ثبت شرکت ، موسسه ثبت انواع شرکتها در تهران

کافیست با ما تماس بگیرید و از طریق شبکه های ارتباطی آنلاین مثل واتسپ مدارک خود را برای ما ارسال کنید و بعد از چند روز بدون نیاز به حضور شما، شرکت خود را ثبت شده تحویل بگیرید. تفاوت اصلی میان شرکت های سهامی عام و خاص آن است که سرمایه در شرکت سهامی خاص تماما توسط موسسین تامین می شود ، در صورتی که در سهامی عام بخشی از سرمایه از طریق پذیره نویسی نیز تامین می گردد . توجه داشته باشید کلیه زمان در نظر گرفته برای تاسیس شرکت و موسسه غیر تجاری زمانی بین ۷ الی ثبت شرکت در تهران ۱۵ روز کاری انجام می باشد و هیچ فرقی ندارد که چه تعداد عضو, چه مقدار سرمایه, چه مقدار سهام و چه تعداد سهامدار داشته باشد. هزینه های موسسه جهت انجام کلیه روند با هر میزان سرمایه و هر تعداد سهامدار در موسسه ثبتی ذهن ناب رقم ثابت می باشد که در هیچ یک از مراحل خارج از پیش فاکتور ارسال شده تغییری ایجاد نخواهد شد. در حفظ و نگهداری این اوراق شرکت سهامی خاص تمام تلاش خود را داشته باشید به دلیل این موضوع که المثنی اوراق تاسیس بسیار روند پیچیده ای دارد.

سامانه ثبت شرکتها سهامی خاص

بنابراین دست‌کم پنج نفر باید برای طی کردن مراحل ثبت شرکت سهامی خاص در کنار هم فعالیت کنند. اعضای هیئت‌مدیره نیز از میان سهامداران انتخاب می‌شوند اما مدیرعامل شرکت سهامی خاص می‌تواند از میان سهامداران یا خارج از آنها انتخاب شود. هزینه ثبت شرکت مسئولیت محدود بدون پرداخت هزینه روزنامه رسمی حدودا 800 هزار تومان و هزینه ثبت شرکت سهامی خاص 900 ثبت تغییرات هزار تومان در موسسه میزان می باشد. لازم به ذکر است که هزینه ثبت شرکت در سال 1400 طبق میزان موضوع شرکت تعداد اعضا و سرمایه شرکت متغییر می باشد. طی کردن تمام مراحل ثبت شرکت سهامی خاص حدود دو هفته زمان می‌برد. اگر همۀ مراحل گام به گام طی شوند، می‌توان اطمینان داشت که تاسیس شرکت سهامی خاص بدون اتلاف وقت و بدون تکرار این روند به انجام می‌رسد.

روند شکایت از آن های همانند شکایت ار دیگر کسب و کار ها می باشد. فعالیت شعبه در ایران تحت نام و با مسؤولیت شركت اصلی (مادر) خواهد بود. ثبت شعبه يا نمايندگي شركت خارجي در ايران مشروط به عمل متقابل كشور متبوع شركت خارجي مي‌باشند، يعني اگر در كشور متبوع شركت خارجي شعب يا نمايندگيهاي شركت‌هاي ايراني به ثبت برسند آن شركتها نيز مي‌توانند نسبت به ثبت شعبه يا نمايندگي شركت خود در ايران اقدام نمايند. شرکت های دانش بنیان شرکت هایی هستند که می توانند از طریق فروش فناوری (خدمات) به درآمد و سود برسند.

نام‌گذاری شرکت

کلیه خدمات موجود در سامانه ثبت شرکتها، پیگیری های مربوطه بدون نیاز به حضور شما، مشاوره مالیاتی، برندسازی، امور مالی و حسابداری و مشاوره کسب و کار می باشد. سه نفر سهامدار که عضو هیئت مدیره هستند شامل یک نفر مدیر عامل، یک نفر رئیس هیئت مدیره و یک نفر عضو هیئت مدیره می شود. در واقع می توان گفت به منظور ثبت شرکت به صورت سهامی خاص لازم است تا حداقل پنج نفر را در بخش های مختلف شرکت خود قرار دهید. اگر قصد دارید تا شرکت سهامی خاص خود را به صورت رسمی و قانونی به ثبت برسانید، باید به این نکته توجه داشته باشید که طی کردن مراحل مربوط به انجام این فرایند برای افرادی که تجربه کافی ندارند می تواند چالش برانگیز و بسیار سخت باشد. در پاسخ به این سوال بسیار مهم که شرکت سهامی خاص به چه معناست باید گفت که این دسته از شرکت ها رایج ترین قالب شرکتی در ایران به حساب می آیند.

