ثبت شرکت در دبی

گرفتن مجوز اولیه معمولاً ۷ الی ۱۰ روز کاری زمان خواهد برد. این شهر یک مجموعه زیبا از بهترین و مهیج ترین جاذبه های گردشگری ثبت برند تجاری خاورمیانه را در دل خود جا داده است. برای اطلاع از اخبار جدید بازرگانی و تجارت بین الملل در خبرنامه ما عضو شوید.

ثبت شرکت در دبی

اگر سوالی، نظری یا پیشنهادی داشته باشید ما با گوش جان می‌شنویم. ثبت شرکت با مسئولیت‌ محدود به fifty one درصد سهام شهروندان امارات متحده عربی نیاز دارد. اجاره یک فضای اداری برای ثبت شرکت در امارات اجباری است و وجهه‌ی قانونی به کسب و کار می‌دهد. توجه کنید که شما برای ثبت شرکت در امارات به اجاره‌نامه نیاز خواهید داشت. مقامات همچنین ممکن است دفتر کار را بازرسی کنند و سپس مجوز صادر نمایند. این ثبت شرکت برای مشاغلی است که خارج از مرزهای امارات فعالیت می‌کنند.

به طور کلی، روابط اقتصادی و منافع مشترک با دیگر کشورهای منطقه و جهان باعث تحکیم قدرت اقتصادی و در نتیجه رشد تاسیس شرکت‌های تجاری در این شهر شده است. هزینه ثبت شرکت در دبی و سایر مناطق امارات با توجه به معیارها و فاکتورهای مختلف متفاوت است. نوع شرکت، نوع مجوز صادر شده، منطقه مورد نظر برای راه اندازی کسب و کار، تعداد افراد شریک، انتخاب نام شرکت و … از جمله این معیارها هستند. این در حالی است که در ثبت شرکت در مناطق آزاد دبی مثل راس الخیمه، ایرانیان به شراکت با یک شریک محلی نیاز نداشته و می توانند مالکیت کامل داشته باشند. این موضوع برای سرمایه گذاران خارجی یک امر تشویقی خوب است که وجودش آنها را به سرمایه گذاری در این کشور ترغیب می کند.

شاخص های اقتصادی تأثیرگذار در دوبی

هر کدام از این شرکت ها مسئولیتی جداگانه از دیگر شرکت ها دارند. درست است که از نظر ظاهری فعالیت های ان ها شبیه به هم است اما در حقیقت این گونه نیست. ما یک مجموعه سرمایه گذاری هستیم و برای خدمت به شما اینجا هستیم. ما به شما کمک می تغییرات شرکت کنیم در دنیای پیچیده امروز مسیر درست را پیدا کرده و به حرکت ادامه بدهید. و ویزای یکماهه یا چهارده روزه را می گیرید و کپی پاسپورت و ویزای خودتان را برای ما می فرستید. در شرکت های حرفه ای یا صنعتگری که مالکیت خارجی ها مجاز است.

در بعضی مواقع هزینه نام تجارت با توجه به اسمی که انتخاب می‌شود در نوسان است. نام تجارت هزینه‌هایی را دربرمی‌گیرد که شامل موارد زیر هستند. اگر کسی قصد داشته باشد LLC را تاسیس کند، سرمایه‌ای که باید برای آن بپردازد ۳۰۰۰۰۰ AED است. بعد از به دست آوردن مجوز برای LLC افراد متقاضی می‌توانند این سرمایه را به یک سرمایه گردشی تبدیل کنند.

  • مقامات اماراتی فقط اسناد و فرم‌های درخواست به زبان انگلیسی و عربی را می‌پذیرند.
  • وکالت نامه معتبر برای مواقعی که از طریق اعطای وکالت، پیگیر امور ثبت شرکت در دبی هستید.
  • دریافت اعتبارات دولتی مانند وام های بانکی و مجوزهای مورد نیاز.
  • گواهی مشاوره برای انواع مشاوره سرمایه گذاری و مهندسی، گواهی فروشگاه، صنعتی و غیره.

از دیگر مزایای ثبت شرکت در امارات (دبی) می توان به داشتن حساب انلاین بدون نیاز به ویزا اشاره کرد که امکان اسان و سریع انتقال وجه درهرنقطه جهان برای شما فراهم می سازد . در سال‌ های اخیر به دلیل همه گیری ویروس کورونا و شرایط نا مساعد اقتصادی دبی بستر مناسبی را برای جذب سرمایه فراهم کرده است و می‌ تواند مقصد مناسبی برای ایرانیان باشد. اقامت دبی سه ساله است و از طریق ثبت لایسنس تجاری به نام شخص متقاضی در کشور امارات، اخذ می ‌شود. سرمایه گذاران می توانند با ثبت این نوع شرکت در کشور امارات به هر نوع تبادل کالا و فعالیت های صنعتی و اقتصادی بپردازند. اما ثبت این نوع شرکت ها یک شرط مهم دارد که در آن باید حداقل ۵۱ درصد از سهام به اسم یک شهروند با ملیت کشور امارات باشد.

