ورود به سایت ثبت شرکت Irsherkat Ssaair+راهنما سامانه ثبت شرکتها

در واقع، ثبت شرکت مختلط غیر سهامی به معنی استفاده از امتیازهای دو نوع شرکت با مسئولیت محدود و تضامنی است. به طور کلی، این‌گونه شرکت‌ها زمانی تاسیس می‌شوند که فردی برای فعالیت‌های مستقل کارآفرینی خود به سرمایه‌ای اولیه احتیاج دارد. سپس او سرمایه‌گذارانی پیدا می‌کند که در منافع آن کسب‌وکار شریک می‌شوند.

طراحی و ثبت برند و علامت تجاری شما از صفر تا صد تا مرحله دریافت سند رسمی بصورت انحصاری و استعلام کاملا رایگان نام مورد نظر شما. اگر بخواهیم بهترین موسسه حقوقی برای ثبت شرکت را بشناسیم باید به این توجه داشته باشیم که جایی را انتخاب کنیم که با کمترین هزینه و ارزانترین روش ثبت شرکت را پیش روی شما بگذارد. آگاه ثبت این به این امکان را دارد که پس از ثبت شرکت در صورتی که آن شرکت به فعالیت خود ادامه نداد آن را از مشتری خریداری کند. اگر قصد دارید که ثبت شرکت خود را به صورت آنلاین انجام دهید، باید به نکات توجه داشته باشید.

ثبت شرکت ها سامانه

در چنین شرکتی اکثریت قاطع سرمایه و سود و زیان، مدیریت و حق امضاء صرفاً به یک نفر که نفر اصلی است تعلق دارد و نفر دوم در کنار سرمایه و سود و زیان اندکی که در شرکت خواهد داشت در واقع نقش تکمیل کننده دارد. جهت مشاوره رایگان مراحل، مدارک لازم، زمان و استعلام فوری هزینه ها و درخواست خدمات ثبتی و حقوقی ما فرم زیر را تکمیل و ارسال نمایید. شرکت سهامی خاص شرکت بازرگانی تلقی می گردد و برای اخذ تسهیلات بانکی، گرفتن نمایندگی‌های و یا شرکت در مناقصات و مزایده‌های دولتی و نمایشگاهها از اعتبار نسبتا” خوبی برخوردار است. با تکمیل فرم ها و ارسال آن به اداره ی ثبت شرکت ها چنانچه درمدارک ارسالی نقص و ایرادی نبود،از متقاضیان دعوت بعمل خواهد آمد تا در اداره ثبت جهت امضا ذیل دفتر ثبت و سایر اقدامات لازم حضور به عمل آورند. نام یا عنوانی که فرد تاجر تحت آن نام و علامت تجارت می کند برند محسوب می شود.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد. در این بخش هر آنچه که باید در رابطه با تعیین نام شرکت ها ، شرایط و ضوابط و دستورالعمل های آن بدانید ، عنوان شده است . در صورتی که شرکت غیر فعال باشد و گواهی عدم فعالیت را داشته باشد مالیات برای آن تعلق نمیگیرد. اعتبار گواهی ارزش افزوده بنا بر بررسی متصدی و تشخیص حوزه مالیاتی ۶ماه و یا یک سال می باشد که پس از اتمام تاریخ اعتبار می بایست تمدید گردد. چنانچه این گواهی منقضی شده باشد، خریداران نبایستی هنگام خرید مبلغ مالیات بر ارزش افزوده را پرداخت نمایند.

اداره ثبت شرکتها و موسسات غیرتجاری قم واقع شده است در استان قم، خیابان ساحلی که می توانید برای دریافت مدارک به این آدرس مراجعه کنید. پس از انعقاد قرارداد بصورت حضوری یا آنلاین، کارشناسان و تیم حقوقی آگاه ثبت مدارک مورد نیاز را به شما اطلاع داده و بررسی های لازم را انجام می دهند. در هر گام از مراحل ثبت شرکت، اگر نیاز به تغییرات یا ارائه مدرک جدیدی باشد، به شما اعلام می شود. کلیه مراحل بصورت کاملا واضح به شما اطلاع داده می شود و در هر لحظه می توانید با ما در ارتباط باشید. سامانه ثبت شرکت میزان با هدف تسهیل در امور اداری شرکتها و موسسات، حسابداری و مالیاتی و مشاوره کسب و کار فعالیت خود را آغاز نموده است.

