اداره کل ثبت شرکت ها و موسسات غیرتجاری

پس از طی مراحل ثبت شرکت با مسئولیت محدود نزد اداره بیمه و اداره مالیات مرکز اصلی شرکت با دریافت کد اقتصادی و کد بیمه می توانید اصل اسناد را دریافت نمایید. استرس و ترس از گم کردن مدارک مهم یا ربوده‌شدن آنها همیشه یکی از مهمترین دغدغه‌های اصلی ماست! اگر چنانچه این مدارک به شرکت و کسب و کار ما مربوط باشند، که دیگر اهمیتی چندبرابر پیدا می‌کنند.

  • در این گروه از شرکت ها تنها شرکت سهامی عام دارای مراحل متفاوتی خواهد بود.
  • کارشناسان ثبت شرکت شایگان شما را تا پایان مراحل ثبت راهنمایی میکنند.
  • افرادی که قصد ثبت شرکت بازرگانی را دارند شرکت مسئولیت محدود را انتخاب می کنند.
  • چون هر کاری متخصص خودش را می‌طلبد و قطعا شما به میدان تجارت و رقابت نیامده‌اید که پول‌تان را آتش بزنید و دور بریزید بلکه می‌خواهید با ثبت شرکت، یک گام اساسی و محکم برای تشکیل یک سازمان بزرگ، یک کمپانی موفق و یک موسسه حرفه‌ای بردارید.
  • ثبت شرکت سهامی خاص رواج بسیاری دارد و افراد زیادی به تاسیس این شرکت مبادرت می کنند.

برای کسب اطلاعات مفید به منظور دوری از گرفتاری‎‌ها و مشکلات احتمالی، از مشاوره رایگان کارشناسان باتجربه ما بهره‌مند شوید. اگر فرد تکمیل کننده این فرم وکیل شخص متقاضی جهت ثبت شرکت باشد باید در فیلد “سمت متقاضی” گزینه “وکیل” را انتخاب کند اما درصورتی که خود شخص متقاضی در حال پر کردن این فرم است باید گزینه “اصیل” را در این قسمت انتخاب کند. و ثبت شرکت و تکالیف پس از آن نیاز به مشاوره حقوقی دارید، می توانید ضمن تماس با موسسه حقوقی مشهور از مشاوره کارشناسان خبره و با تجربه ما بهره مند گردید.

ثبت شرکت در تهران و دیگر نقاط کشور و مزایای آن

با این حال برای اینکه شرکت شما در این شهر جنبه قانونی بگیرد باید به اداره ثبت شرکت در پایتخت مراجعه کرده و شرکت خود را قانونی تاسیس کنید. در کادری که برای به موضوع فعالیت شرکت در فرم مخصوص ثبت در نظر گرفته شده است، می بایست نوع فعالیت شرکت، وضعیت مجوز و ثبت شرکت مدت فعالیت آن را بر اساس این که محدود یا نامحدود است انتخاب کنید . در قسمت شرح فعالیت نیز اگر موضوع فعالیتی که برای شرکت انتخاب شده است نیاز به توضیح دارد توضیحات لازم را بنویسید سپس با کلیک بر روی گزینه گام بعدی وارد صفحه اطلاعات مرکز اصلی خواهید شد .

پرداخت و تصفیه بدهی ها یک امر لازم و ضروری می باشد.بنابراین اعضای هیئت مدیره یک فرد متخصص در این زمینه را به عنوان مدیر تصفیه انتخاب می نمایند. بعد از انحلال شرکت تمامی اموال شرکت به صورت معلق در می آید تا تمامی بدهی ها پرداخت شود.و پس از پرداخت بدهی ها طبق سهام هر شخص اموال تقسیم می شود. در شرکت سهامی عام سرمایه شرکت از طریق سهام تقسیم شده بین موسسین و عموم مردم تامین می شود.وسهام شرکت سهامی عام قابل نقل و انتقال می باشد.

مدارک مورد نیاز جهت ثبت شرکت مختلط غیر سهامی

معمولا نمی توان با این شرکت در مناقصات و مزایدات دولتی ثبت نام نمود. پس از ارسال پستی شماره مرسوله باید از طریق سامانه وارد پرونده شود. کلیه اطلاعات متقاضی و وکیل پرونده وارد کرده و نوع شرکت” سهامی خاص ” انتخاب می کنیم. ۶- پس از تعیین نام نسبت به پرینت و تایید و امضاء اوراق ثبتی اقدام میگردد .که این پروسه حدود ۳ روز زمان میبرد .

ثبت شرکت و برند ، ثبت تغییرات شرکت و رتبه بندی ثبت شرکت ، ثبت برند ، ثبت تغییرات شرکت و رتبه بندی شرکت ، اخذ رتبه

همه ی این اسناد و مدارکی را که لازم می باشد، باید به امضا و تایید همه ی شرکا و موسسین شرکت برسد. با ارسال اظهارنامه ی ثبت شرکت که خواه توسط شرکا یا وکیل شرکت انجام می‌شود، تقاضای ثبت ان را از اداره ی ثبت شرکتها درخواست می کند. در مدارک شرکت باید به طور حتم، تعداد شرکا، میزان آورده ی شرکا، تقسیم سود و زیان، موضوع اساسنامه و شرکتنامه و محل و مکان و نام و فعالیت شرکت قید گردد. طبق تعریف قانون تجارت ایران، شرکت سهامی خاص زمانی تشکیل می‌شود که تمام مدارک زیر تهیه شوند و به امضای اعضا برسند. بنابراین، مهم‌ترین اقدام در مراحل ثبت شرکت سهامی خاص، تنظیم این اسناد با مشارکت شرکا است. گفتنی است که تشکیل مجمع عمومی موسسان و صورت‌جلسه آن برای ثبت شرکت سهامی خاص الزامی نیست.

شرکت تعاونی تک نیک با هدف تسهیل در امور اداری شرکتها و موسسات، حسابداری و مالیاتی و مشاوره کسب و کار فعالیت خود را از سال ninety four آغاز نموده است. ثبت تک نیک همواره کوشیده است خدمات خود را به بهترین شکل ممکن در سریعترین زمان به انجام برساند و مشاوری امین برای مدیران و کارآفرینان عزیز کشورمان باشد. همچنین وکیل یا اصیل بودن متقاضی در این قسمت مشخص می شود. با استفاده از سه روش مختلف و نحوه مراحل ثبت شرکت به شیوه های متفاوت می‌توانید اقدام به پیگیری درخواست ثبت شرکت خود در هر ساعتی از شبانه روز کنید.

در صورتیکه هنوز اقدام به خرید یا اجاره محل کارتان نکرده‌ باشید می ‌توانید آدرس محل سکونت خود یا یکی از شرکا را وارد کنید. لازم است بدانید که در آینده کلیه مدارک از طرف سازمان ثبت شرکت‌ها به این آدرس برای شما ارسال خواهد شد. کافیست تلفن خود را بردارید و از همکاران ما درخواست اعزام کارشناس ثبتی به محل را داشته باشید. لازم به ذکر است که حتی اگر فقط قصد گرفتن مشاوره را هم داشته باشید و قراردادی با ما امضا نکنید باز هم این خدمات برای شما به صورت رایگان قابل اجرا می باشد.