انواع شرکت‌ و مراحل ثبت شرکت

در ابتدا مشاوران ثبت شرکت ایلیا، موضوع فعالیت شرکت شما را مورد بررسی قرار می دهند. موضوع فعالیت شرکت می تواند در ابتدا نوع قالب ثبت شرکت شما را مشخص نماید و در ادامه مدارک لازم برای ثبت شرکت همراه با مشاوره های دقیق را از سوی مشاوران ما کسب خواهید نمود. در مطلب بالا کاملا در رابطه با روند و مراحل ثبت شرکت ها گفته شده می توانید مطالعه فرمایید. اگر فرصت مطالعه ندارید بهتر است با شماره های تلفن موجود در وب سایت ((۰۹۱۲۲۹۳۸۲۱۸ – ۰۲۱۸۸۶۶۰۵۸۱)) تماس بگیرید و یا اینک فرم بالای همین صفحه رو پر کنید و برای ما ارسال فرمایید مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت .

ثبت شركت

انتخاب مدیران و بازرسان و تصویب اساس‌نامه و شرکت‌نامه در این جلسه انجام می‌گیرد. مشخصات سهامداران و میزان سهم آنها نیز در همین مجمع روشن خواهد شد. رئیس مجمع عمومی موسسین، ناظران و منشی‌ها در این جلسه انتخاب می‌شوند و در مورد روزنامه کثیرالانتشاری که آگهی تاسیس شرکت در آن منتشر خواهد شد در همین جلسه تصمیم گرفته می‌شود. این سند پیش از ارائه به اداره ثبت شرکت‌ها باید به امضای همۀ اعضا برسد. اساس‌نامه شرکت رکن اصلی تمام شرکت‌های سهامی خاص، سهامی عام، مختلط سهامی و تعاونی است.

ثبت شرکت کیا ثبت

اگر مراحلی را در سامانه ثبت شرکت اشتباه بزنید زمان شما می سوزد و مجدد باید از اول شروع کنید. اگر اطلاعاتی را به غلط در سامانه ثبت کنید از پایه شرکت شما با غلط اطلاعاتی ثبت می شود. 2- در شرکت های تضامنی مدت زمان محدودی برای انتصاب مدیران در نظر گرفته نمی شود و همچنین نیازی به وجود بازرس در بین اعضای هیئت مدیره نخواهد بود. 4- شما سرمایه ای را که به اداره ثبت اعلام می کنید را باید 35درصد آن را به حساب شرکتی که قرار است ثبت کنید واریز کرده و رسید آن را به اداره ثبت ارائه می نمایید.

ارتباط مدیران شرکت نسبی با شرکای شرکت همچون ارتباط وکیل و موکل می باشد. نام یا عنوانی که فرد تاجر تحت آن نام و علامت تجارت می کند برند محسوب می شود. برند یا نام تجاری چنانچه بر طبق قانون ثبت شود حمایت قانونی می شود. ثبت علامت تجاری بر طبق ماده 576 قانون تجارت اختیاری بوده و پس از ثبت برند هیچ فرد حقیقی یا حقوقی نمی تواند از آن برند استفاده نماید. علامت تجاری، علامتی است که برای مشخص کردن و معرفی کالاها و محصولات بکار می رود و شامل نقش یا تصویر یا رقم یا حرف یا عبارت یا مهر و … می شود و امتیازی است برای تشخیص کالایی از کالای دیگر.

نکته سوم) شرکت تضامنی می‌تواند از نظر تابعیت با شرکای آن متفاوت باشد بدین معنی که تابعیت شرکا می‌تواند متعلق به کشورهای دیگر باشد اما شرکت دارای تابعیت ایرانی باشد. لازم به ذکر است که شرکای خارجی بایستی دارای مجوز کار و تجارت در ایران باشند. مدارک لازم برای ثبت شرکت با توجه به نوع شرکتی که انتخاب می کنید متفاوت است. همچنین اگر نیاز به یک موسسه ثبت شرکت در غرب تهران دارید که تمایل دارید به آنجا مراجعه کنید، ثبت میزان واقع در میدان توحید ابتدای ستارخان ( خارج از طرح ترافیک ) در خدمت شما می باشد. در صورتی که نیاز به مشاوره حضوری دارید ما این نوید را به شما می دهیم که کارشناسان موسسه ما به صورت کاملا رایگان حضورا با مراجعه به محل کار شما در خدمت شما خواهند بود.

  • برای انجام هر یک از مراحل نیاز به یک راهنمای کاربلد ثبتی دارید.
  • اما آیا لزومی دارد که این قوانین و نام شرکت همواره ثابت باشد یا امکان تغییر آن وجود دارد؟؟ جواب این سوال این است که هر تغییری که در شرکت صورت می گیرد بایستی به صورت کامل و جامع ثبت شود.
  • در واقع ترکیبی از مجموعه شرکت های تضامینی و شرکت های با مسئولیت محدود می باشند.