راه اندازی مشاغل LLC در دبی نیاز به داشتن یک کشور امارات به عنوان حامی محلی fifty one درصد از سهام شرکت را دارد. برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود ، اکثریت سهام (51٪) باید به یک شرکت ملی دبی (امارات متحده عربی) یا یک حامی شرکتی (یک شرکت با امارات متحده عربی به عنوان سهامدار) تعلق گیرد. تعداد سهامداران می توانند هنگام تشکیل یک شرکت LLC (مسئولیت محدود) در سرزمین اصلی امارات از 2 تا 50 نفر باشند. در حال حاضر می توان باسرمایه گذاری و ثبت شرکت در دبیاقامت امارات را کسب و کرد و آن را برای مدت مشخصی مجدد به تمدید رساند. البته در نظر داشته باشید که طبق قوانین نمی توانید تابعیت امارات را بدست بیاورید.

مزایای اصلی کسب و کار ثبت شرکت Llc در دبی

دبی در زمینه زیرساخت های ارتباط از راه دور، حمل و نقل، انرژی و صنعتی تلاش های زیادی کرده است تا این که امروز توانسته سرمایه گذاران زیادی را به خود جذب کند. به جز نفت، بانکداری داخلی و مالیات بدون احتساب، هیچ مالیات بر درآمد و سرمایه ای در دبی وجود ندارد. هم چنین عدم وجود کنترل ارز و موانع تجاری برای کسب و کارهای فعال در این منطقه مزیت بزرگی است. دبی را مهم ترین مرکز تجاری و بندری امارات متحده عربی می دانند. فعالیت های مختلف امارات شامل خدمات مالی، لجستیک، مسافرت، خرده فروشی، آموزشی، بهداشتی و بسیاری موارد دیگر است. این موضوع برای هر کسب و کاری ضروری است که شرایط تجاری کشور مد نظر برای ثبت شرکت را بسنجد.

دبی شهریست که یکی از سریع ترین رشدهای اقتصادی را در جهان داشته و دارای بالاترین استانداردهای زندگی می باشد و محل ثبت بسیاری از شرکتهای بزرگ منطقه ای نیز هست. در برخی از مناطق امارات تننها شرکت ها با مالکیت صد در صد خود مردم محلی امارات امکان پذیر است. شرکت های ثبت شده در دبی الزامی به ارائه گزارشات مالیاتی و بازرسی سالیانه ندارند. سهامداران و مدیران شرکت در اماررات متحده عربی میتوانند با هر ملیتی باشند. امروزه افراد از راه های مختلفی مهاجرت می کنندکه مهاجرت از طریق ثبت شرکت نیز یکی از روش های رایج می باشد اما باید این نکت… ثبت شرکت در این کشور به شما امکان مدیریت بر شرکت را خواهد داد.

فرآیند ثبت شرکت و اخذ اقامت در دبی

برای مشاوره رایگان از طریق واتس اپ کلیک کنید و منتظر پاسخ کارشناس بمانید. افرادی که ویزا میدهد کفیل را بهتان معرفی می‌کنند و این کفیل‌ها سالیانه یک مبلغی از شما می‌گیرند. در اینجا ما قبل از مدیریت مراحل مجوز شما با دولت، اسناد ثبت‌نام را ثبت و نهایی می‌کنیم.

شاید از خود بپرسید چرا باید شرکتی را در دبی تأسیس کنم؟ باید گفت که، دبی با توجه به چشم‌انداز وسیعی که در عرصه کسب‌وکار و تجارت بین‌المللی دارد توجه سرمایه‌گذاران بزرگ را از سراسر جهان به خود معطوف کرده است. امارات متحده عربی به دلیل فعالیت شرکت‌های منطقه آزاد (بیش از ۴۰ منطق…. طبق قانون تجارت امارات متحده عربی، شرکت‌های خارجی ملزم به داشتن یک تبعه محلی امارات هستند که 51٪ سهام شرکت را در اختیار داشته باشد. طبیعی است که یک مهاجر در ارتباط با خود با یک سرمایه‌گذار نسبتاً ناشناخته بدبین باشد. اقتصاد باثبات کشور و امکان تجارت آزاد بین‌المللی مهم‌ترین دلایل ثبت شرکت در دبی هستند.

در این نوشته به موضوع اقامت در دبی با ثبت شرکت خواهیم پرداخت. هر کدام از شرکا در این شرکت وظایف نامحدودی دارند و در صورتی که به شرکت تحت هر شرایطی خسارت مالی وارد شود و میزان سرمایه شرکت برای پرداخت آن کافی نباشد، هر یک از شرکا مسئولیت دارند که این مبلغ را فراهم کنند. زمانی که یکی از یکی از شرکا بتواند خسارت وارد شده را جبران کند، بقیه شرکا موظفند هزینه را به او ثبت شرکت در تهران پرداخت کنند. با ثبت شرکت در این کشور می توانید از انواع وام ها و تسهیلات بانکی با سود کم و بلند مدت بهره مند شوید. صاحبان شرکت در امارات زیر نظر قانون تجاری این کشور تحت حمایت هستند. یکی از المان های تضمین امنیت سرمایه گذاری در کشورهای خارجی مخصوصا کشورهایی که اقتصاد آنها وابسته به نفت یا گردشگری می باشد نمودار نرخ مصادره اموال یا Expropriation Risk می باشد.

شرکت فکر برتر این افتخار را دارد که شما را در کلیه زمینه های مربوط به مشاوره و ثبت شرکت همراهی کند. هزینه تاسیس شرکت در دبی به نوع کمپانی، سرمایه اولیه و تعداد شرکا بستگی دارد و از سرمایه ۱۲۰۰۰ درهم شروع می‌شود و به ۴۵۰۰۰ درهم هم می‌رسد. توجه به این موضوع بسیار مهم است که می‌توان بخشی از هزینه ثبت شرکت را از طریق وام‌های بانکی تامین کرد.