راهنمای ثبت تغییرات شرکت

خاطر نشان می شویم کلیه ی خدمات ثبتی شرکت ها به طور تخصصی در کوتاه ترین زمان ممکن ” بدون نیاز به پیش پرداخت ” ، توسط کارشناسان موسسه ثبتیکال ارائه می گردد. همان طور که گفته شد حداقل سرمایه جهت ثبت شرکت صد هزار تومان می باشد. اگر سهامدار خارجی باشد اگر شخص حقیقی باشد کپی برابر اصل پاسپورت و ترجمه رسمی آن، و اگر شخص حقوقی باشد ارائه گواهیثبت شرکتدر مرجعثبتشرکت آن کشور و ترجمه رسمی آن، همین طور اصل و ترجمه وکالتنامه . خیر برای ثبت شرکت اجباری نیست و اصلا نیازی نیست، اما اگر شرکت شما در زمینه بازرگانی هست و تصمیم به فعالیت دارید در ادامه برای شروع کار باید کارت بگیرید. خیر در حال حاضر برای ثبت شرکت نیاز به سوء پیشینه ندارید و کلیه مراحل از 0 تا one hundred مراحل توسط موسسه ما انجام میشه و شما کار رو آماده تحویل می گیرید.

تنظیم اوراق تمامی شخصیت های حقوقی به دلیل رعایت موارد قانونی نیاز به مشاوره ثبتی با متخصص امور ثبتی می باشد تا اگر در آینده شرکاء یا سهامداران به مشکلی برخورد کنند خلاء قانونی نباشد. مراحل قبل از ثبت شرکت و یا اولین مرحله تاسیس شرکت یا شخصیت حقوقی تصمیم گیری در زمینه تاسیس هر نوع شخصیت حقوقی می باشد. با توجه به عدم ثبت٫ نیازی به تعیین و استقرار اقامتگاه و تابعیت ندارند و موضوع فعالیت شرکت های مدنی غیرتجاری می باشد و همواره سود و زیان به نسبت سهم الشرکه هر شریک تقسیم می گردد. من دارم یه شرکتی رو در گیلان ثبت می کنم در واقع یک موسسه حقوقی مدارک رو هم به امضای خودم و شریکم رسوندم اما الان تقریبا ۱۰ روزه که مدارک برای اداره ثبت شرکت ها پست شده ولی نتیجه نیومده.

  • تاسیس و راه اندازی شرکت های حقوقی ممکن است در ابتدا بسیار ساده به نظر برسد.
  • بقیه ی اعضای هیئت مدیره عضو عادی به حساب می آیند و در رای گیری دارای موقعیتی برابرهستند.
  • جهت استعلام هزینه ثبت برند و لوگو هم می توایند فرم استعلام راپر نمایید.
  • لازم به ذکر است که پس ازورود هر نام ، باید این کلید را کلیک نمایید.
  • همچنین امتیازات سهام ممتاز را مطابق با مفاد اساسنامه، در شماره و مواد مربوطه قید کنید.

لازم به ذکر است که ثبت شرکت در سایت ثبت شرکت ها irsherkat.ssaa.ir از طریق قسمتثبت اینترنتی تاسیس شخصیت حقوقی، امکان پذیر می باشد. ابتدا از فهرست «شخص شرکت» اشخاصی که قبلا در اشخاص وارد شده اند انتخاب می شوند. در انتها با کلیک بر روی کلیدگام بعدی » به صفحه بعد می رویم.

به منظور انجام ثبت شرکت برای کسب و کار خود می توانید به موسسه حقوقی های ثبت مراجعه کنید و با کارشناسان این موسسه ارتباط برقرار کنید و با مشاوره رایگان این موسسه شرکت خود را ثبت کنید . برای این نوع ثبت شرکت به سه نفر سهامدار و دو نفر بازرس نیاز است و دیگر ویژگی این نوع از شرکت باید حداقل ۳۵درصد از سرمایه خود را به حساب بانکی شرکت در شرف تاسیس واریز نمایید تا اداره ثبت شرکت ها شرکت شما را ثبت کنند. به اداره ثبت شرکت ها مراجعه کنید و هزینه های قانونی را برای دریافت آگهی تغییرات پرداخت کنید.

