آشنایی با مراحل ثبت شرکت در دبی

متخصصین ما می توانند رزومه مهاجرتی شما را به نحو مطلوبی ارتقا دهند و در صورت عدم دریافت ویزا می توانید وجه خود را از موسسه باز پس گیرید. تیم متخصص پارسی کانادا تمام مراحل مهاجرتی شما را اعم از ترجمه مدارک، رزرو هتل، اخذ بلیط رفت و برگشت، اخذ PR، اجاره خانه و ماشین و … برای شما انجام می دهند. با نگاهی به شرایط راه اندازی کسب و کار در کشورهای عربی و کشورهای حوزه خلیج فارس، می‌توان نتیجه گرفت امارت متحده عربی بهترین شرایط برای ثبت و راه اندازی شرکت را در اختیار دارد.

  • این که با چه مجوزی در دبی فعالیت می کنید نشان می دهد که به شریک محلی یا نماینده خدمات محلی احتیاج دارید.
  • هر کدام از شرکا در این شرکت وظایف نامحدودی دارند و در صورتی که به شرکت تحت هر شرایطی خسارت مالی وارد شود و میزان سرمایه شرکت برای پرداخت آن کافی نباشد، هر یک از شرکا مسئولیت دارند که این مبلغ را فراهم کنند.
  • توجه به این موضوع بسیار مهم است که می‌توان بخشی از هزینه راه‌اندازی کسب‌وکار در دبی را از طریق وام‌های بانکی و جذب سرمایه‌گذاران بین‌المللی تامین کرد.
  • برخی مواقع شرکت متعلق به شورای همکاری خلیج فارس می باشد ، برای همکاری با این شرکت ها باید با شرکتی مربوط به امارت مشارکت شود.

گرفتن اقامت اصطلاحا به صورت ثبت شرکت است ولی شرکت لزوما نباید فیزیکی باشد. چنانچه قصد دارید شرکت خود را در دبی به ثبت برسانید، می توانید با همکاران ما تماس حاصل فرمایید. اما شما می‌توانید برای آگاهی از هزینه‌ها بصورت دقیق و شفاف، با کارشناسان موسسه حقوقی مشهور تماس حاصل فرمایید. سفرمی جامع ترین سایت و اپلیکیشن سفر ارایه دهنده بلیط هواپیما سیستمی و چارتری، تمامی ایرلاین های داخلی و خارجی فعال در ایران می باشد. این سایت در ابتدا تنها با ارایه خدماتی همچون خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل آغاز به فعالیت نمود و به مرور زمان بلیط اتوبوس و قطار، بیمه مسافرتی و همچنین تور را به محصولات خود اضافه کرد. سفرمی؛ معتبر ترین سامانه خرید بلیط هواپیما چارتری و سیستمی، خرید بلیط قطار و رزرو هتل با گارانتی ارزان ترین قیمت و پشتیبانی 24 ساعته پاسخگوی تمامی نیاز های مسافرتی شما است، تا سفری لذت بخش و با خیالی آسوده را تجربه کنید.

هزینه ثبت برند بسته به اینکه در آنجا آدرس دارد یا نه متفاوت است، هزینه zero تا one hundred برای ثبت شرکت در دبی و پیگیری مربوط به اقامت سه ساله حدودا 60 هزار درهم است. امارات به عنوان توسعه یافته ترین کشور در خاورمیانه میزبان دسته گسترده ای از سرمایه گذاران می باشد چرا که مزایای ثبت شرکت در امارات مشوقی برای ساکنین منظقه می باشد. با مقایسه اعداد و ارقام فوق با همین شاخص ها در کشور های صنعتی و درجه یک جهان مانند کانادا، اتریش، انگلستان و… در می یابیم که سرمایه گذاری و ثبت شرکت در دوبی و امارات بسیار پر ریسک و با مخاطرات فراوان است. از معروفترین مناطق آزاد مشهور دبی، منطقه رأس الخیمه می باشد که دارای بهترین امکانات از جمله مالیات صفر درصد، مالکیت برای افراد خارجی، صد در صد سرمایه بازگشتی و امکان دسترسی به بازرهای آفریقا، آسیا و خاورمیانه می باشد. برای ثبت شرکت در دبی اساس نامه و اظهارنامه آن باید نهایی شده باشد.

شرایط و مراحل ثبت شرکت در دبی

دارا بودن یک کفیل100% عربی باید در دبی الزامی است وگرنه ویزا به شما تعلق نمی‌گیرد. در واقع مدیر شرکت می‌شوید، اما کفیل یا اسپانسر مالی آن شخص است. بنابراین، این شهر همیشه با آخرین روندها و پیشرفت‌ها مطابقت دارد. تفاهم نامه همکاری بین شما و شرکای شما به عنوان MOA تهیه شده و امضا شود. لازم به ذکر است در این تفاهم نامه باید میزان مشارکت ، سرمایه و مسئولیت هر یک از شرکا نیز قید و توافق شده باشد. دریافت اعتبارات دولتی مانند وامهای بانکی و مجوزهای مورد نیاز.

