انواع شرکت‌ و مراحل ثبت شرکت

ابتدا با مجمع عمومی فوق العاده تشکیل شود و کلیه ی شرکا ی شرکت در آن حاضر شوند و سپس صورتجلسه ی انحلال توسط همه ی آنها امضا شود و مهر شرکت زیر صورتجلسه باشد. اولین اقدام برای احلال شرکت برگزاری جلسه ای با این مضمون میان شرکا می باشد. دقت کنید که در این جلسه تمامی شرکای رسمی باید حضور داشته باشند چرا که بایستی پای صورتجلسه انحلال شرکت امضای تمامی شرکا وجود ثبت برند تجاری داشته باشد. دریافت گواهی از بانک که نشان دهنده ی پرداخت ۳۵% از ۲۰% سرمایه شرکت باشد. طبق قانون اگر شرکت ها در مناطق آزاد طبق قانون موارد قانونی مالیاتی خود را رعایت کندد تا ۲۰ سال می توانند از معافیت مالیاتی بهره مند شوند. تایید نشد بقیه اسم ها مورد بررسی قرار بگیرند.) سپس باید مدت شرکت که میتواند محدود یا نا محدود باشد را به همراه موضوع شرکت وارد کنید.

  • برای مشاهده لیست کامل مدارک مورد نیاز ثبت شرکت تعاونی اینجا را کلیک کنید.
  • اگر اطلاعاتی را به غلط در سامانه ثبت کنید از پایه شرکت شما با غلط اطلاعاتی ثبت می شود.
  • حداقل سرمایه برای ثبت این نوع شرکت به میزان یک میلیون ریال می باشد.
  • پلمپ دفاتر شرکت اولین اقدام بعد دریافت آگهی ثبتی ، تکمیل و پست اظهارنامه پلمپ دفاتر است ؛ 2 تا 3 روز بعد لینک پرداخت فعال شده و باید منتظر باشید مامور پستی دفتر روزنامه و دفتر کل پلمپ شده را برایتان بیاورد .

موسسین شرکت با مسئولیت محدود در زمان ثبت ملزم به دریافت این کد هستند. در شرکت سهامی خاص نیز موسسین باید طی دو ماه پس از ثبت، نسبت به دریافت کد کارگاهی برای بیمه کردن کارکنان خود به عنوان کارفرما اقدام نمایند. تعداد شرکا و سهامداران میبایست در شرکت با مسئولیت محدود حداقل دو تغییرات شرکت نفر و در شرکت سهامی خاص حداقل سه نفر باشد . تعداد اعضا هیئت مدیره میبایست در شرکت با مسئولیت محدود یک نفر به بالا و در شرکت سهامی خاص دو نفر به بالا باشد . اما شرکت نامه مخصوص شرکتهای با مسئولیت محدود، تضامنی و نسبی است و شرکتهای تعاونی و سهامی نیازی به شرکت نامه ندارند.

آیا سوال و یا مشکل ثبتی و حقوقی دارید؟ حتما از مشاورین ما سوال بفرمایید

حق انتخاب مدیران در اختیار شرکای ضامن و حق انتخاب بازرسان در اختیار شرکای سهامی است. در واقع ثبت شرکت مختلط سهامی به معنی استفاده از امتیازهای دو نوع شرکت سهامی و تضامنی است. چنین مجموعه‌هایی معمولاً زمانی تأسیس می‌شوند که فردی برای تجارت به سرمایه‌ای اولیه احتیاج دارد.

ثبت شركت

هم برای گروهی که دوست دارند خودشان یاد بگیرند و کارها را انجام دهند؛ و هم برای گروهی که وقت انجام صحیح و خطا در کارها را ندارند و ترجیح میدهند کارها را به متخصصان امر بسپارند. در صورتیکه بخواهید از منظر جلب اعتماد، از مجموعه ثبت‌یار دیدن کنید و جلسه حضوری داشته باشید، هماهنگی‌های لازم باید انجام شود. کلیه خدمات ثبت‌یار به صورت غیرحضوری قابل انجام است و نیازی به حضور شما نخواهد بود. می‌توانید با کلیک روی ثبت انواع صورتجلسه ، صفر تا صد انواع صورتجلسات تغییرات خود را به ما بسپارید. اگر منظور شما خروج از هیأت مدیره باشد، می توانید با اظهارنامه رسمی استعفا داده و منتظر تعیین جانشین شوید. در عین حال اگر بخواهید موضوعی را به موضوعات قبلی شرکت اضافه کنید یا به‌طور کلی موضوع آن را تغییر دهید، این امکان با تنظیم صورتجلسه تغییر موضوع برای شما وجود دارد.

هر آنچه که درباره ثبت شرکت باید بدانید

این قانون فدرال است و صرف نظر از این که شرکت شما در کدام یک از ایالات ثبت می‌شود لازم‌الاجرا است. باید تعهد‌نامه‌ای امضا کنید که به موجب آن ملزم به تاسیس شرکت در کانادا هستید. همچنین باید مکانی را که برای تاسیس شرکت در نظر دارید مشخص کنید. برای استفاده از این روش مهاجرتی، افراد باید مراحل حقوقی خاصی را طی کنند به عنوان مثال در همان زمان، دفتری که در کانادا فعالیت می کند، باید شواهدی در مورد دلیل نیاز به جابجایی کارمند خارجی به جای استخدام کارمند محلی ارائه دهد. از دیگر مزیت های این روش مهاجرتی این است که افرادی که مایل به افتتاح یک شرکت در کانادا هستند، به حداقل مبلغ سرمایه گذاری در کانادا نیاز ندارند؛ چرا که این برنامه در سطح ملی صورت می گیرد و برای همه استان های کانادا مشابه است.