راهنمایی کامل برای ثبت شرکت تضامنی

سپس وارد صفحه اساسنامه میشوید و اساسنامه شرکت را وارد میکنید. در این صفحه با مراجعه به فهرست اطلاعات، میتوانید روی موضوع مورد نظر خود کلیک کنید. در قسمت ورود اطلاعات نماینده قانونی علاوه بر مشخصات نماینده، وارد کردن شماره و تاریخ نامه نمایندگی الزامی است. مدیر شرکت برای ثبت شرکت باید در خصوص مورد آخر تعهد دهد و همچنین تضمین کند که سرمایه نقدی و غیرنقدی (با تعیین قیمت) شرکای ضامن به طور واقعی تسلیم شده است.

امکان دارد بتوانید روند ثبت در سامانه ثبت شرکتها را یاد گرفته و شرکت خود را تاسیس کنید. ببینید هر نوع شرکت بر اساس قوانین ثبتی خود شرایط خاص خود را دارد. پس ابتدا باید بسنجید که نیاز کاری شما به چه نوع شرکتی خواهد بود. بعد از اینکه کامل متوجه شدید که چه نوع شرکتی باید ثبت کنید باید به سراغ تحقیق در خصوص شرایط تاسیس آن بروید. 2- در شرکت های تضامنی مدت زمان محدودی برای انتصاب مدیران در نظر گرفته نمی شود و همچنین نیازی به وجود بازرس در بین اعضای هیئت مدیره نخواهد بود. در شرکت تعاونی باید سهام شرکت بین اعضای تعاونی تقسیم شود.شرکت تضامنی1- معمولا شرکت های تضامنی طرفدار زیادی ندارند و از لحاظ تعداد بسیار کمتر از انواع دیگر شرکت ها می باشند.

راهنمای ثبت شرکت

در مرحله بعدی باید آگهی ثبت شدن شرکت را در روزنامه رسمی منتشر کرده و آگهی روزنامه رسمی را در قسمت مربوطه وارد کنید. اگر موضوع فعالیت مورد نظر شما نیازی به اخذمجوز نداشته باشد، ثبت آن موضوع فعالیت شرکت بلامانع است. در قسمت «سمت اشخاص» باید سمت اشخاص مانند مدیرعامل، رئیس هیئت مدیره و … و همچنین تاریخ شروع فعالیت‌های آن‌ها را وارد نمایید. در شرکت های سهامی عام، تعداد مدیران و سهامداران حداقل ۵ نفر و در شرکت های سهامی خاص حداقل ۳ نفر ثبت برند می‌باشد. نحوه ثبت شرکت این گونه است که چند نفر به عنوان سهامدار، مبلغی را در شرکت سرمایه گذاری می کنند و طی یک جلسه درباره ی حوزه کاری و قوانین شرکت تصمیم می گیرند. مورد مهم دیگر درباره شرکت های دانش بنیان این واقعیت است که این شرکت ها برای حفاظت از اطلاعات خود به دولت متکی هستند و با ثبت شرکت، دولت از حقوق معنوی آن ها حمایت می کند و در صورت مشاهده استفاده غیر قانونی از اطلاعات، فرد یا شرکت کپی کننده بید در این باره پاسخ گو باشد.

دفاتر پلمپ و مدارک مورد نیاز جهت اخذ پلمپ دفاتر

امکان شرکت در انواع مناقصه و مزایده که برای اشخاص حقوقی تعیین شده است. شرکت های با مسئولیت محدود را می توان تک مدیریتی نیز ثبت کرد. این شرکت می تواند از هیئت مدیره خارج از دارندگان سهم الشرکه نیز تشکیل شود.

در اسناد و مدارک باید عبارت ‹‹‌با مسئولیت محدود›› در کنار نام شرکت به طور کامل آورده شود. در شرکت های سهامی‌عام، سهام‌ داران نباید تعدادشان از سه نفر کمتر باشد. در این شرکت ها مسئولیت سهام ‌داران، بستگی به مبلغ سهام شان در شرکت دارد. این شرکت ها تنها شرکت تغییرات شرکت هایی هستند که امکان ورود به بورس را دارند. با تعیین مسئولیت ها، پست های متفاوت سهامداران نیز مشخص می شود که بعد از آن باید اسناد خواسته شده را فراهم کنید. ثبت شرکت ها قوانین خاص خود را داشته و از متقاضیان انتظار می رود که این قوانین را اجرا کنند.

