سامانه جامع ثبت شرکت ها

از این جا به بعد شما همواره می توانید با ورود اطلاعات در سامانه ی اینترنتی و دریافت کد رهگیری از طریق همین سامانه، تصمیمات اخذ شده را دنبال نموده و از محتوای آن مطلع شوید. لذا از قابلیت های سودمندی که با ثبت نام کردن اینترنتی به دست می آید استفاده از همین فهرست پیگیری است که می توان به راحتی بدون مراجعه ی حضوری، پیگیر پاسخ درخواست خود شد. پس از طی کردن مراحل لازم، کلیه مدارک مورد نیاز خود ازجمله برخی اسناد، مدارک مربوط به اساسنامه، شرکت نامه و مدارک مربوط به اعضای هیئت مدیره را ارائه می کنید. آن دسته از شخصیت های حقوقی که تمایل به دریافت کد فراگیر را دارند، می توانند از طریق سایت ثبت شرکت ها اقدام ثبت درخواست کد فراگیر نمایند. در این بخش امکان ثبت درخواست دریافت کد فراگیر و پیگیری درخواست های ثبت شده، وجود دارد. پس از ورود به این بخش، لازم است که افراد نوع درخواست را بر روی گزینه «تاسیس شرکت» انتخاب کنند و در نهایت با وارد کردن کد پیگیری درخواست، مراحل بررسی درخواست خود را در این سامانه انجام دهند.

سامانه ثبت شرکت ها

در بازار بورس قابل معامله نیست اما توسط مردم به راحتی قابل دادو ستد می‌باشد. برخلاف شرکت با مسئولیت محدود در زمان ثبت شرکت سهامی خاص، باید تمام سرمایه آن در هنگام تاسیس توسط اعضا تامین شده و بخشی از سرمایه در حساب بانکی تادیه گردد. به طور کلی شرکت به معنای این است که اشخاصی جمع شوند و مجموعه ای را با هم تشکیل دهند و با آن مجموعه فعالیت های اقتصادی انجام دهند، نفعی ببرند و پس از ثبت تغییرات کسر هزینه های انجام گرفته، سود باقیمانده را بین اعضای شرکت تقسیم کنند. تمام اعضای هیئت مدیره و بازرسان باید گواهی عدم سوء پیشینه داشته باشند. ب – شرکت ملی نفت ایران و اعضای کنسرسیوم حداکثر تا سی و یکم مارس هر سال کلیه اطلاعات مربوطه و مطالب مؤید آنها را که حسابداران خبرهبرای محاسبات خود بر طبق روشهای مقرر در بخشهای دوم و پنجم جداول ۳ این قرارداد لازم دارند به آنها خواهند داد.

آخرین مطالب سایت

پس از ارسال پستی، باید شماره مرسوله را در سامانه اداره ثبت شرکت ها وارد نمایید. خیر سامانه ثبت شرکت در تهران و کلیه شهرستان ها فقط وب سایت اداره ثبت می باشد و کلیه مراحل غیر از تحویل مدارک به پست و تحویل آگهی تاسیس، به صورت آنلاین می باشد. پس از بررسی پرونده و تائید کارشناس و رئیس اداره پرونده به مرحله چاپ آگهی ثبتی شرکتها می رسد.

چاپ آگهی در روزنامه رسمی و درج آگهی در روزنامه کثیرالانتشار نیز جزو مخارج این کار هستند. به این فهرست باید پست مدارک، واریزی‌های اداره ثبت، حق‌الوکاله و پلمب دفاتر را نیز اضافه کرد. همچنین تاسیس شرکت‌های سهامی مستلزم تهیه دفتر سهام و برگه‌های سهام سهامداران است. بنابراین کارمزد تنظیم مستندات، ثبت شرکت تعیین نام و پیگیری و مشاوره مبلغ ناچیزی محسوب می‌شود. به شما اطمینان می‌دهیم که ارزان‌ترین هزینه ثبت شرکت در ایران در سامانه آسان‌ثبت انجام می‌گیرد و کمترین کارمزدها و تعرفه‌ها برای شما محاسبه می‌شود. امکان پرداخت یک‌جا و آسان هزینه‌های تاسیس شرکت نیز خدمتی دیگر برای جلب رضایت مشتریان ماست.

در این مقاله قصد داریم در مورد مراحل ثبت مؤسسات غیرتجاری ، مدارک ، انتخاب نام و کلیه موارد مربوطه من جمله قواعد کلی ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری بپردازیم . کلیه این مراحل را می توانید بصورت شخصی یا از طریق موسسه آگاه ثبت پیگیری نمایید. از این رو بهترین روش برای ثبت شرکت، تماس یا ارتباط با مشاوران ما بصورت رایگان می باشد که از نظر حقوقی و اداری کلیه مراحل را برای شما بررسی کنند.

