اداره ثبت شرکتها

در مرحله بعدی لازم است که شخصیت حقوقی و یا شرکت مد نظر خود را که قصد ثبت آن را دارید، را انتخاب کنید و بر روی گزینه ادامه کلیک کنید. دریافت هر نوع دفاتر پلمپ برای اشخاص حقیقی و حقوقی را می توانید از طریق همین سامانه درخواست دهید. شرکت از مشارکت حداقل دو نفر با اشتراک سرمایه ای جهت راه اندازی مجموعه ای با موضوع مشخص جهت کسب سود و در آمد ایجاد می شود. همان طور که از نام شرکت بر می آید شرکت با مشارکت افراد ایجاد می شود.

ثبت شرکت مختلط سهامی به حداقل سه عضو نیاز دارد که یکی از آنها باید به عنوان مدیر شرکت معرفی شود. همچنین حداقل سرمایه برای تاسیس شرکت مختلط سهامی مبلغ یک میلیون ریال است که تهیۀ 35% آن برای آغاز فرایند ثبت شرکت کافی است. همچنین چنانچه نمی خواهید که سرمایه نقدی شرکت را در بانک سپرده گذاری کنید باید شرکت مسئولیت محدود را انتخاب نمایید. زیرا برای ثبت شرکت سهامی خاص بایستی حداقل ۳۵ درصد از سرمایه شرکت را در حسابی به نام شرکت در حال تاسیس سپرده گذاری کنید. مسئول داده آماری شخصیت های حقوقی, وظیفه پذیرش درون سازمانی اوراق ارسال شده از اداره پست را برعهده دارد. پس از دریافت اوراق تمامی افرادی که زیر مجموعه داده آماری شخصیت حقوقی چه در زمینه ثبت چه در زمینه پلمپ دفاتر چه در زمینه تغییرات و به طور کل تمامی موارد مرتبط با اداره ثبت شرکتها هستند مسئولیت اسکن و چک کردن اولیه اوراق را برعهده دارند.

  • در شرکت های تضامنی هریک از اعضا در برابر بدهی ها و قروض شرکت مسئول می باشند.
  • ثبت شرکت با سهامی عام به دلیل ارتباط با بانک مرکزی و سازمان بورس و اوراق بهادار، قوانین و مراحل خاص خود را نیاز دارد و بهتر است تا با مشاوره و تجربه کافی به این حوزه وارد شوید.
  • این مرحله مانند مرحله‌ی قبل است و با زدن «دریافت متن شرکت‌نامه» متن آن در کادر پایینی ظاهر می‌شود و قابل تغییر است..
  • در واقع ترکیبی از مجموعه شرکت های تضامینی و شرکت های با مسئولیت محدود می باشند.
  • گفتنی است که این مبلغ تابع نوع موسسه شما نیست و برای انواع مجموعه‌ها یکسان است.

شما جهت اطلاع از نظر کارشناسان اداره در مورد پرونده ارسال شده به آن اداره محترم می بایست به قسمت پیگیری درخواست مراجعه و نوع درخواست و شماره پیگیری خود را در آن کادر وارد کنید تا نظر کارشناس برای متقاضی نمایش داده شود. در صفحه جدید پذیرش درخواست تاسیس شخصیت حقوقی را انتخاب می کنید و مراحل ثبت شخصیت حقوقی ثبت شرکت در تهران خود را به ترتیب جلو می روید. ثبت یک شرکت قوانین خاص خود را دارد که هر کسی از آن ها آگاهی نداشته و قادر به انجام این کار نیست. به همین دلیل برای آن که بتوانید یک شرکت را ثبت کنید، نیاز به مشاوره های تخصصی خواهید داشت. مدت زمان تاسیس یک شرکت تا دریافت شناسه ملی و شماره ثبت حدودا 7 تا 10 روز کاری می باشد.

همچنین هزینه آگهی ثبت شرکت در روزنامه کثیرالانتشار تا حدود زیادی بستگی به نوع روزنامه‌ای دارد که انتخاب می نمایید. شرکت های با مسئولیت محدود، مربوط به شرکت هایی می باشد که فعالیت آنها تجاری نبوده و سهامداران آن حداقل دو نفر می باشد. شرکت ها جهت انسجام فعالیت های چند شریک و با هدف های مختلف ثبت می شوند و علت وجود انواع مختلف شرکت نیز همین موضوع است . سازمان ثبت شرکت ها یا همان اداره ی ثبت شرکتها که در هر شهر یک سازمان مربوط به ثبت شرکت در آن شهر ( حوزه ) را دارد .

۶: تعیین کردن سرمایه‌ی اولیه ثبت شرکت

شما می توانید فرآیند محافظت از برند خود را به ما بسپارید، انتخاب نام، طراحی یک لوگوی زیبا و ثبت آن از خدمات متنوع ما می باشد. برند یا همان نام محصول شما، زمانی مجاز به استفاده می باشد که اولا قبلا توسط شخص یا مجموعه دیگری ثبت نشده باشد و ثانیا در وب سایت مالکیت معنوی ثبت شده باشد. در این صورت است که حق استفاده از آن برند فقط در اختیار شخص ثبت کننده آن خواهد بود. درصورتی که پرونده دارای صلاحیت نباشد رد می شود و مجدد می بایست اقدام گردد. درصورتی که پرونده ارسال شده دارای نقص باشد می بایست پرونده مجدد تکمیل و نقص های اعلام شده رفع و ارسال گردد.