  • توجه داشته باشید کلیه زمان در نظر گرفته برای تاسیس شرکت و موسسه غیر تجاری زمانی بین ۷ الی ۱۵ روز کاری انجام می باشد و هیچ فرقی ندارد که چه تعداد عضو, چه مقدار سرمایه, چه مقدار سهام و چه تعداد سهامدار داشته باشد.
  • سهام این نوع شرکت قابل عرضه در بورس اوراق بهادار نیست، اما مردم می‌توانند به راحتی آن را بین خود خرید و فروش کنند.
  • قصد ما راهنمایی شما در چگونگی تعیین موضوع فعالیت شرکت است تا حداکثر حدود فعالیت را داشته باشید.
  • و مزایای بسیار دیگری که در این نوشته نمی گنجد (ولی با تماس با کارشناسان مجموعه به طور کامل می توانید به صورت رایگان مشاوره یگیرید) .
  • امکان پرداخت یک‌جا و آسان هزینه‌های تاسیس شرکت نیز خدمتی دیگر برای جلب رضایت مشتریان ماست.
  • هزینه ثبت شرکت ثابت نیست، زیرا عمدۀ مبالغ پرداختی به حساب اداره‌های دولتی واریز می‌شود.

اما در ادامه برای تشکیل پرونده ای مالیاتی ممکن است کارشناسان مالیاتی از شما دفتر آماده شده بخواهند. پس مراقب باشید که با غافل شدن از ضروریت های قانون شرکتهای حقوقی به دردسر نیوفتید. تاسیس فوری زمانی انجام می شود که امکان انجام کار شما خارج از نوبت برای موسسه فراهم باشد. اما ما این اطمینان را به شما خواهیم داد که برای کلیه خدمات مورد نیاز امکان اخذ فوری خدمات را برای شما در نظر بگیریم. اگر مراحلی را در سامانه ثبت شرکت اشتباه بزنید زمان شما می سوزد و مجدد باید از اول شروع کنید. اگر اطلاعاتی را به غلط در سامانه ثبت کنید از پایه شرکت شما با غلط اطلاعاتی ثبت می شود.

ثبت شرکت کاج با سابقه طولانی مدت و درخشان در زمینه خدمات مربوط به ثبت و مشاوره کسب و کار سعی کرده است خدماتی با بهترین کیفیت را در کنار مناسب ترین قیمت در اختیار متقاضیان گرامی قرار دهد. خیر، برای ثبت ثبت نیاز به مدرک تحصیلی و ارائه آن برای هیچکدام از اعضا نیست. مگر در مواردی که موضوع شرکت نیازمند مجوز خاصی باشد که نیاز به مدرک تحصیلی خاصی داشته باشد. [newline]نکته ی قابل توجه در نام گذاری این گونه شرکت ها این است که حتما باید قبل یا بعد از اسم شرکت عنوان “سهامی خاص” ذکر شود.

شرکت سهامی خاص چیست؟

من و برادرم تصمیم داریم شرکتی در خصوص امور روابط عمومی تاسیس کنیم و نمیخواهیم کسی دیگه شریکمون باشه. چه نوع شرکتی مناسب ما است؟ و سوال بعدی اینکه حتما برای ثبت شرکت باید اجاره نامه یا مکانی را داشت؟ چون کار کاملا از منزل انجام میشود و ابدا نیازی به اجاره جایی نداریم و فقط برای ما هزینه دارد. بنده قصد دارم با ینفر شریک بشم که اون شخص قبلا شرکت ثبت کرده و میخواد تغییرات بده و اسم من رو بعنوان یکی از اعضاء هیئت مدیره بذاره.. همچنین سهام دار شرکت هم هستم… آیا تو این تغییرات نیاز به امضاء من بعنوان شریک و اعضا ثبت برند هیئت مدیره هست؟ در کجای این شرکت آمده که من سهام دار هستم و اینکه حق امضاء دارم و چگونگی تقسیم سهام وظایف و اختیارات اینا رو کجا ثبت میکنن.. از نظر مفهوم حقوقی با توجه به مندرجات مواد قانون مدنی و تجارت ایران ؛ شرکت از اجتماع 2 یا چند نفر که به صورت شریک , سهامدار یا موسس ( عضو ) در غالب یک قرارداد رسمی تشکیل می شود که این افراد در راستای رسیدن به اهداف مشترکشان ( تقسیم سود حاصل از سرمایه گذاری ) به فعالیت می پردازند. ثبت شرکت با مسئولیت محدود نوعی از شرکت های تجاری است که حداقل با 2 شریک قابلیت ثبت دارد.