  • نقل و انتقال سهام شرکت سهامی خاص منوط به اعلام موافقت مجامع عمومی سهامداران شرکت است.
  • سامانه ثبت شرکت میزان با هدف تسهیل در امور اداری شرکتها و موسسات، حسابداری و مالیاتی و مشاوره کسب و کار فعالیت خود را آغاز نموده است.
  • این شرکت‌ها باید تغییرات را به تایید پایگاه اطلاع رسانی مجوزهای کسب و کار برسانند و سپس ثبت تغییرات شرکت را به همراه اصل مدارک و مجوز به اداره ثبت شرکت‌ها ارسال کنند.
  • اگر نیاز به انجام تغییرات شرکتتان توسط موسسه کاج را دارید م یتوانید با کمترین هزینه و زمان به ما واگذار کنید.
  • همانند دیگر شرکت هایی که در اداره ثبت شرکت‌ها به ثبت می رسند، ثبت شرکت لازمه دارا شدن شخصیت حقوقی نیست و شخصیت حقوقی شرکت تعاونی زمانی شکل می گیرد که تأسیس شده باشد.

هر گاه افرادی (دو نفر یا بیشتر) به تجارت بپردازند، برای رسمی شدن بیزینس خود ضروری است که آن را به ثبت قانونی برسانند. اهمیت ثبت شرکت تجاری زمانی آشکارتر می‌شود که افراد قصد توسعه کسب‌وکار خود را داشته باشند. استفاده از تسهیلات بانکی و انواع وام‌های کارآفرینی و نیز شرکت در ثبت برند مناقصه‌ها و مزایده‌ها و حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی منوط به ثبت رسمی شرکت است. در واقع با تاسیس شرکت شخصیت حقیقی شما به شخصیت حقوقی تبدیل می‌شود. اعتبار قانونی شرکت‌های ثبت‌شده و مسئولیت حقوقی آنها موجب می‌شود که کارفرمایان و سرمایه‌گذاران اعتماد بیشتری به آنها کنند.

مهمترین نکات در قوانین ثبت برند

برای تکمیل اطلاعات بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید ثبت شرکت در تهران تا وارد صفحه ویرایش شوید. توجه کنید که فقط شرکتهایی قابل نمایش هستند که با کد ملی مذکور، تعیین نام را انجام داده باشند. همانند دیگر شرکت هایی که در اداره ثبت شرکت‌ها به ثبت می رسند، ثبت شرکت لازمه دارا شدن شخصیت حقوقی نیست و شخصیت حقوقی شرکت تعاونی زمانی شکل می گیرد که تأسیس شده باشد.

یک شرکت توسط مدیران و اعضا مدیریت می شود که فعالیت هایی را تحت نظارت سازمان هایی مانند RBI، MCA، SEBI و غیره اداره می کنند. در حالی که این تنها توافقنامه مشارکتی است که شرکا را اداره می کند.به همین دلیل انعطاف پذیری و آزادی تصمیم گیری بیشتر است. در قرارداد نمایندگی،علامت تجاری یکی از مهم ترین مواردی است که حتما باید ذکر گردد. الف) علامت یعنی هر نشان قابل رویتی که بتواند کالاها یا خدمات اشخاص حقیقی یا حقوقی را از هم متمایز سازد.

این که شما بدانید قرار است در شرکت خود چه کارهایی را انجام دهید، اهمیت بسیار بالایی دارد. به همین دلیل در همان ابتدا لیست فعالیت های خود را به طور دقیق مشخص کنید و با توجه به مهارت ها و تخصص هایی که دارید، تغییر موضوع فعالیت خود را مشخص کنید. ایـن موضـوع سـبب نمی‌شود که شما نتوانید اطلاعات خود را تصحیح کنید. اگر مجوز داشته باشد باید شماره مجوز و تاریخ مجوز نیز وارد اطلاعات شود. در شـرح فعالیـت نیز اگر در مورد موضوع فعالیت نیاز به توضیح باشد در این قسمت نوشـته مـی شـود.

اگر شما هم با نحوه ثبت شرکت به صورت آنلاین آشنایی ندارید ادامه این راهنمای تصویری ثبت شرکت را از دست ندهید. شرکت با مسئولیت محدود ، از رایج ترین شرکت های بازرگانی در کشور ما می باشد و عمدتاَ بین اعضای یک خانواده یا افراد فامیل و یا دوستان و آشنایان تشکیل گردد. در این مطلب،ضمن توضیح مختصری راجع به شرکت سهامی خاص و شرکت با مسئولیت محدود، به مراحل ثبت شرکت میپردازیم.