در نمایندگی شخص حقیقی یا حقوقی مستقل مقیم ایران (لزوما لازم نیست شعبه ایران باشد) براساس قرارداد نمایندگی انجام بخشی از موضوع و وظایف شرکت خارجی را برعهده میگیرد، بنابراین شخصیتی مستقل دارد و مسئولیت حقوقی نماینده برعهده خودش می باشد. اگر در انتها اگر سوال، پیشنهاد یا انتقادی نیز دارید می توانید انتهای صفحه قسمت ارسال نظرات و دیدگاه ها آن را برای ما ارسال نمایید. از جمله کارهایی که پس از ثبت شرکت باید انجام دهید، معرفی شرکت خود به سازمان امور مالیاتی و دارایی (ترسناک ترین قسمتی که خیلی ها به آن فکر می کنند) و پلمپ دفاتر مالیاتی تان به طور سالانه می باشد. شرکتی است که تحت نام مخصوصی بین یک عده شرکای سهامی و 1 یا چند نفر شریک ضامن تشکیل می شود. با توجه به حساسیت در ثبت شرکت حتماً قبل از تصمیم گیری با مشاوران و کارشناسان مجرب مؤسسه ثبت شرکت بین الملل مشورت نمایید. 10- اصل مجوز فعالیت از مراجع ذیربط در مواردی که ثبت موضوع نیاز به مجوز داشته باشد.

با توضیحاتی که دادین به نظر میاد شرکت محدود برای شما مناسب تر هستش برای ثبت این نوع شرکت 2 نفر عضو نیاز دارید که مدت زمانش هم حداکثر 2 هفته کاری زمان می بره. سپاس از توجه و نظر خوب شما، بله شما هر زمانی که تصمیم بگیرید که شرکت رو دیگه نگه ندارید می تونید درخواست بدین به اداره ثبت که شرکت شما رو منحل کنن. من یه تولیدی دارم در زمینه کودهای شیمیایی حالا میخوام کارمو گسترش بدم که بتونم با سازمان های دولتی هم فعالیت داشته باشیم. میخواستم یک شرکت ثبت کنم چه نوع شرکتی باری من مناسب هست و چند نفر عضور باید داشته باشم. بله به عنوان موسسه آموزشی یا موسسه حسابداری می تونید ثبتش کنید.

اجرا و راهنمایی تغییرات شما به یکسری عوامل بستگی داره برای کسب اطلاعات در این حوزه با شماره تماسهای موجود در سایت تماس حاصل فرمایید . در ادامه همراه ما باشید که به آموزش نحوه ثبت تغییرات شرکت ها در کم ترین زمان می پردازیم. این فرآیند ثبت در صورتی که از سوی موسسه خدمات اداری کاج انجام شود حدود ۱۵ روز زمان ثبت خواهد بود . چنانچه شخص شما بدون تجربه در این زمینه اقدام به ثبت نماید ممکن است در اثر خطاهای مکرر ثبتی پرونده ثبت شرکت شما ماه ها به طول بی انجامد. سمت ها و مسئولیت ها را مشخص کنید، اینکه چه کسی مدیرعامل باشد، چه کسی رئیس هیئت مدیره و …. اکثرا افراد جهت ثبت شرکت با مشکلات فراوانی مواجهه می‌شوند چه در زمان حضوری بودن ثبت شرکت‌ها و چه در زمان الکترونیکی ثبت شرکت‌ها.

اینگونه شرکت ها نیازی به ثبت در اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری ندارند و دارای شخصیت حقوقی مستقل می باشند. اتتخاب نام شرکت نیز کمی قلق خاص خود را دارد چون نام شرکت شما می بایست توسط اداره ثبت شرکت ها تایید گردد، اداره ثبت شرکتها نام درخواستی شما را به بقیه شرکت های موجود بررسی می کند که نام مشابه شرکت دیگری را انتخاب نکرده ثبت شرکت در تهران باشید. ولی فرمی را در صفحه اصلی سایت برای شما قرار داده ایم که می توانید نام های خود را در آن وارد کنید تا کارشناسان استعلام نام پس از بررسی نام های پیشنهادی به شما اعلام کنند که نام های مد نظر شما قابل ثبت است یا خیر. تا مجدداً صفحه «افزودن اشخاص جلسه» باز شود در انتها با کلیک بر روی کلید گام بعدی به صفحه بعد می رویم.