تفاوت اصلی میان شرکت های سهامی عام و خاص آن است که سرمایه در شرکت سهامی خاص تماما توسط موسسین تامین می شود ، در صورتی که در سهامی عام بخشی از سرمایه از طریق پذیره نویسی نیز تامین می گردد . شرکت های سهامی به دو قسمت سهامی خاص و عام تقسیم می شوند که در این شرکت ها سرمایه به سهم تقسیم شده است و پیش از تاسیس شرکت باید سرمایه تعهدی ، 35 درصد به حسابی به اسم شرکت در شرف تاسیس واریز گردد . ثبت کارا با هدف ارائه خدمات تخصصی به صورت حرفه ای به کلیه موکلین توسط جمعی ثبت شرکت در تهران از متخصصان و وکلای برجسته پایه یک دادگستری در این امور راه اندازی گردید و همواره مشتری مداری و بکار گیری روش های نوآورانه و خلاقانه را در خط مشی های خود بصورت برجسته سرلوحه قرار داده است. این مجموعه ، با بیش از 12 سال سابقه فعالیت حرفه ای، آمادگی جهت ارائه مشاوره در زمینه های ثبت و تغییرات شرکت، تنظیم قراردادهای حقوقی، ثبت صورتجلسات شرکت ها، ثبت علائم و نامهای تجاری را دارد. راهنمای ثبت شرکت برای تاجران تازه کاری که تصمیم به تاسیس شرکت خود دارند ضروری است.

کلیه امور حقوقی در مجتمع ایلیا را با هزینه های ثابت و زمان مشخص توسط وکلای متخصص زبده دریافت کنید. نگارشی از قدرت تجارتتان، به سوی متمایز شدن و نمود و تجلی در بازار. در مورد هزینه های می توان گفت که نسبت به تعهدات اجرائی متفاوت می باشد. در صورتی که می خواهید قیمت ها را به صورت ریز مشاهده کنید با موسسه تماس بگیرید و پیش فاکتور دریافت کنید تا بتوانید قیمت ها را مقایسه و تصمیم گیری صحیح را انجام دهید. بنا به تجربه ای که ما داریم این فرم های پیش فرض برای همه جوابگو نخواهد بود چون این فرم ها فرم های پایه ای می باشد که باید توسط وکیل یا مشاور شما را راهنمایی کرد و سیستم قادر به این مسئله نمی باشد. شما با مشاوره با مشاوران موسسه ثبتی ذهن ناب می توانید به موارد جامع دست پیدا کنید که در آینده به مشکل برخورد نکنید.

پورتال ثبت علائم تجاری

در نهایت با ثبت نام طرح جامع مالیاتی و اخذ کد اقتصادی, شرکت می تواند فعالیت خود را شروع کند. از آنجایی که در هر مرحله از فرایند ثبت شرکت باید مبالغی را به حساب‌های گوناگون واریز کرد، وجود سامانه‌ای که تمام این پرداختی‌ها را یکجا انجام دهد بسیار مفید خواهد بود. سامانه هوشمند ثبت شرکت آسان‌ثبت با فراهم کردن امکان پرداخت یکپارچه تمامی این هزینه‌ها گامی مهم ثبت تغییرات در مسیر آسان کردن ثبت شرکت در ایران برداشته است. رسید تمام مبالغ پرداختی نیز به طور مجزا و دقیق در اختیار متقاضیان تاسیس شرکت قرار می‌گیرد. مسیر ثبت شرکت در ایران دارای پیچیدگی‌هایی است که بی‌توجهی به آنها ممکن است طی کردن آن را بسیار طولانی و دشوار کند. با دنبال کردن راهنمای ثبت شرکت آسان‌ثبت می‌توانید به راحتی این روند قانونی را به انجام برسانید.

برند چیست و چگونه ثبت می شود

برای تاسیس این نوع شرکت می توانید در هر سنی و با هر مقدار تحصیلات اقدام کنید. همینطور می توان مطمئن بود که شرکت هایی که با هدف سرویس دهی به دیگران ایجاد می شوند، به سادگی سود قابل توجهی به موسس پرداخت می کنند. تاسیس شرکت جدید برای هر تاجر به این معنی است که باید اسمی انتخاب کند که بتواند علاوه بر به بار کشیدن مفهوم و هدف شرکت، خاص و ممتاز باشد به نحوی که مردم مصرف کننده بتوانند به سادگی آن را بخوانند و متوجه شوند و همینطور نام این شرکت را با شرکت های دیگر اشتباه نگیرند. ارائه مشاوره کاملاً تخصصی و حرفه ای توسط بهترین کارشناس امور ثبتی با تجربه بیش از یک دهه فعالیت در زمینه ثبت شرکت و برند. ثبت شرکت ذهن ناب در سال 1390 با مدیریت آقای کامیار کبریتی و گروهی از متخصصین حوزه ثبتی با هدف ارائه خدمات تخصصی ثبتی تاسیس شده است.

برای ورود به این برنامه ابتدا باید در اداره مهاجرت ایالت مورد نظر خود تشکیل پرونده بدهید. مسیری که در این برنامه باید طی کنید با توجه به ایالت انتخابی متفاوت است و از سویاداره مهاجرت کانادامی‌توانید اطلاعات لازم را کسب کنید. اخذ کارت بازرگانی، مشاوره گرفتن کارت بازرگانی و تمدید کارت بازرگانی، اخذ کد اقتصادی ثبت برند جهت اخذ کارت بازرگانی از دیگر خدمات ما می باشد. در صورتی که در فرآیند اخذ کارت بازرگانی یا اخذ کد اقتصادی و نحوه آدرس دهی مشکل دارید با کارشناسان ثبت مفید تماس بگیرید. شرکت سهامی خاص به شرکتی گفته می شود که در آن هر فرد به میزان سرمایه ی خود مسئولیت دارد پس چنین شرکتی به صورت شرکت سهامی خاص ثبت می شود.