مشکل در انجام فرآیند ثبت شرکت‌ها

سرمایه هر یک از قالب های ثبتی متفاوت می باشد بعنوان مثال سرمایه مورد نیاز برای تاسیس شرکت با مسئولیت محدود یک میلیون ریال می باشد. بعد از ثبت شرکتها شما برای تشکیل پرونده و بعد از آن تعیین حوزه مالیاتی جهت انجام امور مالیاتی نیاز به اخذ یک کد ۱۲ رقمی به نام کد اقتصادی دارید. بعد از تکمیل سامانه و ارسال آنلاین پلمپ دفاتر برای اداره ثبت شرکت ها می بایست اوراق فیزیکی ظرف مدت ۳ روز کاری توسط پست برای آن اداره محترم ارسال گردد. زمان تحویل اوراق توسط پست به اداره ثبت شرکت ها حدوداً ۲ روزکاری (حداکثر) می باشد.

سامانه ثبت شرکتها

لطفا راهنمایی بفرمایید از چه طریقی میتوانم روزنامه کثیرالانتشار را تغییر دهم.(ضمنا هزینه درج آخرین آگهی پرداخت شده است) سپاسگزارم. من ثبت شرکت رو تا مرحله تایید نام پیش بردم و الان از من اساسنامه و شرکت نامه رو می‌خوان که پست کنم ولی امکان گرفتن پرینت اساسنامه ای که قبلاً تایید شده رو از سایت ثبت شرکت ها ندارم . بنده میخواهم یک شرکت راهبری قطار نوع فعالیت خدماتی میباشد یعنی از صفر تا صد کار اعزام قطار را انجام بدهم چه نوع شرکتی ثبت کنم و آیا با ثبت شرکت در گذر زمان میتوانم وام درخواست بدهم. اشخاصی که در نظر دارند سهام شرکت خود را در آینده به صورت خصوصی یا عمومی عرضه کنند یا تعداد شرکای زیادی مالک شرکت هستند، بیشتر متقاضی سهامی خاص هستند.

ثبت برند تجاری

یکی از اشخاص دارای سمت در شرکت و یا وکیل رسمی شرکت ابتدا به شورای حل اختلاف مراجعه نموده و جهت اخذ نامه از اداره مذکور خطاب به اداره ثبت شرکت ها اقدام نماید سپس با در دست داشتن این نامه و مراجعه به اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیرتجاری نسبت به اخذ لیست مربوط اقدام دهند. در نهایت، متقاضی، باید یک نسخه از آگهی را به «واحد روابط عمومی» ‌مستقر در اداره‌ی کل ثبت شرکت‌ها و مالکیت صنعتی و نسخه‌ی دیگر را به دفتر یک روزنامه‌ی رسمی جمهوری اسلامی ایران واقع در تهران، تسلیم کند. با توجه به ماده‌ی 6 نظامنامه‌ی قانون تجارت وزارت عدلیه و ماده‌ی 197 قانون تجارت در ظرف مدت یک ماه از تاریخ ثبت شرکت، باید خلاصه‌ی شرکت‌نامه و منضمات آن، توسط اداره‌ی ثبت در روزنامه‌ی رسمی جمهوری اسلامی ایران و یکی از جراید کثیرالانتشار مرکز اصلی شرکت به خرج خود شرکت، منتشر شود. با تکثیر فعالیتهای تجاری قدمی استوار و موثر برداشتن در این زمینه یک کار بسیار مهم می باشد و ثبت شرکت با مسئولیت محدود در رشت از اولین قدم های این زمینه محسوب میشود. ثبت شرکت با مسئولیت محدود در رشت با حداقل دو شریک بالای 18 سال بنیان میگردد که بایدعضو هیئت مدیره نیز باشند. هر کدام از مجامع مذکور، اختیارات انحصاری خود را دارند و هیچ مجمعی نمی تواند تصمیماتی که در صلاحیت مجمع دیگر است را اتخاذ نماید.

کاربران برای ورود به سامانه جامع ثبت شرکتها باید به سایت irsherkat.ssaa.ir مراجعه کنند. در گذشته، متقاضیان ثبت شرکت و موسسه های غیر تجاری باید برای ثبت شرکت یا موسسه مورد نظر خود حضورا به اداره ثبت شرکت های حوزه آن شرکت یا موسسه مراجعه نموده که این امر علاوه بر اینکه عملی وقت گیر و هزینه بر بود، موجب کندی انجام روند امور ثبت شرکتها و موسسات در این ادارات نیز بود. افرادی که قبلا اقدام به ثبت درخواست تاسیس شرکت، تاسیس شخصیت حقوقی، صورت جلسه تغییرات و …

با ورود به این بخش نیز خدمات «استعلام ممنوع الخروجی»، «پیگیری پرونده اجرا» را دریافت خواهید کرد. با ورود به این بخش می توانید از خدمات «املاک من»، «خود اظهاری املاک»، «تصدیق اصالت ثبت برند سند»، «درخواست صدور سند»، «املاک دولتی» استفاده نمایید. بعد از بالا آمدن نتایج گوگل، باید بر روی اولین سایت که با همین آدرس هم در لیست قرار دارد، کلیک کرده و به ان وارد شوید.

در واقع، ثبت شرکت مختلط غیر سهامی به معنی استفاده از امتیازهای دو نوع شرکت با مسئولیت محدود و تضامنی است. به طور کلی، این‌گونه شرکت‌ها زمانی تاسیس می‌شوند که فردی برای فعالیت‌های مستقل کارآفرینی خود به سرمایه‌ای اولیه احتیاج دارد. سپس او سرمایه‌گذارانی پیدا می‌کند که در منافع آن کسب‌وکار شریک می‌شوند.

