تنظیم صورتجلسه تغییرات شرکت

محل ، تاریخ و ساعت برگزاری مجمع دقیقاً عنوان می شود . 9- واژه هایی که به طرز گمراه کننده ای شبیه نام ثبت شده دیگری باشند، پذیرفته نمی شوند. تصمیم را از فهرست انتخاب کرده و سپس گزینه افزودن را انتخاب تصمیم جلسه را انتخاب نمایید. کلیه حقوق این سایت برای موسسه حقوقی دیاکو محفوظ است. نوع تصمیم جلسه را مشخص نمایید و گزینه افزودن تصمیم جلسه را بزنید. اطلاعات من را برای ثبت دیدگاه در آینده برروی مرورگر ذخیره کن.

مي شود كه ضمن مراجعه به اداره ثبت شركتها نسبت به ثبت صورتجلسه وپرداخت حق الثبت وامضاءذيل دفاتر ثبت اقدام نمايد. شرکت بعد از ثبت شخصیت حقوقی پیداکرده درج شماره ثبت شرکت و نام شرکت و نوع حقوقی شرکت الزامی است. کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت ، متعلق به ثبت شرکت تمدن می باشد . گروه مشاوران حقوقی پرشین ثبت ارائه دهنده خدمات ثبتی و حقوقی به متقاضیان در کوتاه ترین زمان می باشد، رضایت متقاضیان محترم، مشاوره رایگان و پاسخگویی به سوالات شما از افتخارات این مجموعه می باشد. اما در مواقعی فرد تنظیم کننده صورتجلسه از میان افراد جلسه نیست و خارج از آن انتخاب می شود .

۳- انحلال شرکت ، حتی در صورتی که مدت شرکت انقضا یافته است. چنانچه سرمایه ی شرکت کمتر از حد قانونی خود شده باشد. مرکز کارآفرینی چابک سازان با هدف بهبود فضای کسب و کار از طریق مشاوره و ارائه خدمات در حوزه های تدوین استراتژی، امور ثبتی، اخذ مجوزها، تدوین طرح توجیهی، مدیریت تولید و نوآوری در سال 1396 تاسیس شد. رضایتمندی مشتریان، انعطاف پذیری، سرعت و توسعه تعامل با ذینفعال از اصول کاری این مرکز است. تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت و مطالب متعلق به موسسه حقوقی و داوری بین المللی رویای سبز می باشد. تغییر اطلاعات شرکت یا شخصیت حقوقی را مشخص نمایید.

  • افراد را به عنوان سهامدار انتخاب نمایید تا گزینه ها فعال گردند.
  • نکته قابل توجه در اینگونه شرکتها این است که از میان شرکا و سهامداران یک نفر به عنوان شریک ضامن برگزیده شده و زمان ورشکستگی و یا هرگونه به وجود آمدن قرض، شریک ضامن بایستی هزینهها و بدهیها را پرداخت نماید.
  • اسم شرکت باید خاص باشد و قبلاً توسط شخص دیگری ثبت نشده باشد تا بتوان آن را از دیگری تشخیص داد.

این صورتجلسه همانند صورتجلسه مجمع عمومی فوق العاده با حضور اعضاء مجمع که از سهامداران یا شرکاء شرکت می باشند تنظیم و تایید می شود. قوانین به رسمیت شناختن جلسه مجمع عمومی عادی فوق العاده مطابق با مواد اساسنامه و قانون تجارت می باشد . حال هر یک از این تغییرات باید به دلایل حقوقی به اداره ثبت شرکت ها مطابق با تنظیم صورتجلسه ای اعلام شود. این تغییرات عموما با تصمیم مجمع عمومی فوق العاده و مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده انجام می شود ولی در صورت توافق و تنطیم اساسنامه و یا شرکتنامه می تواند این تصمیمات بر عهده هیئت مدیره هم گذاشته شود. بنابراین هر یک از مراجع که حق اعمال این تغییرات را داشته باشند باید مطابق با صورتجلسه ای که به ترتیب زیر تنظیم می شود این تغییرات را به اداره ثبت شرکت ها اعلام کنند.

۱- اعضای هییت مدیره قرار است که دو نفرشان خارج و به جای آن دو ۴ نفر اضافه شوند.درنتیجه اصلاح ماده اساسنامه( افزایش/کاهش اعضا هییت مدیره) را باید انتخاب کنم. پس از تائید نام شرکت می توانید اساسنامه و سایر مدارک را از سایت دانلود نمایید. تمامی صورتجلسات باید به صورت مجزا در سایت پذیرش شده و به اداره ارسال شوند.

