ثبت شرکت در تهران در یک روز شرایط و مراحل ثبت نام با هزینه کم در سال 1400

تمامی حقوق طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران برای موسسه خدمات اداری کاج با علامت ثبت شده، محفوظ می باشد. 5- اگر موضوع شرکت شما به مجوز خاصی برای فعالیت نیاز دارد، این مجوز را هم داشته باشید. 4- داشتن آدرس با کد پستی معتبر جهت محل شرکت ( این محل حتی می تواند موقعیت اداری باشد فقط باید سند یا اجاره نامه هولوگرام دار داشته باشد تا شما بعدا بتوانید کد اقتصادی بگیرید. البته ثبت یک شرکت به طور کلی سه مرحله دارد که هر یک از این مراحل زمان خاصی را نیاز دارند. بعید است تا به حال قصد ثبت شرکت داشته باشید و دچار پیچ و خم ها و ابهام های این فرآیند نشده باشید، در موسسه کاج همه چیز چنان منظم و مشخص است که ثبت فوری شرکت برایتان به طرز عجیبی ساده به نظر خواهد رسید. 1- شرکت دانش بنیان شرکتی است که فقط موسسین آن از اعضای هیئت علمی باشند.

  • “در معنای عام، شرکت به معنای عقدی است که طرفین سرمایه یا کار خود را برای رسیدن به سودی خاص جمع می‌کنند ولی در معنای خاص این‌طور بیان شده است که شرکت بیانگر هرگونه مالکیت مشاعی بر هر مالی است، به همین منظور گستردگی بیشتر از تعریف شرکت‌های تجاری موجود است.”
  • را در کوتاهترین زمان و با کمترین هزینه برایتان به ثبت خواهیم رسانید .
  • در صورتي اگر ثبت شرکت شما برعهده وکيل باشد باید اصل وکالتنامه وکيل دادگستری را داشته باشید .
  • همکاران گرامی ما در موسسه حقوقی مشهور در تمام نمایندگی‌ های ما در شهرهای مختلف ایران و برخی از مهمترین کشورهای جهان، قبل از مقوله همکاری، در واقع دوست و شریک کاری ما محسوب می‌ شوند و به همین دلیل است که بسیار دلسوزانه و با عشق فعالیت میکنند و پیشرفت و بالندگی موسسه را پیشرفت و موفقیت خود میدانند.

پیشگیری از تمركز و تداول ثروت در دست افراد و گروه های خاص جهت تحقق عدالت اجتماعی. 1400 © تمامی حقوق این سایت متعلق به آرال گام می باشد و نشر مطالب با ذکر منبع بلامانع است. اصل فیش بانکی که سپرده گذاری 35 درصد از سرمایه اولیه شرکت را تایید می کند. برای شرکت های پیمانکاری، رتبه بندی شرکت ها در ۱۱ رشته معرفی شده و در پایه های ۱ و ۲ و ۳ و ۴ و ۵ تعریف می شود و شرکت های مهندسی مشاور در ۳ پایه رتبه بندی می شوند.

بهتر است بدانید که لازمه انجام هرگونه فعالیت تجاری توسط اشخاص حقیقی و حقوقی داشتن کد اقتصادی است. بعد از اینکه شرکت خود را ثبت و یا فعالیت خود را آغاز کردید ممکن است تغییراتی در شرکت مانند خروج شرکا، تغییر نام و تغییر آدرس شرکت، انحلال شرکت، تغییر مدیر یا مدیران شرکت، تغییر حق امضا، تغییر اساسنامه، تمدید مدت شرکت و … اتفاق بیفتد. شما بایستی تمامی این تغییرات را در سامانه اداره ثبت شرکتها ثبت کنید تا تغییرات شرکت اعمال شود.

معایب و محاسن ثبت شرکت با مسئولیت محدود

وجود هر یک از سمت های مدیرعامل ، رئیس هیئت مدیره و نائب رئیس در شرکت سهامی خاص اجباری می باشد. شرکت های عمرانی ، شهرداری که معمولا در مزایدات و مناقصات شرکت می کنند، شرکت سهامی خاص را انتخاب می کنند. اعتبار هیات مدیره شرکت سهامی خاص 2 سال خورشیدی و بازرسین 1 سال مالیاتی می باشد و پس از انقضاء باید تمدید و یا تعویض شوند (یعنی در کل حداقل 3 ثبت شرکت در تهران عضو و 2 بازرس برای ثبت شرکت سهامی خاص نیاز می باشد). افرادی که قصد ثبت شرکت بازرگانی را دارند شرکت مسئولیت محدود را انتخاب می کنند.

