ثبت Ngo,ثبت موسسات مردم نهاد,ثبت موسسه,ثبت سمن,ثبت خیریه,ثبت شرکت,ثبت نارین

گواهی عدم سوء پیشینه و اقرارنامه اعضاء هیئت مدیره موسسه غیر تجاری. موسسات غیر تجاری یا توسط مجمع موسسین تاسیس می گردد و یا توسط هیات امناء و در هر دو صورت می بایست حداقل دو نفر شخصیت حقیقی و یا حقوقی مدیریت موسسه را قبول کنند. در موسسات غیر تجاری می توان مدیران را خارج از شرکاء ثبت شرکت در تهران انتخاب نمود. درصورتی که نیاز به تاسیس شعبه در ابتدای زمان تاسیس داشته باشید می بایست نسبت به تکمیل مدارک ثبت موسسه غیرتجاری اقدام کنید. در صورتی که به دنبال ثبت موسسه حسابرسی هستید می بایست مدرک تحصیلی اعضاء هیات مدیره حسابداری و عضو انجمن حسابداران رسمی ایران باشند.

همانطور که می‌دانید موسسات مشابه زیادی وجود دارد که رقابت بین آنها تنگاتنگ است و تنها برند می‌تواند بزرگ‌ترین تفاوت و شانسِ ایستادن در این بازار رقابتی باشد. 5- وظایف موسسه با فعالیتهای حوزه امور اجتماعی سازمان هماهنگ و در یک جهت انجام پذیرد. تهیه جهیزیه یا برگزاری مراسم عروسی جوانان برای برخی افراد سخت و نشدنی است، بنابراین بهترین موسسه برای کمک خیریه های معتبر هستند. بهترین موسسه برای کمک یکی از دغدغه های مهم افراد خیر است و ترجیح می دهند کمک به خانواده های نیازمند به بهترین شکل انجام شود.

ثبت خیریه

بدیهی است در صورتی که حراست سازمان ظرف مهلت مقرر ، پاسخ مثبت یا منفی را اعلام نکند ، کمیسیون ماده 26 ، پاسخ استعلام را مثبت تلقی خواهد کرد. در صورت تأیید حراست، مسئول دبیرخانه کمیسیون استان، پرونده مربوطه را در کمیسیون ماده26 استانی مطرح و در صورت موافقت اعضای کمیسیون، پروانه تأسیس ظرف مدت three روز صادر و اطلاعات آن در بانک اطلاعات مؤسسات غیردولتی ثبت خواهد شد. دبیرخانه کمیسیون استان موظف است اقدامات لازم را برای معرفی مؤسسه به اداره ثبت شرکت ها و مؤسسات غیرتجاری و بانک برای ثبت مؤسسه و افتتاح حساب انجام داده و پس از اخذ شماره ثبتی و فیش واریزی از مؤسسه، پروانه صادر شده را به متقاضی تحویل دهد. حداقل شركا در موسسات غیرتجاری نباید كم تر از دو شخص را شامل خواهند شد و میزان سرمایه ورودی آن ها بر طبق آورده هر شریک می باشد . جهت ثبت شرکت های غیر تجاری ارائه اظهارنامه ( شامل نسخه چاپی تقاضانامه ثبت موسسه به همراه مدارک لازم که باید در دو نسخه با تاریخ و امضا ارائه می شود و باید مشمول نسخه اصلی یا رونوشت از وكالتنامه وکیل به جهت انجام امور ثبتی باشد .

چگونه می توان فرد کارآفرین خود را ثبت نام کرد و آنچه را که برای این کار نیاز دارید ، ثبت کنید

