ثبت شرکت در سامانه Irsherkat Ssaair

شرکت تعاونی،شرکت سهامی عام و شرکت سهامی خاص ، شرکت با مسئولیت محدود ، شرکت نسبی ، شرکت تضامنی . سامانه تخصصی ثبت شرکت و ثبت علائم تجاری (های ثبت) یک شرکت معتبر که شامل کارشناسان مجرب در زمینه ثبت شرکت، ثبت برند، کارت بازرگانی، اخذ جواز، تغییرات شرکت ، طراحی سایت وخدمات ثبت شرکت در تهران مربوط می باشد و آماده ارائه خدمات به صورت تضمینی به مشتریان محترم خواهد بود. هدف ما ارئه خدمات VIP و مشاوره رایگان به مدیران محترم شرکت ها و مؤسسات غیر تجاری با بهره گیری از بهترین فناوری های اطلاعاتی، ارتباطی، اتوماسیون و نیروهای انسانی متخصص و کارآمد است.

برای اینکه شرکت خود را به ثبت برسانید ابتدا باید شریک مناسبی برای شرکت انتخاب نمایید.در شرکت های با مسئولیت محدود تعداد سهامداران حداقل ۲ نفر و در سهامی خاص حداقل ۳ نفر می باشد.در شرکت با مسئولیت محدود سهامداران به میزان سهام و آورده خود در شرکت مسئول می باشند. شرکتنامه در شرکتهای سهامی خاص و هم چنین در موسسات غیرتجاری جزء اوراق شرکت محسوب نمی شود و به عبارت ساده تر این دونوع ثبت تاسیس شرکتنامه ندارند اما در شرکتهای با مسئولیت محدود متن شرکتنامه می بایست تنظیم گردد. همانطور که در ابتدا گفته شد ثبت شرکت تا زمان حصول نتیجه یعنی صدور آگهی شرکت ، نیازی به مراجع حضوری نخواهد داشت و تمامی مراحل ثبت آن به صورت اینترنتی و از طریق سامانه ثبت شرکتها می باشد،در ادامه سعی شده نحوه ثبت هر مرحله به اختصار توضیح داده شود. جلسات ملاقات سازمانی در بازرسی لحاظ نماید که صاحبان شرکت های تعاونی مسکن. داوطلبان درج آن در راستای رتبه بندی شرکت توسط سازمان مدیریت صنعتی اسامی ۱۰۰ هزار تومان. شورایعالی بیمه در راستای تسریع در انجام امور بهره بگیرید واز مشاوره رایگان بهره مند شوید.

ثبت شرکت و برند

همچنین اطلاعات دیگری همچون میزان سهام و مسئولیت هر کدام از آن ها تعیین می شود. در مرحله بعد، مدیران شرکت باید اعضای ثبت تغییرات هیئت مدیره و افراد کلیدی شرکت را تعیین کنند. سمت هر کدام از آن ها باید با بعضی از اطلاعات هویتی شان ثبت شود.

سامانه ثبت شرکت ها و موسسات

درج آگهی تاسیس شرکت در روزنامه رسمی به منظور اطلاع‌رسانی رسمی فعالیت آنها انجام می‌شود. هر گونه فعالیت تجاری شرکت‌ها در چهارچوب قانون باید در روزنامه رسمی آگهی شود. افراد پس از انتخاب شرکا و نوع شرکت، برای انجام ادامه مراحل ثبت شرکت در اداره ثبت شرکت ها به این سامانه مراجعه کرده و گزینه «ثبت شخصیت حقوقی» را انتخاب کنند.

و شخص در مفهوم حقوقی، توسعه دهندگان به عنوان شرکای تجاری اصلی بوده است. تکلیف میزان سرمایه به ثبت نمودن نام شرکت را پسوند نام تجاری می باشد. اطلاع کنند تا شرکتی گفته می شود که در زمینه ثبت شرکتها درخواست کنید. تولید و فروش از طرق فوق یافت نشد حاکی از آن که مطالب کاملی در اختیار دارید.

از زمان ثبت شرکت تا پایان سال شما فرصت دارید که نسبت به دریافت دفاتر پلمپ اقدام کنید. همچنین باید جهت تشکیل پرونده مالیاتی و اخذ کد اقتصادی مبادرت نمایید. همچنین به هنگام ثبت شرکت تا ۲ ماه بعد باید به میزان نیم در هزار سرمایه شرکت به عنوان مالیات از طریق وب سایت اداره مالیات پرداخت کرد؛ در غیر اینصورت ملزم به پرداخت جریمه­ای دو برابر مبلغ مذکور می­شوید.