ثبت شرکت ها

سامانه ثبت شرکتها، سامانه ای است که به منظور ارائه خدمات به شخصیت های حقوقی راه اندازی شده است و امکانات مختلفی را به غیر از امکان ثبت شرکت و تاسیس شخصیت حقوقی، ارائه می کند. از جمله خدمات ارائه شده در این سایت می توان به موارد زیر اشاره کرد. در این مرحله اطلاعات مربوط به شرکت از جمله محل ثبت، مدت فعالیت، شماره تلفن و ایمیل را وارد کرده و در نهایت کد پستی را وارد نمایید تا سامانه جامع ثبت شرکت ها به طور خودکار آدرس را برای شما نمایش دهد. شرکت با مسئولیت محدود، شرکتی است که بین دو یا چند نفر برای امور تجاری تشکیل شده و هر یک از شرکا بدون اینکه سرمایه به سهام یا قطعات سهام تقسیم شده باشد؛ فقط به میزان سرمایه‌ی خود مسئول قروض و تعهدات شرکت است.در نام شرکت باید عبارت ‹‹‌با مسئولیت محدود›› ‌قید شود. ماده ۱۰- اشخاص حقوقی مکلفند به منظور ثبت هر گونه تغییرات در اساسنامه و ترکیب هیات مدیره, بازرسان, صاحبان امضای مجاز, کاهش یا افزایش سرمایه و انحلال شرکت یا موسسه ظرف یک هفته مراتب را به صورت کتبی به واحد ثبتی منطقه اطلاع دهند.

» شناسه ملی شرکت چیست

با ثبت شرکت می توان در چار چوب قوانین تجاری قدم بردارید و در زمینه های وسیع تری نسبت به قبل فعالیت خود را ادامه دهید کیفیت محصولتان را بالا ببرید و هرگز نگرانی به خود راه ندهید که از کیفیت محصول شما سواستفاده شود در واقع با ثبت شرکت و ثبت برند میتوانید مطمئن باشید که موفقیت در کسب و کار شما حتمی است. کلمه شرکت اصطلاحا معنای شریک شدن از 2 نفر یا بیشتر را میدهد که که هدف خاصی را دنبال میکنند. این شرکت با برای قانونی شدن و برخورداری حمایت از دولت نیاز به ثبت دارد تا شرکا از شخصیت های حقیقی به یک شخصیت حقوقی تبدیل شوند. در شرکت های نسبی هر کس به میزان سرمایه ای که وارد شرکت می کند از پیگیری ثبت تغییرات شرکت سود و زیان ان بهره مند می شود .زمانی که سرمایه ی شرکت برای پرداخت قروض شرکت کافی نباشد شرکا در قبال افراد ثالث مسئول پرداخت هستند مگر این که در اساسنامه و شراکت نامه چیز دیگری ثبت شده باشد. هر شریک به میزان سرمایه‌ای که در شرکت دارا می باشد از نفع و ضرر بهره‌مند می‌شود، جز در مواقعی که اساسنامه شرکت به نحو دیگری مقرر کرده باشد. ولی اگر دارائی های شرکت برای تایید کردن دین آن کفایت نکند، اعضای شرکت به نسبت سرمایه درمقابل اشخاص سوم مسئول پرداخت هستند مگر این که شرکت نامه یا اساسنامه طرز دیگری معین کرده باشد.بنابراین قرارداد فقط بین شرکاء تاثیر دارد و درباره اشخاص سوم موثر نیست.

