دریافت کد ثنا برای ثبت شرکت

دلیل اصلی ثبت شرکت، رسمیت دادن به فعالیت‌های اقتصادی و قانونی شدن شراکت افراد است. اهمیت ثبت کسب‌وکارها در سامانه ثبت شرکتهای تجاری زمانی بیشتر روشن می‌شود که افراد قصد توسعه کسب‌وکار خود را داشته باشند. استفاده از انواع وام‌های بانکی و حضور در مناقصه‌ها و مزایده‌ها منوط به ثبت رسمی شرکت است. حضور در پروژه‌های بزرگ و بستن قراردادهای مهم هم فقط با طی کردن روند قانونی تاسیس شرکت امکان‌پذیر خواهد شد.

موسسه ثبتی ذهن ناب برای ثبت کلیه امور مرتبط با اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیرتجاری شما از هرکجا آمادگی همراهی را دارد. درصورتی که پلمپ دفاتر به آدرس شما ارسال گردد و شخصی آن را تحویل نگیرد و یا جهت تحویل دفاتر حضور نداشته باشد, دفاتر به پست مرکز برگشت زده می شود و متقاضی می بایست با مهر و معرفی نامه ثبت شرکت در تهران و مدارک شناسائی جهت دریافت دفاتر قانونی به اداره پست مراجعه کند. بعد از پرداخت هزینه پلمپ دفاتر, دفاتر قانوی پلمپ که شامل یک جلد دفتر روزنامه و یک جلد دفتر کل می باشد زمانی حدود ۱۰ روزکاری بعد به دست متقاضی به آدرس شخصیت حقوقی (شرکت ها و موسسات) یا آدرس اعلام شده شخصیت حقیقی (افراد) ارسال می گردد.

  • با وجود این، کمترین مبلغ برای انجام این کار را عرفاً یک میلیون ریال در نظر می‌گیرند.
  • گام بعدی از مراحل ثبت شرکت مربوط به نام و اطلاعات شخص حقوقی است که در آن نام های درخواستی ثبت می شود.
  • ثبت شرکت نیک با بهره‌گیری از مدیران با سابقه در زمینه امور ثبتی به شما این اطمینان را می‌دهد که کلیه پرسنل زیر نظر مدیران با سابقه فعالیت دارند از این رو به شما اطمینان می‌دهیم کلیه فرایند ثبت شرکت شما در سامانه نیک مرحله به مرحله و دقیق در کمترین زمان پیش خواهد رفت.
  • مراتب پس از انجام تشریفات ثبت در روزنامه رسمی کشور منتشر می گردد.

پس از تکمیل اطلاعات خواسته شده در سامانه،چنانچه اطلاعات را به درستی وارد نموده باشید، در مرحله بعد می بایست مدارک مورد نیاز را از طریق باجه های پست به صورت سفارشی به آدرس ذکر شده در تاًییدیه ی پذیرش ارسال فرمایید. نام و برند تجاری نشان دهنده اعتبار یک شرکت می‌باشد و موجب جلوگیری از کپی‌برداری سایرین از ایده‌ها و خدمات شما می‌گردد. اما برخی شرکت‌های ثبتی نامعتبر فرآیند ثبت برند را کاری زمان‌بر جلوه داده‌اند و با ارائه اطلاعات غلط به مشتری موجب سردرگمی مشتری می‌شوند.

سامانه ثبت شرکت نیک

۳- شخصیت حقوقی و یا شرکت مد نظر خود را که قصد ثبت آن را دارید، را انتخاب کنید و بر روی گزینه ادامه کلیک کنید. لطفا جهت تغییرات شخصیت حقوقی خود فرم زیر را تکیمل و ارسال فرمائید. درصورتی که پرونده نقص داشته باشد می بایست نواقص پرونده برای اداره ارسال تا کار آگهی گردد. درصورتی که پرونده دارای ایراد باشد پرونده برگشت می خورد و می بایست ایراد اعلام شده اصلاح (درصورت امکان) شود و مجدد برای اداره ارسال شود. میزان سرمایه شخصیت حقوقی در زمان تاسیس حداقل سرمایه یکصد هزار تومان می باشد. لطفا جهت تاسیس شخصیت حقوقی خود فرم زیر را تکمیل و ارسال فرمائید.