پس شما قبل از اقدام می توانید از مشاوره و راهنمای شرکت استفاده کنید و با دید باز اقدام کنید. البته ما حتی در ادامه و حتی بعد از چند سال از تاریخ ثبت شرکتتان باز هم کنارتان هستیم و هرگونه راهنمایی نیاز داشته باشید می توانید از خدمات مشاوره رایگان مجموعه ما استفاده کنید. یکی دیگر از مواردی که با شرکت سهامی متفاوت می باشد این است که موسسه نیازی به واریز مبلغی از سرمایه شرکت ندارد.شرکت بازرگانی1- شرکت های بازرگانی به جهت انجام صادرات و واردات کالا استفاده می شوند. در حال حاضر در کشور ایران به دلیل بصرفه بودن صادرات تقاضای زیادی برای شرکت بازرگانی دارند. اساسنامه در شرکت های با مسئولیت محدود شامل 26 ماده و دو تبصره، در موسسات غیرتجاری 26 ماده و در شرکت های سهامی خاص 64 ماده و eleven تبصره می باشد.

  • گفتنی است که این مبلغ تابع نوع موسسه شما نیست و برای انواع مجموعه‌ها یکسان است.
  • برای مثال جهت تصدیق اصالت سند و استعلام ممنوع الخروجی نیازی به ثبت نام نیست.
  • کارشناسان مجرب ما می توانند با توجه به شرایط شما به انتخاب کمک کنند تا بهترین شرکت را برای ثبت انتخاب نمایید.
  • همچنین می توانید با کارشناسان موسسه حقوقی بازرگان در تماس باشید.
  • شرکتهای دانش بنیان شرکتهایی هستند که می توانند از طریق فروش فناوری (خدمات) حداقل درآمد را برای یک مدت کوتاه کسب نمایند دراین صورت می توانند شاخص های اختصاصی را از طریق این روش را برای اخذ تسهیلات و مزایا استفاده کنند.

قطعا برای شما این سوال پیش خواهد آمد که اصلا شرایط ثبت شرکت چیست؟ اینکه برای ثبت شرکت چه شرایطی باید داشته باشیم؟ خوب ما به صورت کلی به این سوالات پاسخ داده ایم اما در این بخش باز به این موضوع می پردازیم. خیلی از مراجعه کننده ها به ما در خصوص قوانین شرکت ها اطلاعات زیادی ندارند. این افراد ترجیه می دهند قبل از شروع کار خود اطلاعاتی در خصوص شرکت داری داشته باشند. البته خوب حق دارند چون بدون اطلاعات ممکن است دچار مشکلات حقوقی و مالیاتی شوند.

ما برای حل این مشکل بهترین کارشناسان را استخدام کرده و برای اعزام به محل شما برای مشاوره و عقد قرار داد آماده کرده ایم. هنگامی که از خدمات غیر حضوری استفاده می کنید، در وقت خود به طرز چشم گیری صرفه جویی خواهید کرد. مراجعه به شرکت ارائه دهنده خدمات پول زیادی را از لحاظ مالی برای شما به دنبال خواهد داشت. باید ابتدا در هر یک از مناطق آزاد مهم ترین استعداد آن را دریافت و بدنبال درآمدزایی از آن طریق بود.

موسسه ثبت شرکت میزان پاسخگوی فوری شما

همچنین حداقل سرمایه برای تاسیس شرکت مختلط سهامی مبلغ یک میلیون ریال است که تهیۀ 35% آن برای آغاز فرایند ثبت شرکت کافی است. با روی کار آمدن این سامانه و ارائه خدمات ثبت تغییرات و ثبت شرکت در irsherkat.ssaa.ir ، امور ثبتی به صورت اینترنتی پیگیری ثبت تغییرات شرکت صورت گرفت و دیگر مدارک فقط از طریق پست به اداره ثبت شرکت ها تسلیم می شود . افراد پس از انتخاب شرکا و نوع شرکت، برای انجام ادامه مراحل ثبت شرکت در اداره ثبت شرکت ها به این سامانه مراجعه کرده و گزینه «ثبت شخصیت حقوقی» را انتخاب کنند.

لازم به ذکر است که حتی اگر فقط قصد گرفتن مشاوره را هم داشته باشید و قراردادی با ما امضا نکنید باز هم این خدمات برای شما به صورت رایگان قابل اجرا می باشد. به همین دلیل بسیاری از مخاطب ها به دنبال این هستند که از جزئیات هزینه ثبت شرکت اطلاع پیدا کنند. خبر خوش این است که ما در ادامه جزئیات را برای شما بیان خواهیم کرد. خوب خوب یکی از مهم ترین ثبت شرکت در تهران و شیرین ترین کاری که در زمان رونق گرفتن کسب و کارتان به شما حسابی حال خوب می دهید آرامش در خصوص امنیت برند شما می باشد. ما با برند یا همان ثبت علامت تجاری یا نشان تجاری شما کسب و کار شما را انحصاری برای شما خواهیم کرد. لازم به ذکر است که خدمات ثبت یک شرکت به صورت اینترنتی یا به صورت تلفنی پول اضافی را برای شما به دنبال نخواهد داشت.

اولین شرایطی که باید برای تاسیس داشته باشید این است که حتما ابتدا از اداره تعاون مجوز بگیرید. 2- برای ثبت شرکت الزاما باید حداقل 5 عضو را به اداره معرفی کنید. از بین این 5 نفر باید three نفر به عنوان سهامداران اصلی و 1 نفر به عنوان بازرس اصلی و 1 نفر به عنوان علی البدل تعیین می گردد. اما حتما باید به این نکته توجه کنید که هر نوع شرکتی برای شما ممکن است مناسب نباشد.