این امر باید در ظرف ماه اول ثبت شرکت و توسط اداره ی ثبت محل یا جانشین آن، بسته به مورد، در مجله ی رسمی دادگستری و یکی از جراید کثیرالانتشار مرکز اصلی شرکت، به خرج خود شرکت انجام گیرد (ماده ی 6 نظامنامه ی قانون تجارت وزارت عدلیه و تبصره ی آن). وقتی اطلاعات نهایی به طور کامل و با دقت توسط متقاضی وارد رایانه شد، رایانه تایید پذیرش را به متقاضی نشان می دهد که متقاضی باید به دقت آن را مطالعه کند. از این جا به بعد شما همواره می توانید با ورود اطلاعات در سامانه ی اینترنتی و دریافت کد رهگیری از طریق همین سامانه، تصمیمات اخذ شده را دنبال نموده و از محتوای آن مطلع شوید. لذا از قابلیت های سودمندی که با ثبت نام کردن اینترنتی به دست می آید استفاده از همین فهرست پیگیری است که می توان به راحتی بدون مراجعه ی حضوری، پیگیر پاسخ درخواست خود شد. وضعیت حق امضا نیز تعیین می کند که شخص، جزو افراد دارای حق امضا در شرکت است یا خیر. ماده ۲۱- از ادامه فعالیت متخلفین از اجرای مفاد این تصویب نامه, بنا به تقاضای سازمان, توسط نیروی انتظامی منطقه جلوگیری به عمل خواهد آمد.

تبصره ۲- کلیه اسناد و مدارک موضوع ماده (۸) این تصویب نامه توسط اشخاص حقوقی خارجی باید به صورت رسمی به زبان فارسی نیز تسلیم شود. تفاوتی که میان شرکت‌های مسئولیت محدود و سهامی خاص است به 9 بخش تقسیم می‌شود که می‌توانید در مقاله ای … بخوانید، ولی هم ‌اکنون به طور خلاصه به چند سه اصلی آن اشاره می‌کنیم. توصیه ما به شما عزیزان بهره گیری از خدمات ویژه موسسه ما برای انجام کلیه مراحل ثبت شرکت شما با کمترین هزینه است. در حال حاضر متقاضیان می توانند به صورت آنلاین با قوانین مختلف کار آشنا شده و بعد از مشورت با متخصصین این حوزه به سایت اداره ثبت مراجعه کنند و شرکت خود را به طور آنلاین ثبت نمایند.

به طور کلی، این‌گونه شرکت‌ها زمانی تاسیس می‌شوند که فردی برای فعالیت‌های مستقل کارآفرینی خود به سرمایه‌ای اولیه احتیاج دارد. سپس او سرمایه‌گذارانی پیدا می‌کند که در منافع آن کسب‌وکار شریک می‌شوند. همچنین کمترین میزان سرمایه برای تاسیس شرکت مختلط غیر سهامی مبلغ یک میلیون ریال در نظر گرفته می‌شود. گفتنی است که شرکای ضامن باید تمام سرمایه نقدی مقرر را تأمین کنند، اما ثبت برند شرکای با مسئولیت محدود می‌توانند قسمتی از آن را بپردازند و برای پرداخت باقی آن صرفاً متعهد شوند. ذیلاَ به شرح چگونگی مراحل ثبت الکترونیکی شرکت ها و موسسات غیرتجاری می پردازیم. این نوع شرکت نیز بسیار در ایران رایج است و ماهیت این نوع شرکت ( حتی اگر موضوع فعالیت بازرگانی نداشته باشد)، تجاری است و در این نوع شرکت موسسین می بایست تمام سرمایه شرکت را تامین نمایند.

برخی از شرکت ها با هدفی به غیر از امور تجاری ایجاد میگردند مانند انجام امور ادبی ، علمی و … خواه این شرکت به دنبال منافع اقتصادی باشند و یا نباشند. موسسات از جمله شرکت هایی هستند که برای امور غیر تجاری ایجاد میشوند و میتوانند نام هایی مانند بنگاه، کانون ، انجمن و … داشته باشندو همچنین میتوانند مالکیت خصوصی و یا دولتی داشته باشند. برای اطلاع بیشتر از ثبت موسسه و تفاوت موسسه و شرکت میتوانید مقالات تخصصی این حوزه را مطالعه نمایید. ماده سوم ـ از تاریخ اجرای این قانون هر شرکت خارجی برای این که بتواند به وسیله شعبه یا نماینده به امور تجارتی یا صنعتی یا مالی در ایران مبادرت نماید باید در مملکت اصلی خود شرکت قانونی شناخته شده و در اداره ثبت اسناد تهران به ثبت رسیده باشد. جدا از هزینه روزنامه رسمی هزینه های دیگر مانند وکیل آگهی های ثبتی واریزی های قانونی و … نسبت به نوع فعالیتتان تعداد اعضا و موضوع شرکت نیز تغییر خواهد کرد.