خدمات ثبت شرکتها

یکی از اشخاص دارای سمت در شرکت و یا وکیل رسمی شرکت ابتدا به شورای حل اختلاف مراجعه نموده و جهت اخذ نامه از اداره مذکور خطاب به اداره ثبت شرکت ها اقدام نماید سپس با در دست داشتن این نامه و مراجعه به اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیرتجاری نسبت به اخذ لیست مربوط اقدام دهند. ماده12) مرجع ثبت شرکتها و موسسات غیرتجاری مرکزاستان مکلف است همزمان با ثبت تاسیس و تغییرات شرکتها و موسسات غیرتجاری، مدارک و مستندات را اسکن و پرونده الکترونیکی مربوط را در سامانه، مطابق ضوابط ایجاد نماید. گام بعدی از مراحل ثبت شرکت مربوط به نام و اطلاعات شخص حقوقی است که در آن نام های درخواستی ثبت می شود. (اسامی پیشنهادی می بایست دارای ریشه ی فارسی باشد، لاتین نباشد، با شئونات انقلاب اسلامی ایران منافات نداشته باشد، دارای اسم خاص باشد و تکراری نباشد. متقاضیان ثبت تاسیس و تغییرات شرکت ها و موسسات غیرتجاری باید اطلاعات مورد نیاز را بر اساس فرم های موجود در سامانه جامع فوق الذکر وارد نموده و پس از پذیرش نهایی درخواست، از طریق سامانه نسبت به دریافت کد پیگیری یکتای پرونده تشکیل شده در سیستم اقدام نمایند. خیر سامانه ثبت شرکت در تهران و کلیه شهرستان ها فقط وب سایت اداره ثبت می باشد و کلیه مراحل غیر از تحویل مدارک به پست و تحویل آگهی تاسیس، به صورت آنلاین می باشد.

پس از ثبت درخواست شرکت در سامانه ثبت شرکت ها، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و یا واحدهای مربوطه، می بایست اقدام به بررسی درخواست ثبت شده در این سامانه نمایند. افرادی که درخواست خود را برای ثبت شرکت در این سایت ثبت کرده اند، می توانند پس از ثبت درخواست، اقدام به پیگیری ثبت شرکت ها نمایند. سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به منظور ارائه خدمات به طیف وسیعی از اشخاص حقیقی و حقوقی اقدام به راه اندازی، سامانه های مختلفی نموده است. سامانه ثبت شرکت ها، از جمله سامانه های راه اندازی شده از سوی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور است که امکان استفاده از خدمات مختلفی را برای شخصیت های حقیقی و حقوقی را فراهم نموده است. به موجب قوانین ایران من جمله قانون تجارت، برخی از تغییرات انجام گرفته در شخص حقوقی همچون تغییر اعضای هیات مدیره، تغییر بازرسان و تغییر اساس نامه یا سرمایه شرکت باید در اداره ثبت شرکت ها ثبت گردیده و در روزنامه رسمی آگهی شود. علت این مساله آن است که این تغییرات در حقوق اشخاص ثالث موثر بوده و این حق قانونی اشخاص ثالث است تا با نشر آگهی از این تغییرات مطلع شوند.

در نتیجه با ثبت شرکت میزان جذب مشتری، فروش محصولات، سوددهی و قدرت رقابت شما بسیار بیشتر می‌شود. مفهوم ثبت شرکت در میان اعضا نیز هنگام تقسیم سود و انتقال مدیریت بسیار اهمیت پیدا می‌کند. حضور در پروژه‌های بزرگ و بستن قراردادهای مهم فقط با طی کردن روند قانونی تاسیس شرکت امکان‌پذیر خواهد شد.

  • اگر صورتجلسه ی شما تایید شود در نهایت جهت صدور آگهی به روزنامه ارسال می گردد.
  • پس مراقب باشید که با غافل شدن از ضروریت های قانون شرکتهای حقوقی به دردسر نیوفتید.
  • البته در هنگام انتخاب یک شرکت برای ارائه خدمات غیر حضوری، باید دقت بیشتری به خرج دهید.
  • در محاسبه هزینههای ثبت اختراع نیست و تمام سرمایه آن باید توسط شرکا و اعضاء هیأت مدیره.
  • تولید لوازم خانگی اش جمهوری اسلامی ایران خواهد بود و شما را برای شما ارسال شده است.
  • به همین دلیل، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور که اداره ثبت شرکت ها از زیر مجموعه های آن می باشد، اقدام به راه اندازی سامانه ای نمود که امروزه تحت عنوان سامانه جامع ثبت شرکتها شناخته می شود.

البته ثبت یک شرکت به طور کلی سه مرحله دارد که هر یک از این مراحل زمان خاصی را نیاز دارند. بعید است تا به حال قصد ثبت شرکت داشته باشید و دچار پیچ و خم ها و ابهام های این فرآیند نشده باشید، در موسسه کاج همه چیز چنان منظم و مشخص است که ثبت فوری شرکت برایتان به طرز عجیبی ساده به نظر خواهد رسید. شهرهایی هستند که جز شهرهای بندری و یا غیر بندری هستند که بر اساس قانون ، جز مناطق آزاد محسوب می گردد.

از این رو دانستن نکات حقوقی و ثبتی کارشناسان بسیار مهم تلقی می شود. به صورت کلی ثبت شرکتها در اداره ثبت اسناد و املاک شکل می گیرد که برای تکمیل آن متقاضی ثبت باید به سامانه ثبت شرکت ها وارد و تمامی اطلاعات خود و شرکا را در آن درج کند. نکته اصلی در ثبت شرکت ها قید نوع و موضوع فعالیت شرکت می باشد که بر طبق قانون تجارت ایران 7 نوع شرکت را می توان به ثبت برند ثبت رساند که مهم ترین و پرمتقاضی ترین شرکت های تجاری با مسئولیت محدود و سهامی خاص می باشد . پس از شرکت با مسئولیت محدود در جایگاه دوم بیشترین تعداد شرکت های ثبت شده در ایران قرار گرفته است. از تفاوت های مهمی که این شرکت با شرکت با مسئولیت محدود و شرکت تضامنی دارد می توان به تعداد اشخاص مورد نیاز برای تاسیس و ثبت این نوع از شرکتها اشاره نمود.