ثبت شرکت در دبی: (شرایط و مراحل- مزایا و هزینه ها )

مزیتی که فقط برای شرکتهای مستقر در سرزمین اصلی وجود دارد و فرصتهای زیادی را برای صاحبان شرکتهای تجاری باز میکند. ثبت شرکت تضامنی به دلیل مسئولیتهای زیادی که برای شرکا دارد، در مواردی انجام میشود که الزامی برای آن وجود داشته باشد. در واقع شرکت نیز مانند اشخاص حقیقی دارای آدرس مشخصی است که به نام اقامتگاه شرکت شناخته میشود. شرکتهای تعاونی اصولا از سهامدارانی تشکیل میشود که برای رفع مشکلات اقتصادی مشترک و یا رسیدن به اهداف مشترک، گرد هم جمع میشوند. شرکت های تعاونی تولید و مصرف. در بسیاری از موارد شاهد این هستیم که نوع فعالیت شرکت به صورتی است که به مجوز نیاز دارد، در این حالت در زمان های مشخصی بازرس از شرکت شما دیدن می کند و در صورتی که شرکت خود را ثبت نکرده باشید با مشکلاتی جدی رو به رو خواهید شد. برای دریافت مشاوره رایگان ثبت کافیست با ما در تماس باشید . هرچه زودتر با مجموعه ما تماس بگیرید و از تخفیفات ما بهره مند شوید. سپس با ما تماس بگیرید. سپس مجددا به اداره ثبت شرکت مراجعه کرده و اسناد را به اداره ثبت تحویل می دهد. سپس به بخش صورتجلسه تغییرات وارد شوند. پس از تایید این صورتجلسه تغییرات شرکت به صورت رسمی و قانونی ابلاغ می شود و سازمان می تواند از این پس با مشخصات جدید به فعالیت رسمی خود ادامه دهد.

را انجام داده اید.

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به دنبال اطلاعاتی در این رابطه هستید، پیشنهاد می دهیم که ادامه مطالب را از دست نداده و با ما همراه باشید. توجه داشته باشید اگر شخصی در شرکت سهامدار باشد ولی در قسمت اشخاص این صفحه، اسم او در گزینهها دیده نشود تا بتوانید میزان سهام او را وارد کنید، باید به قسمت سمت اشخاص برگشته و او را به عنوان سهامدار هم انتخاب کنید. در انتهای نام شرکت نیز باید یک مشخصه قانونی مانند Ink قرار گیرد. پس از انتخاب نوع شرکت باید موضوع فعالیت را تعیین نمود. اولین و مهمترین بخش برای ثبت شرکت، بخش تعیین نام شرکت می باشد . تردید نکنید که بهترین انتخاب را دارید که با موسسه حقوقی ما استارت کسب و کار و ثبت شرکت را انجام داده اید. کارشناس تأسیس همزمان محتویات و مدارک شرکت را با توجه به نوع آن چک می کند علاوه بر آنکه منع قانونی نداشته باشد موظف است تمام محتویات پرونده را نیز در داخل سیستم چک کند.که مبادا در فعالیت شرکت و محتویات غلط املائی داشته باشد ریاست اعضاء میزان سرمایه و سهام و یا سهم شرکت با اوراق مغایرت داشته باشد. مشاور حقوقی ثبت شرکت پیمانکاری می تواند از سوی مدیر یا موسسان شرکت وکیل و نماینده باشد که در این صورت باید وکالتنامه را در تمامی مراحل ثبت شرکت پیمانکاری به همراه داشته باشد. Data has been generated by GSA Content Generator DEMO.

  • عدم وجود شریک یا کفیل عمانی در پروسه و مالکیت 100% خارجی
  • ج – بر حسب تصمیم مجمع عمومی و رضایت شرکاء ضامن
  • خرید سهم شرکت های مشابه
  • داشتن حساب مالیات بر درآمد شرکتهای فدرال
  • حداقل یک سهامدار و یک نفر هیئت مدیره داشته باشد
  • تعیین تعداد و ارزش سهم برای شرکت

پس متقاضی باید شماره جدید را نگهداری و براساس آن پیگیری های بعدی را انجام دهد. پس از این مدت باید مجدداً اقامت خود را تمدید کنید. یکی از مهم ترین سوال هایی که قبل از شروع فعالیت شرکت برای مشتریان ثبت کاج پیش می آید، این است که اصلا چرا باید شرکت را به طور قانونی به ثبت رساند؟ شرکت های غیر تجاری(شرکت های مدنی)، شرکت هایی که با اجتماع و مشارکت تعدادی از سهامداران بر اموری واحد توافق و تشکیل می شود و هر یک بر حسب میزان سرمایه گذاری، سود می برند. میتوانید با دیگر کشورهای اروپایی و آمریکا تجارت بین المللی داشته باشید. هزینه های عملیاتی برای ثبت شرکت پایین تر از بسیاری کشورهای اروپایی است. مالیات بر درآمد در ترکیه پایین تر از کشورهای اروپایی و آمریکا است. علت این اعتبار بسیار واضح است چون این نوع شرکتها سرمایه اعلامیشان اظهاری نمیباشد (برعکس شرکتهای مسوولیت محدود) و باید ۳۵% سرمایه در هنگام ثبت و ۶۵% باقی مانده سرمایه در عرض یکسال در حسابی واریز گردد .ضمنا شرکتهای سهامی خاص نیاز به رسیدگی بیشتری دارند چون هر سال بازرسین شرکت سهامی خاص و هر دو سال مدیران و هیات موسس این نوع شرکتها باید تمدید گردند . Article has been created with GSA Content Generator Demoversion!

نام ها می توانند انگلیسی، فرانسوی و یا ترکیبی از هر دو بوده، و باید حتما متفاوت با نام دیگر شرکت های از قبل ثبت شده در کانادا باشند. به عنوان مثال سرمایه شرکت که به طور میانگین حداقل سرمایه در ثبت شرکت سهامی خاص ، ثبت شرکت مسئولیت محدود که از عمده موارد ثبتی در کشور ایران می باشد یک میلیون ریال می باشد اما هر مقدار این سرمایه بالاتر باشد ، بر میزان هزینه ثبت شرکت پیمانکاری نیز تاثیر مستقیم دارد . هزینه ثبت شرکت مسئولیت محدود برای شخصی که درخواست ثبت با سرمایه شرکت ۱۰۰،۰۰۰ ( صد هزار تومان ) دارد را به شرح ذیل می باشد. در برخی از کمپانی های بزرگ، چندین مشاور حقوقی به صورت تیمی با یکدیگر کار می کنند. به این موضوع توجه داشته باشید که هزینه ثبت شرکت باتوجه به فاکتورهای متعددی مشخص می شود که در ادامه این موضوع را به طور کامل برای شما شرح خواهیم داد.

دیدگاهتان را بنویسید