ثبت شرکت در امارات نسبتا آسان است و کل مراحل ثبت‌تان می‌تواند در مدت کوتاهی انجام شود. کشور امارات در رتبه‌بندی ” شاخص آسانی انجام کسب‌وکار ” که بر اساس گزارش Doing enterprise بانک جهانی اعلام شده است، در رتبه‌ی 16 قرار گرفته است. تقریبا می‌توان گفت که شروع کار در این کشور حتی اگر اولین بار باشد، سخت نیست. شاید بهترین نکته در مورد تجارت در امارات این است که سرمایه‌گذاران و کارآفرینان خارجی می‌توانند 100% کنترل شرکت خود را بر عهده داشته باشند. هر فرد خارجی می‌تواند کسب و کار جدید خود را ثبت کند یا در صورت نیاز دفتر شعبه یا نمایندگی داشته باشد. اما شرکت‌های LTDs, LLCs, LLPs ادغام شده‌اند و هر کدام دارای مسئولیتی جدا از سایر شرکت‌ها هستند.

ثبت شرکت در دبی

هزینه ثبت شرکت برای نوع LLC با هزینه اجاره دفتر و ویزا در حدود 35 هزار درهم می شود. فرآیند ثبت شرکت در امارات متحده عربی با مجموعه‌هایی از فعالیت‌ها که برای ثبت موفقیت‌ آمیز شرکت باید دنبال شود، به خوبی ساختار یافته است. سرمایه‌گذار باید فعالیتهای تجاری مناسب را تحت مجوز تجارت خود انتخاب کند. شرکت از نظر قانونی این حق را دارد که بسته ثبت تغییرات شرکت به فعالیت‌های تجاری انتخاب شده، تجارت یا ارائه خدمات را انجام دهد. برای اخذ مدارک شرکت و پروانه تجارت باید فرم درخواست، مدارک پشتیبان، مشخصات سرمایه‌گذار و … به همراه هزینه صدور پروانه تجارت به مراجع ذیصلاح ارائه شود. پس از اخذ مجوز تجارت توسط سرمایه‌گذار، آنها میتوانند برای دریافت ویزای سرمایه‌گذار و افتتاح حساب بانکی اقدام کنند.

بجز ثبت شرکت در مناطق آزاد، در بقیه موارد از جمله شرکت‌های با مسئولیت محدود، اسپانسر محلی اجباری است. شریک اماراتی شما باید حداقل 51% سهام شرکت را در اختیار داشته باشد. بله، هر فرد خارجی می‌تواند کسب و کار خود را در امارات داشته باشد. دولت امارات همه افراد را به سرما‌یه‌گذاری و کارآفرینی در این کشور تشویق می‌کند و همه‌ی این‌ها باعث می‌شود که تجارت برای خارجی‌ها بسیار آسان باشد. ثبت شرکت در امارات برای خارجی‌ها پروسه‌ی سختی نیست و دولت ویزاهای بلند مدتی را برای سرمایه‌گذاران و کارآفرینان ارائه می‌دهد. منطقه امارات متحدده عربی از مشهورترین مناطق در خصوص راه اندازی صنایع، فناوری، خودرو و…

نتایج دیگر سایت‌ها در جستار ثبت شرکت مجازی در دبی

بیشتر کالاهای وارداتی به کشور از وظایف وارداتی بسیار کم‌برخوردار هستند. به همین دلیل جای تعجب نیست که چرا مشاغل تجاری راه‌اندازی شرکت در امارات متحده عربی را ترجیح ثبت شرکت در تهران می‌دهند. قبل از ادغام، باید حساب بانکی شرکتی یک شرکت دبی برای واریز سرمایه پرداخت شده لازم باز شود. پس از تأیید دولت، باید مجوزها و مجوزهای لازم را درخواست کنید.

راه اندازی شرکت LLC در دبی به سرمایه‌گذاران این امکان را می‌دهد تا حضور خود را در بازار محلی امارات متحده عربی تقویت کنند و تجارت محلی را به طور موثرتری ترویج کنند. با توجه به تصمیم اخیر کابینه در سال 2021، تغییر قابل توجهی در روند ثبت شرکت در بخش اصلی ایجاد شده است. شرکت‌های بخش اصلی اکنون می‌توانند 100% در دسته‌های تجاری منتخب متعلق به خارج از کشور باشند، یک لیست فعالیت تجاری مثبت از حدود 122 فعالیت تجاری وجود دارد که می‌تواند 100٪ در اختیار مهاجران باشد. دولت امارات متحده عربی سال هاست که برای کم کردن وابستگی خود از درآمد نفتی در اقتصاد سرمایه گذاری زیادی کرده است. بازار امارات متحده عربی یکی از فعال ترین بازار ها در کل دنیا می باشد و در بین ۱۶ صادرکننده بزرگ و ۲۰ واردکننده بزرگ کالا قرار دارند. در صورتی شما با ثبت شرکت در شهر دبی مالک صددرصدی آن می شوید که دارای مجوز صنعتی و حرفه ای باشید.

شرکت با مسئولیت محدود Llc

بسته به تابعیت شما، امکان اخذ اقامت موقت امارات را خواهید داشت. نرخ بیکاری هر چه پایین تر باشد به این معنی است که کشور از پایداری نظام کار بهتری برخوردار است. طبق آخرین آمار از اداره مربوطه نرخ بیکاری در این کشور 2.64 بوده است و این عدد به آن معنی است که از هر 100 نفر در این کشور بیش از 97 نفرشان مشغول به کار هستند. می توانید این نرخ را برای کشور امارات در نمودار زیر مشاهده کنید. شما میتوانید از طریق لینک روبرو با ما در ارتباط باشید و از کارشناسان موسسه مشاوره رایگان دریافت نمایید. چنانچه عمل ثبت در این اداره انجام گیرد 51 درصد سهام شرکت باید متعلق به یک اماراتی باشد به عنوان اسپانسر یا کفیل.