تغییرات شرکت سریع با هزینه کم ، شرایط مدارک و قوانین ثبت شرکت سال ۱۴۰۰

افرادی که تمایل دارند تا حوزه فعالیتی شرکتشان را تغییر دهند و یا بخشی از آن را حذف کنند، باید پیش از هرچیزی مجمع عمومی تشکیل دهند تا اعضا در مورد این مسئله اظهار نظر کنند و در ادامه به یک نتیجه واحد برسند. در صورتی که اعضا با یکدیگر هم نظر باشند، باید صورتجلسه ای تنظیم شود که در آن سهم تمامی سهامداران ذکر شود. یعنی معمولا پس از شروع کار و یا در ادامه گسترش و افزایش تخصص افراد، شرکت ها نیاز می بینند ثبت برندی در موضوع فعالیت، عنوان و نام شرکت و در برخی موارد رایج تر تغییراتی در اعضای هییت مدیره، مدیر عامل و یا محل کار شرکت ایجاد کنند. هم چنین ممکن است اعضای شرکت پس از مدتی بنا به دلایلی خاص تصمیم به انحلال شرکت بگیرند. بعد از تهیه مدارک و طی کردن همه مراحل، شما باید تغییرات ثبت شده در شرکت را در سایت اداره ثبت شرکت‌ها به ثبت برسانید.

متقاضی عزیز، شما می توانید جهت درخواست مشاوره رایگان، با وارد نمودن شماره تلفن خود در فرم زیر و یا از طریق دیگر راه های ارتباطی اعلام شده در صفحه تماس با ما، با کارشناسان هلدینگ بین المللی ملاصدرا تماس حاصل فرمایید. شرکت‌های لاتاری در زمینه ثبت‌نام لاتاری فعالیت دارند و این شرکت‌ها در ایران مجاز به فعالیت نمی‌باشند. متقاضی با توجه به نوع صورتجلسه و تصمیمات گرفته شده باید مدارک را در این قسمت بارگزاری نمایند. باید ارتباط اشخاص جلسه (وکیل سهامدار بودن و یا نماینده سهامدار بودن) را تعیین نمایید. باید نوع تصمیم جلسه را تعیین نموده و سپس گزینه افزودن تصمیم جلسه را انتخاب نمایید.

  • پیگیری پرونده شما از ابتدا تا انتها بر عهده کارشناسان حقوقی آسان‌ثبت خواهد بود.
  • اما این شرکت‌ها باید تغییرات و تصمیمات خود را به دولت اعلام نمایند و همه عملیات گفته شده را بر اساس قانون پیش ببرند.
  • درصورتیکه مدیران و مدیر عامل معامله‌ای انجام دهد، درصورت خسارت باید خودشان خسارت وارد شده را پرداخت نمایند.
  • شما حتما باید روزنامه کثیرالانتشار رو پرداخت کنید تا سامانه اجازه ثبت تغییرات جدید رو به شما بده، بعد از اون توی تغییرات جدید، روزنامه کثیرالانتشار رو به مثلا روزنامه نسل فردا تغییر بدین که روزنامه کثیرالانتشار کم هزینه هستش.
  • پس اگر حتی یک شریک در مجمع شرکت نکند یا مخالفت داشته باشد، چنین تغییری ایجاد نمی شود.

4-تعیین روزنامه کثیرالانتشاری که آگهی ها و اطلاعیه های شرکت تا مجمع عمومی عادی سال بعد در آن انتشار خواهد یافت. تأیید نام انتخابی توسط مسؤل تعیین نام اداره ثبت شرکت ها بعد از تحویل مدارک. نکته مهمی که در قبال تنظیمات صورتجلسه مربوط به روند تغییرات شرکت، حائز اهمیت است، این می باشد که هر یک از موضوع فعالیت هایی که قرار است تغییر داشته باشد از ارگان دولتی مربوط به آن، مجوز کسب کند. ۴-تعیین روزنامه کثیرالانتشاری که آگهی ها و اطلاعیه های شرکت تا مجمع عمومی عادی سال بعد در آن انتشار خواهد یافت. تغییراتی که در شرکت ها هویدا می شود اگر با فکر، برنامه ریزی و مدیریت درست همراه باشد می تواند به ارتقاء و پیشرفت یک شرکت کمک کند. اما نکته ای که باید به آن توجه شود این است که تمامی تغییرات یک شرکت باید در سایه قوانین و مقررات مربوطه صورت پذیرند.

مراحل ثبت تغییرات شرکت شامل چه مواردی می‌شود؟

این صورت‌جلسه پس از امضای اعضا، به همراه مدارک شناسایی شرکا و اطلاعات شرکت از طریق پست به اداره ثبت شرکت‌ها فرستاده می‌شود. کارشناسان این مرکز مدارک ارسالی شما را با دقت بررسی می‌کنند و اگر کاستی یا اشتباهی در آنها مشاهده کنند، آنها را بازمی‌گردانند. مرحله نهایی به ثبت رساندن تغییرات شرکت یک شرکت، چاپ آگهی در روزنامه رسمی جمهوری اسلامی ایران و سپس انتشار آگهی در روزنامه کثیرالانتشار است. در ثبت تغییرات شرکت‌های مسئولیت محدود، مجمع‌عمومی فوق‌العاده اساسنامه تغییرات را تنظیم و امضا می‌کنند. مدارک خود را آماده و همراه اصل آگهی دعوت به اداره ثبت شرکت‌ها ارسال می‌کنند همچنین با ورود به سامانه ثبت شرکت‌ها تغییرات را ثبت می‌کنند. کلیه این تغییرات پس از تصویب مجمع عمومی فوق العاده و یا هیئت مدیره امکانپذیر می باشد .