ثبت شرکت در غرب تهران

همین موضوع سبب شده است که این مجموعه‌ها معمولاً با سرمایه‌های اندک و در میان اعضای خانواده یا دوستان تشکیل شوند. نام شرکت نیز باید دربردارندۀ اسامی تمام شرکا یا یکی از شرکا و عبارت‌هایی از قبیل «و برادران» و «و شرکا» باشد. حداقل تعداد شرکا در شرکت‌های تضامنی دو نفر است که یکی از آنها یا یک نفر خارج از مجموعه باید به عنوان مدیر معرفی شود. با وجود این، عرفاً دست‌کم مبلغ یک میلیون ریال برای این کار در نظر گرفته می‌شود. لازم به ذکر است که کد فراگیر هم به اشخاص حقوقی خارجی تعلق میگیرد و هم به اشخاص حقیقی خارجی.

آموزش نیازهای روزمره یک مدیر و صاحب کسب و کار را به زبان ساده ، از زبان مهدی شعبانی کارشناس حرفه ای و رده اول موسسه ونک ، در اینستاگرام ما و یا قسمت کلیپ های آموزشی سایت مشاهده نمایید. در صورتی موضوع شرکت مجوزی است ، پیش از تاسیس شرکت باید مجوز از مراجع ذی صلاح اتخاذ گردد ثبت شرکت . پس از انتخاب نوع شرکت می توانید برای شرکت 5 نام پیشنهادی در نظر بگیرید چرا که برخی شرکت ها مانند شرکت تضامنی تحت عنوان نام خاصی تشکیل می شوند . شرکت های تعاونی بر دو نوع تولید و توزیع تشکیل می شوند که پیش از ثبت باید مجوز های لازم را از وزارت تعاون دریافت کرده باشند .

طبق ضوابط مالیاتی، بخشی از این مبلغ ثابت و بخشی دیگر متغیر و وابسته به آوردۀ شما است. شرکت‌های تجاری در ایران حداکثر تا دو ماه پس از دریافت آگهی تاسیس باید برای این کار اقدام کنند. برای شرکت دانش بنیان، ابتدا باید شرکت خود را در قالب دلخواه (با مسئولیت محدود یا سهامی خاص) ثبت نموده و سپس اقدام به اخذ مجوز شرکت‌های دانش بنیان کنید. تمام اشخاص حقیقی و حقوقی ایرانی و خارجی قادر به ثبت شرکت در ایران هستند.

توجه کنید که این بازرس ها نباید از افراد خانواده سهامداران باشند. امسال تجربه مدیران ثبت شرکت کاج 5 ساله شد، ما به شما این اطمینان را می دهیم که با بهره گیری از تجارب خود در این سالها، کمترین ابهام، پیچیدگی و سردرگمی نخواهید داشت و به لطف خدا شما نیز به جمع مشتریان رضایتمند ما خواهید پیوست. 4- قانون کار و بیمه در مورد استخدام تبعه های خارجی در منطقه های آزاد منابق با قانون های مخصوص مناطق است اما در منطقه های خاص اقتصادی منابق با مقررات داخل کشور می باشد. 1- معافیت مالیاتی پانزده ساله و تخفیف مالیاتی بر اساس مقررات داخلی کشور برای شرکت هایی که در مناطق اقتصادی فعالیت می کنند. مناطق آزاد دارای یکسری ویژگی های خاصی هستند که افراد ترغیب می شوند که شرکت خود را در این مناطق ثبت کنند.

ممکن است مراحل انتخاب نام شرکت کمی زمان ببرد چرا که اگر دقت کافی در زمان ثبت‌نام وجود نداشته باشد ممکن است نام‌های پیشنهادی شما رد صلاحیت شوند و متقاضی مجبور به انتخاب نام جدید و دیگری می‌باشد. “در معنای عام، شرکت به معنای عقدی است که طرفین سرمایه یا کار خود را برای رسیدن به سودی خاص جمع می‌کنند ولی در معنای خاص این‌طور بیان شده است که شرکت بیانگر هرگونه مالکیت مشاعی بر هر مالی است، به همین منظور گستردگی بیشتر از تعریف شرکت‌های تجاری موجود است.” شما باید از هزینه های ثبت شرکت مطلع باشید تا بتوانید مانند هر چیز دیگه ای راجبه هزینه هایش هم تصمیم بگیرید.

در تهران هر سال تعداد شرکت های تجاری و غیر تجاری و در نتیجه فعالیت های این شرکت ها بیشتر می شود. که به سهامدارهای شرکت مورد نظر امکان پیشرفت و ارتباط با شرکت های بیشتری را می دهد. یعنی شما باید تمام قسمت های بیان شده در بالا را انجام دهید اما در جزییات قوانین تفاوت هایی وجود دارد که تاجران و سهامدارهای کمپانی باید رعایت کنند.