سامانه ثبت شركت

امکانات سامانه جامع ثبت شرکتها irsherkat.ssaa.ir شامل تاسیس و ثبت شخصیت حقوقی ثبت تغییرات پذیرش اظهارنامه پلمپ دفاتر قانونی ثبت نام اظهارنامه دفتر ثبت تجاری و درخواست کد فراگیر بوده و برای اطلاع از جزییات متن مقاله را مطالعه نمایید. مشخص کردن نوع کمپانی و حوزه فعالیت آن جزو این موارد هستند. اساس‌نامه مهم‌ترین مدرک ثبت شرکت است که تنظیم آن باید با دقت فراوان انجام شود. این مرحله نیازمند تخصص و تجربه است و کارشناسان حقوقی بهترین راهنمایان برای طی کردن این مسیر هستند.

همۀ مراحل تشکیل موسسه و راه‌اندازی شرکت زیر نظر این اداره انجام می‌گیرد. همچنین نظارت بر مجموعه‌های ثبتی و رسیدگی به امور آنها بر عهده این مرکز است. اداره ثبت شرکت‌ها زیر نظر سازمان ثبت اسناد و املاک کشور فعالیت می‌کند و وابسته به قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران است. تمامی مقررات، آیین‌نامه‌ها، بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های مربوط به این حوزه از طریق همین سازمان اطلاع‌رسانی می‌شود. بر این اساس، اگر قصد فعالیت تجاری قانونی در ایران دارید باید شرکتی را در راستای فعالیت‌های خود به ثبت برسانید تا از دید قانون نیز به رسمیت شناخته شوید. مراجعه حضوری متقاضیان ثبت شرکت و موسسه و ثبت تغییرات مربوط به آنها ، علاوه بر اینکه برای این متقاضیان وقت گیر و هزینه بر بود، با تجمع این افراد در ادارات ثبت شرکت ها و درخواست های متعدد آن ها موجب کندی انجام روند امور ثبت شرکتها و موسسات در این ادارات نیز بود.

بعد از تصمیم گیری در مورد نوع تغییرات مورد نیاز جهت ثبت و برگزاری و تنظیم صورت جلسه مربوط به آن باید نسبت به ثبت درخواست تغییرات در اداره ثبت اقدام فرمایید. یعنی معمولا پس از شروع کار و یا در ادامه گسترش و افزایش تخصص افراد، شرکت ها نیاز می بینند تغییراتی در موضوع فعالیت، عنوان و نام شرکت و در برخی موارد رایج تر تغییراتی در اعضای هییت مدیره، مدیر عامل و یا محل کار شرکت ایجاد کنند. هم چنین ممکن است اعضای شرکت پس از مدتی بنا به دلایلی خاص تصمیم به انحلال شرکت بگیرند. در هنگام تشکیل شرکت های سهامی عام کمترین سرمایه ۵ میلیون ریال باید باشد.در شرکتهای سهامی خاص حداقل ۱ میلیون ریال سرمایه جهت تاسیس این شرکت لازم است…

موسسه ثبت شرکت میزان پاسخگوی فوری شما

لذا بعد از ثبت نام الکترونیکی و دریافت کد رهیگیری می توانید بر روی لینک”پیگیری درخواست”از طریق همین سامانه کلیک کرده و از پیشرفت کار و تصمیمات گرفته شده آگاهی پیدا کنید. مزیت این سیستم پیگیری آنلاین بدون نیاز به مراجعه حضوری به سازمان ثبت شرکت می باشد . اطلاع‌رسانی عمومی شرکت‌های تازه‌تاسیس از طریق انتشار آگهی در روزنامه کثیرالانتشار انجام تغییرات شرکت می‌گیرد. داشتن شناسه ملی شرکت برای درج آگهی ثبت شرکت در روزنامه کثیرالانتشار ضروری است. در صورت حضور وکیل یا قیم قانونی اشخاص در فرایند ثبت شرکت، ارائۀ اصل و کپی وکالت‌نامه و قیم‌نامه الزامی است. برای ثبت شرکت در سامانه irsherkat.ssaa.ir باید با تمامی قواعد و ضوابط مربوطه آشنایی داشته باشید تا بدون نقص اطلاعات خود را به ثبت برسانید .