شامل نقش،تصویر،رقم،حرف،عبارت،مهر،لفاف و شکل که برای تفکیک محصول یا تجارتی خاص از سایرین به کار می رود. حق بهره برداری از هر برند و علامت تجاری منحصراً در اختیار کسی است که آن را در اداره مالکیت صنعتی و معنوی ثبت کرده باشد تخطی ازاین قانون موجب پیگرد قانونی خواهد بود. ثبت شرکت با مسئولیت محدود نوعی از شرکت های تجاری است که حداقل ثبت شرکت در تهران با 2 شریک قابلیت ثبت دارد. هر شرکت یا شخصی می تواند علاوه بر ثبت شرکت به ثبت برند خود نیز بپردازد تا با هک شدن آن بر روی محصولات و هر مکان دیگری خود را بیشتر در ذهن مخاطبان و مشتریان جای دهند.به منظور تعیین نام تجاری باید توجه داشت نام انتخاب شده توسط صاحب برند می تواند تمام و یا چند حرف از آن برگرفته از نام خاص محلی باشد.

کپی برابر اصل تمامی مدارک مورد نیاز برای تاسیس شرکت به همراه فرم‌های امضاشده باید به اداره ثبت شرکت‌ها فرستاده شود. برای این منظور، اداره پست جمهوری اسلامی ایران پاکتی مخصوص طراحی کرده است که مدارک صرفاً باید در همین قالب تحویل مرجع قانونی داده شوند. این بخش از هزینه‌های ثبت شرکت متغیر است اما تا پایان سال ۱۳۹۹ این تعرفه سی هزار تومان معین شده است.

سامانه ثبت شرکتها

بعد از تحویل گرفتن آگهی تاسیس شرکت با مراجعه به سایت روزنامه رسمی و کثیرالانتشار این آگهی را باید چاپ کنید که فرآیند پیچیده ای نیست و فقط با وارد کردن شماره مکانیزه بالای آگهی تاسیس شرکت می توانید آگهی را در سایت مشاهده و هزینه آن را پرداخت کنید و تمام. بعد امضا اوراق آنها را باید به باجه های معتبر پستی ببرید و در پاکت مخصوص ثبت شرکتها قرار داده و پست پشتاز کنید به آدرس اداره ثبت شرکتهای شهرتان. حداقل زمانی که می توان یک شرکت را ثبت کرد در بهترین حالت تا مرحله درج آگهی تاسیس شرکت در روزنامه رسمی می تواند ق4 تا 5 روز هم باشد. این زمان بستگی به ثبت سریع در سامانه و تایید نام و تحویل سریع مدارک به پست و .. معمولا تایید نام شرکت طی 24 الی seventy two ساعت روزهای غیر تعطیل به طول می انجامد.

  • همچنین برای دیدن کلیپ های آموزشی میتوانید ما را در اینستاگرام ثبت نیک دنبال نمایید .
  • باید در نظر داشته باشید همانند شرکت با مسئولیت محدود، در موسسه غیر تجاری نیز سرمایه ثبتی موسسه کاملاً اظهاری خواهد بود و نیازی به واریز مبلغی از سرمایه موسسه به حساب بانکی وجود ندارد و همچنین مدت مدیریت اعضاء هیئت مدیره نیز اختیاری بوده و می تواند بصورت نامحدود باشد.
  • انجام امور که مربوط به ثبت تغییرات شرکت شامل تغییر آدرس شرکت، ثبت تغییر موضوع فعالیت، تغییر اعضا هیات مدیره، نقل و انتقال سهام شرکت سمئولیت محدود و سهامی خاص، تغییر نام شرکت و افزایش یا کاهش سرمایه توسط کارشناسان متخصص با کمترینهزینه ثبت تغییرات شرکت در تهران و شهرستان ها.
  • همچنین برای دیدن کلیپ های آموزشی میتوانید ما را دراینستاگرام راهنمای ثبت شرکت داراندنبال نمایید.