نماینده قانونی مؤسسات غیرتجاری غیردولتی باید برای اخذ پروانه کسب به ادارات بهزیستی شهرستان محل مؤسسه مراجعه و مدارک خود را طبق مفاد آئین نامه تکمیل کرده و ارائه دهد. بهزیستی شهرستان ظرف مدت three روز اقدامات لازم را برای اخذ استعلام لازم از سایر مراجع انجام می‌دهد و پس از دریافت پاسخ های لازم مدارک را ظرف مدت 7 روز به دبیرخانه کمیسیون ماده 26 استانی ارسال می‌کند. پس از آن ظرف مدت 5 روز دبیرخانه کمیسیون ماده 26 استانی مدارک متقاضیان را بررسی کرده و مدارک لازم را برای اعلام نظر در خصوص صلاحیت فردی اعضای مؤسسه به حراست استان ارجاع می‌دهد. حراست حداکثر پس از 20 روز از تاریخ استعلام که پس از آن فقط یکبار(به درخواست حراست) و به مدت 10 روز دیگر قابل تمدید خواهد بود ، تایید یا عدم تایید صلاحیت متقاضیان را به دبیرخانه مربوطه اعلام می کند . در صورت عدم اعلام پاسخ حراست در مهلت مقرر ، دبیرخانه مربوطه پس از اخذ تعهد کتبی از رئیس هیات مدیره مبنی بر ابطال پروانه تاسیس یا جایگزین نمودن اعضا در صورت عدم تایید حراست ، نسبت به صدور پروانه تاسیس اقدام خواهد کرد.

  • فعالیتهایی در حوزه های فرهنگی، هنری، علمی، ادبی،مذهبی، آموزشی را نمی توان در قالب شرکت به ثبت رساند.
  • پس دوستان، هموطنان و نیک سرشتان عزیز حتی یک لحظه برای پیوستن به این موسسه تامل نکنید.
  • عدم فعالیت های تجاری و صنفی انتفاعی به منظور تقسیم منافع آن بین اعضاء، موسسان، کارکنان و مدیران.
  • موسسه نیز همانند شرکت دارای مجمع عمومی عادی و فوق العاده می باشد كه هر كدام دارای وظایفی هستند.
  • حرف آخر اینکه، برند شما تنها به‌ اندازه‌ای می‌تواند بزرگ شود که مجموعه افراد خیریه شما بزرگ‌اند، به‌ اندازه‌ای الهام‌بخش شود که برای خودتان الهام‌بخش است و به‌اندازه‌ای برجسته شود که خودتان برجسته‌ است.
  • در گذشته سازمان بهزیستی، وزارت کشور، وزارت ورزش و جوانان و نیروی انتظامی از مراجعی بودند که اجازه صدور مجوز برای خیریه‌ها را داشتند.

رشد ثبت موسسه آموزشی و فعالیت با کیفیت آن ها در این زمینه بی هدف نبوده و البته هدفمند و مفید واقع شده است. فراموش نکنید که شفافیت مالی در موسسات خیریه یکی از اصول مهم موفقیت و محبوبیت موسسات خیریه محسوب می‌شود. این درآمدها می‌توانند از طریق برگزاری بازارچه‌ها، سمینارها، فروش محصولات، ایجاد کمپین‌های مردمی و… جمع‌آوری شوند. ثبت تغییرات شرکت البته بخش عمده این درآمدها اصولا باید صرف امور خیریه و اهداف موسسه خیریه شود. شرکت هزارویک گشت پاسارگاد برآن است که با بهره گیری از تخصص مدیران و پرسنل مجرب این صنعت و بهینه سازی امکانات موجود وبه منظور ارائه خدمات شایسته به هموطنان شریف، اقدام به فروش بلیت پرواز و برگزاری تورهای داخلی و خارجی خاص در پنج قاره جهان نماید.

به زبان ساده تر می توان گفت در تمامی اوراق و اطلاعیه و سربرگ موسسه و هر جایی که نام موسسه آورده می شود باید در کنار نام موسسه عبارت «موسسه غیر تجاری» قید شود. موسسات انتفاعی یک نوع از موسسات غیر تجاری است که هدف اعضا از تشکیل و عضویت در آن، کسب سود و منفعت و. این نوع از موسسات را با اهداف غیر تجاری تشکیل می دهند و در غالب انواع مختلف آموزشگاه های علمی، ادبی، هنری، فنی، کلاس های آموزش زبان، موسسات و مدارس آموزش غیر انتفاعی و موارد مشابه دیگر صورت می گیرد.