درباره ما

از اینکه تا انتهای مقاله با ما همراه بودید صمیمانه سپاسگزاریم. سایت ایران تجارت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد. در هرکجای میهن عزیزمان حضور داشته باشید ما با شما هستیم. رسیدگی به ترازنامه و حساب سود و زیان سال مالی قبل و صورت دارایی و مطالبات و دیون شرکت و صورتحساب دوره عملکرد و سالانه شرکت. به مقاله آن مراجعه کنید و اطلاعات لازم را کسب کنید.

نام های درخواستی

در این قسمت برای تمام اشخاص حاضر در جلسه باید سمت مربوطه را وارد کنید. بسته به نوع سمت های اشخاص می تواند با تفاوت‌ هایی همراه باشد. به طور مثال چنانچه افزایش سرمایه شرکت را مد نظر داشته باشید باید سمت اشخاص را سهامدار عنوان کنید. تشکیل جلسه مجمع عمومی فوق العاده و تنظیم صورت جلسه که به امضای هیات رئیسه و خریدار و فرشنده سهام رسیده باشد. با توجه به مطالب بالا در میابیم که تنظیم صورتجلسه امر تخصصی می باشد و اشخاص به تنهایی و بدون در اختیار داشتن دانش حقوقی نمی توانند آن را انجام بدهند. کارشناسان ثبت ایلیا در تمامی مراحل تنظیم صورتجلسه و انجام تغییرات شرکت می‌توانند مانند مشاوری کاردان و دلسوز در کنار شما باشند.

سپس با تعیین وکیل شرکت مشخصات وی را جهت امضاء ذیل دفاتر به ثبت شرکت ها اعلام می نمایند. در صورتی که دعوت اعضا مجمع از طریق روزنامه انجام شده باشد درج اطلاعات و مفاد روزنامه و تاریخ دعوت الزامی می باشد. و به تصویب رسیده است ، ابتدا رسما” مراتب را به اداره ثبت شرکتها و موسسات غیرتجاری اطلاع دهند. 12.در بخش بعدی که مرتبط با روزنامه رسمی است باید اطلاعات مورد نیاز برای ثبت روزنامه تغییرات را وارد کنید. تمدید هیئت مدیره و یا مدت شرکت، علاوه بر مدتی که از قبل مقرر شده است. جهت اطلاع از چگونگی تنظیم و تدوین صورتجلسات شرکت سهامی خاص میتوانید با کارشناسان متخصص پایش ثبت درتماس باشید.

در ضمن آیا نیاز به مکاتبه با سازمان های تامین اجتماعی و دارایی می باشد یا خیر؟ سپاسگزارم. [newline]در صورت تمایل با شماره های موسسه تماس حاصل فرمایید. تنظیم هر صورتجلسه مستلزم رعایت یکی سری مواردی میباشد که در صورت عدم رعایت این موارد اداره ثبت شرکتهای مربوطه صورتجلسه شمارو رد و از ثبت تغییرات شما جلوگیری میکند. حال اداره ثبت شرکتها میگید ساعت جلسه هم خوانی ندارد و صورتجلسه ثبت شرکت در تهران را رد نموده؟ لطفا راهنمایی فرمائی چگونه در یک صورتجلسه که ساعت شروع و پایان آن یکی است دو تغییر را درخواست نماییم تا ساعت هم درست ثبت شود. در این مرحله باید اعضایی که در جلسه حضور دارند و سمت هر یک را مشخص نمایید. ممکن است شخصی به عنوان وکیل یا نماینده یک نفر دیگر در جلسه حضور داشته باشد. همچنین اگر شخصی صرفاً به عنوان سهامدار شرکت داشته باشد این عنوان انتخاب می شود.

بهتر است در این خصوص با شرکای خود مشورت و تصمیم گیری کنید تا در آینده دچار مشکل نشوید.بعضی از موضوع ها نیاز به صدور مجوز از سازمان مربوطه می باشند. همچنین صورتجلسات باید به امضای پیمانکار، مهندس ناظر مقیم، مهندس مشاور و کارفرما (در موارد تعیین شده) برسد. صورتجلسات فاقد ابلاغ کارفرما معتبر نیوده و قابل استناد نمی باشد. همچنین یادآور می گردد که ابلاغ صورتجلسات توسط کارفرما به منظور مستند سازی مدارک و صورتجلسات بوده و از تعهدات و مسئولیت های مهندس مشاور و پیمانکار نمی کاهد. روند ثبت تغییرات شرکت به طور معمول حدود دَه روز کاری زمان می‌برد. کارشناسان اداره ثبت شرکت‌ها در این مدت به بررسی و تطبیق اسناد و مدارک ارائه شده می‌پردازند و پس از تایید آنها است که گواهی چاپ آگهی تغییرات شرکت صادر می‌شود.