پس از ارائه مدارک مورد نیاز ، تغییرات شما بعد از روز کاری به ثبت می رساند که البته در مورد تغییرات نقل و انتقال سهام، ممکن است زمان بیشتری طول بکشد. مجمع عمومی عادی یک بار جهت اتخاذ تصمیم در چارچوب و محدوده وظایف مربوطه طرح می شود . نقل و انقال سهام ، تغییر سرمایه شرکت به عنوان نمونه کاهش و افزایش سرمایه ، انحلال شرکت و … در این مجمع صورت می گیرد که بیشتر در این قسمت توضیح خواهیم داد .

همچنین لازم به ذکر است که می‌توانید از یک وکیل یا کارشناس حقوقی مطمئن در این راه استفاده کنید تا او کلیه مراحل ثبت تغییرات شرکتتان را برای شما انجام دهد. موسسه حقوقی آتیه آفرینان عدالت جو با وکلای حرفه‌ای و کارشناسان زبده، اماده ارائه خدمات در این زمینه به شما خواهد بود. به طور کلی نحوه اعمال تغییرات شرکت‌ها به سه شکل زیر تنظیم می‌گردد. قبل از این که سامانه الکترونیکی برای انجام این امور طراحی شود، افراد می بایست به صورت حضوری به مراجع مربوطه مراجعه می کردند یا مدارک از طریق پست ارسال می شد، این روش زمان و هزینه زیادی در بر داشت. امروزه با وجود اینترنت و وب سایت های مراکز، شما می توانید به راحتی مراحل ثبت تغییرات شرکت را دنبال کنید.

رئیس هیئت مدیره از طریق سهامداران با تصمیم و رضایت خودشان حداقل به مدت دوسال انتخاب می شود. هیئت مدیره وظیفه دارد که یک نفر رئیس و یک نفر نایب رئیس انتخاب کند. اساسنامه شرکت، تعداد و مقدار سهام شرکت ( لیست شرکا با مقدار سهم هر شخص ) و مشخصات هویتی اعضا برای ثبت هر صورتجلسه ای مورد نیاز است. اگر بعد از ثبت شرکت و انجام فعالیت شرکت شما به دلایل مختلف دچار تغییرات شد باید این تغییرات را به سازمان اداره امور ثبت شرکت ها اعلام کنید و مسئولین مربوطه را در جریان این تغییرات و امور آن و خدمات جدید قرار دهید.

برای درخواست ثبت تغییرات در شعبات شرکت‌ها یا نمایندگی‌های یک شرکت باید صلاحیت این کار وجود داشته باشد. در خردادماه سال ۱۳۱۰ تصویب نامه‌ای به وجود آمد که دو ماه مهلت را برای انجام تغییرات در شرکت‌ها در نظر گرفت و زمانی که محل شرکتی در خارج از کشور باشد، 3 تا four ماه برای ثبت تغییرات شرکت و مراحل آن در نظر گرفته شده است. در این خصوص ابتدا اطلاعات مربوطه در سامانه بار گذاری می شود و سپس بعد از بررسی کارشناسان اداره ثبت شرکت ها، آگهی انحلال موسسه غیر تجاری صادر می شود.

مجامع عمومی فوق العاده شرکت ها

قشر انتورینال به عنوان GPS داخلی ما عمل می‌کند و نقشه‌های ذهنی محیط فیزیکی و شبکه‌های ارتباط اجتماعی را برای کمک به انسان‌ها به منظور جهت‌یابی موفق آنها ایجاد می‌کند. بسیاری از ثبت شرکت در تهران محل کار، مانند تغییر میز کار یا چیدمان اداری، نقشه‌ی ذهنی کارمندان را مختل می‌کند. زمانی که شبکه‌های حرفه‌ای ارتباط انسان‌ها تحت تأثیر تغییراتی مانند M&A یا سازماندهی مجدد قرار می‌گیرند نیز همین امر صادق است.

تغییرات

اطلاعات شرکتی همچون شماره ثبت، شناسه ملی شرکت و نوع شرکت خود را وارد کنید. تعیین سمت و تعویض سمت اعضاء، تغییر یا تعیین دارندگان حق امضا، افزایش و کاهش سرمایه. پیگیری تغییرات شرکت باید در موعد زمانی دقیق آن انجام شود. یکی از آسیب های جدی بر پرونده های ثبتی عدم اقدام به موقع است. جهت تعیین مدیران ، مجمع عموی عادی تشکیل می شود و جهت تشکیل مجمع 51% سهام و اکثریت عددی بایستی حضور داشته باشند.

تاسیس شعبه در شهرستان ، تبدیل شرکت، کاهش و افزایش تعداد اعضای هیئت مدیره. شما بای در تنظیم صورت جلسه تغییرات شرکت مسائل مهمی چون، نوع دستور جلسه، مجمع صحیح و امضاء مورد نیاز از طرفی اقرارنامه یا ذکر نام شخصی که متصدی اقدام جهت ثبت را معین نمایید. نکته قابل توجه در جلسه مجمع عمومی عادی آن است که بیش از نیمی از دارندگان حق رای باید حضور داشته باشند .