و در انتها باید گفت که در این مقاله ثبت شرکت چیست و مراحل ثبت شرکت تا حدودی با مفهوم شرکت و در ادامه قوانین مربوط به مالیات و مباحث مربوط به آن آشنا شدیم. طبق دستورالعمل مصوب و تنها نمایندگی بیمه بیمه اصلی می تواند مجوز لازم را اخذ نماید. این مرحله ثبت شرکت که «اطلاعات مرکز اصلی» نام گرفته است و از اسمش پیداست که باید ادرس کامل ما در این مرحله درج شود و بعد نوشتن کد پستی و زدن «دریافت نشانی ثبت تغییرات شرکت کد پستی از اداره‌ی پست»، آدرس به‌طور اتوماتیک در سطر زیرین قرار میگیرد. با ثبت شرکت نیز می توان در مزایده و مزایده شرکت شرکت کرد و از این طریق سود بسیار خوبی ایجاد کرد و با عقد قراردادهای کلان با سرمایه گذاران بزرگ می توان به سود مالی خوبی رسید. به طور کلی باید بگوییم که ثبت شرکت باید در کلیه برنامه های شرکت رسمی و قانونی باشد و کلیه قراردادها و اسناد موجود در شرکت به رسمیت شناخته شود.

ثبت شرکت سایت

هر درخواستی را که در این سامانه انجام می دهید شماره پیگیری در صفحه آن وجود دارد. که باید یادداشت نمایید تا جهت پیگیری درخواست در سامانه ثبت شرکت ها انجام دهید. وقتی اطلاعات نهایی به طور کامل و با دقت توسط متقاضی وارد رایانه شد، رایانه تایید پذیرش را به متقاضی نشان می دهد که متقاضی باید به دقت آن را مطالعه کند. از این جا به بعد شما همواره می توانید با ورود اطلاعات در سامانه ی اینترنتی و دریافت کد رهگیری از طریق همین سامانه، تصمیمات اخذ شده را دنبال نموده و از محتوای آن مطلع شوید. لذا از قابلیت های سودمندی که با ثبت نام کردن اینترنتی به دست می آید استفاده از همین فهرست پیگیری است که می توان به راحتی بدون مراجعه ی حضوری، پیگیر پاسخ درخواست خود شد. پس از تکمیل فرم مربوطه، با کلیک بر روی گام بعدی صفحه ی مربوط به اشخاص گشوده می شود.

توجه داشته باشید که شما برای راه اندازی کسب و کار خود می توانید متناسب با نیاز و مهم تر از همه هدفی که برای مجموعه دنبال می کنید، یکی از این سه نوع را انتخاب کرده و برای طراحی سایت خود اقدام کنید. مدارک لازم برای ثبت شرکت با توجه به نوع شرکتی که انتخاب می کنید متفاوت است. می دانید که برای انجام کارهای تجاری باید شرکت ثبت کنیم اما برای انجام کارهای غیرتجاری چه باید کرد؟ اگر قصد انجام فعالیت های غیرتجاری مانند خیریه ، انجمن ، صندوق های قرض الحسنه و… دارید بایستی موسسات غیرتجاری ثبت کنید. در صورتی که بخواهید فعالیت های تجاری مانند آموزشگاههای علمی و فنی ، آموزشگاههای زبان و مدارس غیر انتفاعی انجام دهید باید در قالب موسسه انتفاعی یا غیر انتفاعی ثبت شود.

نحوه پیگیری ثبت شرکت

لازم است بدانید خود استان تهران نیز در هر حوزه یک اداره ی ثبت شرکت مشخص به خودش را دارد . اداره کل ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری یک سامانه کامل برای انجام کلیه امور ثبتی شرکت ها طراحی کرده است ثبت برند . 1-استفاده از حمایت های مربوطه منوط به استعلام دستگاه اجرا کننده حمایت از دبیرخانه کارگروه ارزیابی و تشخیص شرکتها و موسسات دانش بنیان و نظارت براجرا و تأیید از سوی این دبیرخانه می باشد.

سامانه ثبت شرکت

به منظور عقد قرارداد رسمی برای همکاری می توانید به موسسه آگاه ثبت واقع در آدرس درج شده در استان تهران مراجعه نمایید و کلیه مراحل را انجام دهید. بصورت اینترنتی و آنلاین نیز برای کاربرانی که در سایر شهر های ایران می باشند، امکاناتی را در نظر گرفته ایم و برای دریافت مدارک نیز نگران نباشید. از آنجایی که در هر مرحله از فرایند ثبت شرکت باید مبالغی را به حساب‌های گوناگون واریز کرد، وجود سامانه‌ای که تمام این پرداختی‌ها را یکجا انجام دهد بسیار مفید خواهد بود.