضاییه کشور به منظور تسهیل در امور مربوط به قوه قضاییه، اقدام به راه اندازی سایت های مختلفی برای استفاده مردم کرده است. سازمان ثبت اسناد و املاک کشور یکی از نهادهای دولتی است که به منظور ارائه خدمات غیر حضوری و آنلاین به مردم اقدام به راه اندازی سایت کرده است. فرم های اجرائیه اسناد رسمی نظیر تقاضای صدور اجرائیه چک، تقاضای صدور اجرائیه مهریه و تقاضانامه صدور اجرائیه سند رهنی از طریق این بخش از سایت سازمان ثبت اسناد و املاک، قابل دریافت می باشد.

  • در بخش از میز خدمت سامانه ، خدمات خاصی ارائه می شود که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.
  • پس از طی این مراحل ، مراتب در روزنامه رسمی با قید نام و نشانی صاحب علامت و کالاهایی که در آن ها از علامت استفاده می شود آگهی می گردد .
  • تمامی آموزش ها و مطالب موجود در این وبسایت غیر از مواردی که در فروشگاه موجود است، کاملاً رایگان منتشر شده و کلیه حقوق برای وبسایت محضرچی محفوظ است و هرگونه انتشار مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت.

از جمله اطلاعاتی که برای ممنوع الخروجی بودن در سامانه ssaa.ir باید وارد شود، می توان به نام و نام خانوادگی، شماره ملی، شماره شناسنامه و تاریخ تولد اشاره کرد. هر یک از نهادهای دولتی در کشورمان صرف نظر از اینکه زیر نظر کدام یک از قوای سه گانه اجرائیه، قضاییه و یا مقننه فعالیت می کنند، دارای وب سایت اختصاصی بوده که بخشی از خدمات آن نهاد را به شکل اینترنتی و غیر حضوری به افراد جامعه ارائه می کند. ✔️ خیر صرفت در صورتی به درخواست متقاضی رسیدگی خواهد شد که از قبل نوبت گرفته باشد و همراه با کد رهگیری و مدارک در اداره مورد نظر حاضر شود .

ثبت انواع شرکت

لذا از مراجعه حضوری بدون اخذ نوبت و نیز خارج از زمان نوبت اخذ شده خودداری شود . صرفا اشخاص حقیقی و حقوقی که در ادارات اجرا دارای پرونده جاری هستند امکان ثبت نام و اخذ نوبت در این سامانه را دارند . سامانه روزنامه رسمی کل کشور یک راه برای دریافت اطلاعات شرکت‌ها و سازمان هاست. شما می‌توانید به سایت رسمی این سامانه رفته و شرکت مورد نظر را جست و جو کنید. صرفاً اشخاص حقیقی و حقوقی که در ادارت اجرا دارای پرونده جاری می باشند امکان ثبت نام و اخذ نوبت در این سامانه را دارا می باشند.

اطلاعاتی از جمله وضعیت شرکت ، نام ، آدرس ، نوع شرکت ، تاریخ ثبت شرکت ، کدپستی و … برای شما به نمایش گذاشته می شود . در صورتی که قصد ثبت شرکت و موسسات تجاری را دارید، می بایست که اقدام به تکمیل یک سری فرم ها کنید. لیست تغییرات شرکت فرم های مورد نیاز در این بخش قرار داده شده اند و این فرم ها در این بخش قابل دریافت می باشند. در صورتی که اقدام به ثبت درخواست در هر یک از زمینه های ثبت تاسیس، صورت جلسه تغییرات، اظهارنامه دفتر ثبت تجارتی و …

ابتدا از طریق تلفن همراه و یا کامپیوتر متصل به اینترنت خود عبارت مرکز مالکیت معنوی راiripo.ssaa.ir سرچ و جست و جو نمایید . در زبان معمول، طرح صنعتی معمولا به شکل و ظاهر کلی یک کالا اشاره دارد اما در لسان حقوق مالکیت فکری… طرح صنعتی زمانی قابل ثبت است که جدید و یا اصیل باشد.طرح صنعتی زمانی جدید است که از طریق… از شقوق فعالیت مجموعه هایی که برای ایرانیان متقاضی خروج از کشور تلاش می کنند ثبت موسسه اعزام دانشجو… تنظیم دادخواست و شکایت‌نامه امری تخصصی محسوب می‌شود که رعایت اصول آن می‌تواند در نتیجه دعوا موثر باشد. بخش وکیل‌آنلاین در این قسمت نحوه نگارش دادخواست برای انواع دعاوی را آموزش می‌دهد.

اکنون با توجه توضیحات فوق، این سوال مطرح می شود، کهسایت ثبت اختراعچهسایتیاست؟ ما در این مقاله ضمن بیان تعریفاختراعبه معرفیسایت ثبت اختراعو نحوه ورود بهسایت ثبت اختراعو امکاناتسامانه ثبت اختراعمی پردازیم . اعلام نتایج نهایی آزمون سردفتری در اکثر موارد چند ماه نیز به طول می انجامد. پس از گذشت تمامی مراحل، نتایج نهایی از طریق سامانه اعلام نتایج یعنی همان سایت ثبت نام آزمون سر دفتری و یا از طریق پیامک یا تماس تلفنی اعلام می‌ شود. استعلام ممنوع الخروجی که صرفا اطلاعات مربوط به ممنوع الخروجی بابت اجرای اسناد رسمی را به کاربران نشان می دهد. تصدیق اصالت سند، که همانند سامانه تصدیق اصالت اسناد و اوراق دفاتر اسناد رسمی ، امکان استعلام اصالت سند رسمی را ازطریق شناسه سند و رمز تصدیق آن برای شما فراهم می کند. ✔️ این استعلام از طریق سایت ثبت اسناد و املاک کشور انجام می شود که توضیحات بیشتر در این مقاله داده شده است.