به موجب قانون تجارت در نقاطی که از سوی وزارت دادگستری تعیین می شود، کلیه تجار باید اسم خود را در دفتر مخصوص به نام دفتر ثبت تجارتی به ثبت برسانند. در واقع دفتر ثبت تجارتی ، دفتری است که از طریق آن می توان برای شناسایی تجار مقیم یک محدوده خاص جغرافیایی استفاده نمود. ثبت موسسه غیر تجاریاین مؤسسات بر اساس نوع فعالیت به دو دسته تقسیم می شوند که در ادامه به شرح هر یک از آن ها خواهیم پرداخت.

پست مدارک ثبتی شرکت

در این حالت باید حداقل 35% از سرمایه اولیه را در حساب بانکی شرکت خود قرار داده باشید. تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرگزاری میزان است و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است. برای مشاوره رایگان از طریق واتس اپ کلیک کنید و منتظر پاسخ کارشناس بمانید. در سال 1400 و طبق آخرین قوانین ” فقط تصویر مدارک شناسایی ثبت برند اعضا ” مورد نیاز است. شما می توانید فرآیند محافظت از برند خود را به ما بسپارید، انتخاب نام، طراحی یک لوگوی زیبا و ثبت آن از خدمات متنوع ما می باشد. برند یا همان نام محصول شما، زمانی مجاز به استفاده می باشد که اولا قبلا توسط شخص یا مجموعه دیگری ثبت نشده باشد و ثانیا در وب سایت مالکیت معنوی ثبت شده باشد.

موسسه ثبت شرکت میزان پاسخگوی فوری شما

هر یک اعضا به یک مقدار سهام دار خواهند بود و سهم الرشکته خواهند داشت. برخلاف شرکت سهامی عام، سهام شرکت سهامی خاص فقط در اختیار اعضای خاص که همان هیات مدیره هست، خواهد بود و پیگیری ثبت تغییرات شرکت عموم حق سهامداری نخواهند داشت. در واقع منظور از شرکت­های سهامی خاص، شرکت­های تجاری است که سرمایه آنها به سهام تقسیم می­شود و تمام سرمایه شرکت توسط موسسین آن تامین می­شود.

در صورت ورشکستگی، هیچ یک از اعضا نمی‌توانند با استناد به اینکه میزان قرض‌ها از میزان سهم آنها در شرکت بیشتر است، از پرداخت آنها شانه خالی کنند. همین موضوع سبب شده است که این مجموعه‌ها معمولاً با سرمایه‌های اندک و در میان اعضای خانواده یا دوستان تشکیل شوند. نام شرکت نیز باید دربردارندۀ اسامی تمام شرکا یا یکی از شرکا و عبارت‌هایی از قبیل «و برادران» و «و شرکا» باشد.

لازم به ذکر است که بازرسین نباید رابطه خانوادگی با هیئت مدیره داشته باشند. اعضای هیئت مدیره باید حداقل یک سهم داشته باشند.( غیر از موارد عضو خارج از شرکا ) حداقل سرمایه مجاز شرکت سهامی خاص صد هزار تومان است که پرداخت نقدی ۳۵ درصد آن در زمان ثبت شرکت الزامی است که باید توسط موسسین شرکت تامین شود. مسئولیت هر یک از سهامداران در قبال دیون و تعهدات شرکت به مبلغ اسمی سهام وی بستگی دارد. نقل و انتقال سهام شرکت سهامی خاص منوط به اعلام موافقت مجامع عمومی سهامداران شرکت است.