مراحل تشکیل و ثبت شرکت سهامی خاص

تصمیمات مورد نیاز در چنین شرکت هایی از طریق هیات مدیره اتخاذ شده و جهت انجام امور مبادله ای و خرید و فروش نیاز به کسب رضایت مستقیم از تک تک سهامداران نمی باشد. در شرکت های سهامی عام قسمتی از سرمایه شرکت از طریق فروش اوراق مشارکت و یا سهام از طریق بورس اوراق بهادار به افراد عام جامعه تامین می گردد و سهام این دسته از شرکت ها در بورس به خرید و فروش می رسد. جهت ثبت و راه اندازی یک شرکت سهامی عام شما به تعداد بیشتری افراد نیاز دارید تا بتوانید از طریق آن ها سرمایه مورد نیاز را جذب سیستم کاری شرکت کنید و از این نظر محدودیتی در تعداد افراد سهام دار وجود ندارد. شرکت سهامی خاص، شرکت هایی که برای ثبت نیازمند حداقل ۳ نفر عضو می باشند و طول مسئولیت هیأت مدیره۲ سال است و وجود سمت های هیأت مدیره، مدیر عامل و نایب رئیس در آنها الزامی است. جهت سرعت بخشیدن به امورات می توان شرکت های آماده خریداری کرد . تنها مورد غیر قابل تغییر عنوان شرکت میباشد مانند تبدیل شرکت با مسئولیت محدود به شرکت سهامی خاص و ….

7- محل تشکیل جلسه مجمع می بایستی به صراحت در آگهی دعوت قید گردد . پس از درج آگهی می توانید فعالیت خود را به طور رسمی آغاز کنید. 6- هرگاه شرکت دارای سهام ممتاز باشد باید نوع امتیازات و علت آن به طور واضح در اظهارنامه درج گردد.

در این مرحله کد پستی و شماره تلفن، شماره دورنگار، پست الکترونیک، نشانی تارنما باید به طور دقیق وارد شود. برای نظردهی بعدی، نام، ایمیل، و وب سایت خود را در این مرورگر ذخیره کنید. خیر متاسفانه فقط با مدارکی که از دبیرستانها گرفته میشه می تونید درخواست بدین. ما برای حل این مشکل بهترین کارشناسان را استخدام کرده و برای اعزام به محل شما برای مشاوره و عقد قرار داد آماده کرده ایم. در این قسمت به عناوین شرکت هایی که به صورت فوری می توان تاسیس کرد اشاره می کنیم.

یا به عبارتی نحوه ثبت شرکت سهامی خاص یا تاسیس شرکت سهامی خاص به اینصورت می باشد که بعد از تصمیم در زمینه مراحل ثبت شرکت سهامی خاص که پیشتر توضیح داده ایم اوراق نهائی را جهت تائید نام شخصیت حقوقی برای اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری به صورت اینترنتی ارجاع می زنیم. پس از گذشت ۲۴ ساعت کاری نتیجه نام های ارسال شده تعیین و تکیلف می شود و یکی از نام ها مورد تائید اداره قرار می گیرد (درصورتی که تائید نام انجام نشد مجدد این پروسه تائید نام طی شود). به گزارش برنا، شرکت سهامی خاص بین چند شریک تجاری برای فعالیت‌های اقتصادی و امور بازرگانی تشکیل می‌شود.

گفتنی است که تمام اسناد و مدارک باید به تایید شرکا برسند و به دست آنها امضا شوند. فقط سهامداران شرکت می توانند شماره ثبت شرکت خود را از اداره ثبت شرکتها بگیرند، اما شما می‌توانید با داشتن نام شرکت از طریق سایت شناسه ملی یا سایت روزنامه رسمی شماره ثبت شرکت را مشاهده نمایید . پس از درج اطلاعات خواسته شده در سامانه، باید منتظر بمانید تا کارشناس مربوطه اطلاعات شما را مورد ارزیابی قرار دهد و در صورتی که هیچ نقص و ایرادی در اطلاعات وارد شده وجود نداشته باشد، بایستی بنا به درخواست اداره ثبت شرکت ها مدارک را به این اداره ارسال نمایید. حداقل سرمایه برای ثبت شرکت سهامی خاص، یک میلیون ریال معادل یکصد هزار تومان است. اما شرکت نامه مخصوص شرکتهای با مسئولیت محدود، تضامنی و نسبی است و شرکتهای تعاونی و سهامی نیازی به شرکت نامه ندارند. شرکتنامه هم یک سند تجاری است که بین دو یا چند شریک امضا میشود و پس از ثبت شرکت باید یک نسخه از شرکتنامه به وزارت وزارت دادگستری ارسال شده و یک سند قابل قبول و رسمی و قانونی میباشد.

تشکیل این گونه شرکت‌ها با سرمایه‌ای اندک نیز امکان‌پذیر است اما امکان انتشار اوراق سهام وجود ندارد. حداقل سرمایه برای تاسیس شرکت با مسئولیت محدود طبق قانون محدودیتی ندارد. با وجود این، عرفاً کمترین میزان سرمایه برای انجام این کار یک میلیون ریال است که باید تمام آن پیش از ثبت قانونی شرکت فراهم شده باشد.