اخذ جواز صنایع

ظرف یک ماه از تاریخ دریافت درخواست تاسیس تشکل، نسبت به بررسی درخواست اقدام و در صورتی که درخواست ارایه‏شده مغایرتی با شرایط تاسیس تشکل در چارچوب مفاد این آیین­نامه، نداشته باشد اجازه تاسیس تشکل را صادر کنند. ث- اعلام نظر و تصمیم‏گیری در مورد صدور پروانه فعالیت برای تشکل‏های استانی. تبصره – منظور از غیردولتی، عدم وابستگی به دولت و نهادهای حاکمیتی، عدم دخالت دولت و نهادهای حاکمیتی در تاسیس، اداره و استمرار و همچنین عدم فعالیت مقامات و مسئولان و کارکنان دولتی و نهادهای حاکمیتی با استفاده از جایگاه حقوقی خود، به عنوان موسس یا عضو است. ه – موسسات خیریه ی باز پروری که در زمینه ی کمک به معلولین ذهنی و جسمی ،کمک به افراد معتاد برای ترک اعتیاد وکمک به کودکانی که خانواده ی مناسب ندارند و یا یتیم هستند. این نوع از سازمان خیریه کمک های نقدی و غیر نقدی را دریافت می کنند و در بین افراد نیازمند تقسیم می کنند . تعداد اعضای اصلی هیأت مدیره باید فرد و حداقل مرکب از 3 نفر بوده که واجد شرایط ذیل نیز باشند.

سرمایه نقدی موسسات غیر تجاری که به صورت نقدی می باشد می بایست توسط شرکاء در حساب موسسه تامین گردد و یا سرمایه نقدی را به حساب صندوق موسسه که توسط اقرار نامه نماینده موسسه تائید گردیده است تامین گردد. سرمایه موسسات توسط افراد خیر، ادارت دولتی و شرکت های خصوصی و یا ملی و بین المللی نیز می توانند بخشی از سرمایه آن را متعهد گردند و این تعهد در سرمایه موسسه صرفاً به منظور یاری رساندن به آن بوده و هیچگونه نقشی در شراکت در سرمایه ندارد. سهم الشرکه نقدی موسسات غیر تجاری به صورت نقدی به بانک پرداخت می شود و یا می توان آن را به صندوق موسسه و با اقرار نماینده قانونی موسسه همراه خواهد بود. در اسم موسسات غیر تجاری می بایست عبارت (‌موسسه غیر تجاری) قید شود.

در نتیجه نسبت به تمدید مجوز در زمان های اعلام شده حتماً باید اقدامات لازم انجام گردد. استعلام کد پستی اعلام شده می بایست با پلاک و واحد اقامتگاه موسسه غیر تجاری یکسان باشد و درصورتی که کد پستی اعلام شده پلاک و یا واحد دیگری را مشخص کند می بایست از اداره پست منطقه استعلام کدپستی اخذ گردد. موسساتی که جهت آموزش افراد زیر ۱۸ سال فعالیت دارند و می بایست مجوز خود را از آموزش و پرورش اخذ نمایند. کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به موسسه خیریه بهشت امام رضا (ع) میباشد.

کارخانه تولیدی آماده لذیذ ۲، در بهار سال ۱۳۹۴ به جهت تولید انواع بیسکوییت، ویفر، شکلات صبحانه، آدامس، پاستیل، ژله و … با برند اصلی کوپا، شروع به فعالیت نمود. در صورت نیاز و بر اساس تخفیف هایی که شرکت آرشیت برای آرامش خاطر مشتریان خود در نظر می گیرد، شما با خریداری یک نسخه کامل از پورتال تحت وب آرشیت می توانید یک وب سایت رایگان نیز دریافت کنید. پورتال بر اساس نیاز و حیطه فعالیت موسسه سفارشی سازی می شود و تقریبا تمام امکانات و فرم های لازم در آن پیش بینی شده است.

این مرکز کمک به مستمندان، معلولین، خانواده های کم توان و ایتام و همچنین کارآفرینی را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده و به طور مستمر هزینه های درمان، آموزش، سفر و اشتغال را برایشان فراهم می کند. 6.در صورت ثبت اطلاعات به صورت ناقص موسسه مجاز به ثبت برند حذف اطلاعات ارائه شده می باشد. © کپی رایت – تمامی حقوق این سایت متعلق به موسسه ثبتی ذهن ناب است. میزان سرمایه شخصیت حقوقی در زمان تاسیس حداقل سرمایه یکصد هزار تومان می باشد. اعلام کد پستی معتبر اداری و یا تجاری جهت اقامتگاه موسسه غیر تجاری.