سایت ثبت شرکتها

چنانچه پس از کامل کردن فرمها و ارسال آنها به اداره ی ثبت شرکت ها صورتجلسه شما ایراد یا نقص داشته باشد پیام رفع نقص برای شما ارسال می شود که باید اقدام به رفع آن کنید و مستندات رفع نقص را در پاکت و پوشه مخصوص رفع نقص قرار داده و به اداره ثبت شرکت ها ارسال کنید. سایر موارد را می توانید با دریافت اطلاعات و مشاوره از کارشناس ثبت مرتفع گردانید . ثبت شرکت یک امر تخصصی و بسیار حساس به موارد و مذاکرات است از این جهت نیاز است تا شما با مراجعه به یک مرکز معتبر و رسمی این اقدام را انجام دهید . پس از مراجعه به سامانه مذکور و انتخاب نوع شخصیت حقوقی ، اطلاعات هویتی نماینده ، وکیل ، حوزه ثبتی شرکت ، آدرس شرکت و تاریخ شروع سال مالی را درج نمایید . انصراف از درخواست تغییرات شرکت ، پلمپ دفاتر ، اظهارنامه دفاتر تجارتی با وارد نمودن شماره پیگیری ، شماره یا شناسه ملی بر حسب مورد ، در این قسمت صورت می پذیرد . لازم به ذکر است اظهارنامه دفتر ثبت تجارتی یکی از مدارک اصلی جهت اخذ کارت بازرگانی حقیقی و چه حقوقی است .

سپس متقاضی می بایست برای شخصت حقوقی در حال ثبت و یا شرکت مورد نظر نام انتخاب و معرفی نماید در این بخش متقاضیان با ترتیب اولویت 5 نام را معرفی می نمایند. نام های انتخابی می بایست دارای ریشه فارسی باشند، با شئونات اسلامی ایران منافات نداشته باشد، دارای اسم خاص و تکراری نباشد، اسم پیشنهادی لاتین نباشد. سرانجام، همان طور که پیشتر گفتیم، ماده ی 9 نظامنامه ی قانون تجارت، انتشار تغییراتی را که در وضعیتِ شرکتِ ثبت شده ایجاد می شود، ضروری دانسته است. شماره ای که جهت ثبت شرکت در نظر گرفته شده و تاریخ ثبت آن و محل و اقامتگاه شرکت با تعیین نام و نوع آن و موضوع شرکت.

اعتبار قانونی شرکت‌های ثبت‌شده و مسئولیت حقوقی آنها موجب می‌شود که کارفرمایان و سرمایه‌گذاران اعتماد بیشتری به آنها کنند. در نتیجه با ثبت شرکت میزان جذب مشتری، فروش محصولات، سوددهی و قدرت رقابت شما بسیار بیشتر می‌شود. مفهوم ثبت شرکت در میان اعضا نیز هنگام تقسیم سود و انتقال مدیریت بسیار اهمیت پیدا می‌کند. حضور در پروژه‌های بزرگ و بستن قراردادهای مهم فقط با طی کردن روند قانونی تاسیس شرکت امکان‌پذیر خواهد شد. پس از آن که اطلاعات مربوط به ثبت شرکت ، تغییرات شرکت ، پلمپ دفاتر و … در سامانه تکمیل گردید ، متقاضیان با وارد کردن شماره پیگیری ، می توانند از طریق این قسمت از وضعیت پرونده مورد نظر اطلاع جویند .

برای باقی شرکتهای ثبتی اوراقی که باید ارائه شود مانند موارد ذکر شده است. در صورتیکه شرکتها مراحل ثبت را بدون اعتنا به قوانین و مقررات تجاری تصویب شده انجام دهند در نهایت کار آنها به نتیجه نرسیده ثبت برند و موفق به ثبت نخواهند شد. هرشرکت پس از تأسیس و پس از تعیین حوزه مالیاتی، بایدتشکیل پرونده دارایی دهد. _ انتخاب گزینه تأیید مدارک مورد نیاز، پذیرش نهایی و دریافت رسید پذیرش اینترنتی.