ثبت شرکت سامانه آنلاین ثبت فوری شرکت

در شرکت های سهامی خاص برای اخذ تسهیلات بانکی و وام میتوانند از حداقل 5 الی 10 برابر میزان سرمایه شرکت وام و یا تسهیلات مورد نظر شرکت را اخذ نمود . به منظور نظارت بر اعمال هیئت مدیره و همچنین وقوف مجمع عمومی بر امور جاری از جمله عملیات مالی شرکت، همه ساله در مجمع عمومی عادی، بازرس یا بازرسین برای مدت یک سال انتخاب می شوند که انتخاب مجدد آن ها بلامانع می باشد. همان طور که اشخاص حقیقی را می توان به عضویت هیئت مدیره انتخاب نمود، اشخاص حقوقی را نیز می توان برای عضویت در هیئت مدیره شرکت انتخاب کرد. در این صورت ثبت شرکت در تهران ضمن آنکه شخص حقوقی دارای همان مسئولیت های مدنی شخص حقیقی عضو هیئت مدیره می باشد، می بایست یک نفر را به نمایندگی دائمی خود برای انجام وظایف مدیریت معرفی مکاید. مجمع عمومی عادی یا سالانه مجمعی است که با حضور دارندگان سهام شرکت ، حداقل سالی یک بار در موقعی که در اساسنامه پیش بینی شده است تشکیل می شود. موسسه خدمات اداری کاج با علامت تجاری ثبت شده، با سالها تجربه موسسان خود در حوزه های مشاوره و راه اندازی و ثبت شرکت و اخذ مجوزات همواره خدمات خود را با بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت ها اجرایی نموده است.

فعال می شود و لازم به ورود اطلاعات است .برای ذخیره اطلاعات وارد شده دکمه ذخیره را وارد نمایید . اگر دکمه حذف یا انصراف را بفشارید کلیه اطلاعات و مدارک ارسالی شما حذف خواهند شد . در شرح فعالیت نیز اگر در رابطه با موضوع فعالیت نیاز به توضیح باشد توضیحات لازم را وارد نمایید.سپس با کلیک بر روی گزینه ی گام بعدی وارد صفحه ی اطلاعات مرکز اصلی شوید. برای تمام امور بازرگانی و تجاری میتونیم از این نوع شرکت استفاده کنیم.

سامانه ثبت شرکت سهامی خاص

در همین راستا و به منظور حل این مشکل امروزه بسیاری از افراد که تجربه کافی در حوزه ثبت شرکت را دارند اقدام به ایجاد موسسات حقوقی فعال در حوزه ثبت شرکت می کنند. شما می توانید به منظور شرایط ثبت شرکت سهامی خاص خود به سراغ این موسسات حقوقی رفته و از آن ها کمک بگیرید. در انتها با ارسال تمامی مدارک به اداره ثبت شرکتها از طریق پست ، پرونده مورد بررسی کارشناس اداره قرار می گیرد و در صورتی که نقصی نداشته باشد ، مورد تایید واقع می گردد . پاسخ به این پرسش به شرایط و فعالیت و اهداف شرکت بستگی دارد. مثلا کسانی که بخواهند در مناقصات،مزایدات و..شرکت کنند، یا بعدها برای شرکت رتبه بگیرند باید شرکت سهامی خاص ثبت نمایند. درشرکتمختلط سهامی، که از دو گروه شرکای سهام دار و ضامن تشکیل گردیده، حداقل تعداد سهام داران 3 نفر است (2 نفر سهام دار و یک نفر، شریک ضامن) و حداقلی برای سرمایه وجود ندارد.

انتخاب مدیرعامل شرکت سهامی خاص

6- ساعت و تاریخ تشکیل مجمع عمومی در آگهی دعوت نباید با ساعت و تاریخ تشکیل مجمع در صورتجلسه تنظیمی مغایر باشد . 8- آگهی دعوت سهامی خاص می بایستی دارای مقام دعوت کننده باشد . 6- در آگهی دعوت سهامی خاص تاریخ و ساعت تشکیل جلسه ذکر شود .

سامانه ثبت شرکتها ی میزان با داشتن سالها سابقه مدیران خود در حوزه های ثبتی، راه اندازی کسب و کار، بازاریابی و جذب مشتری، تنها برای شما یک شرکت ثبت نمی کند تا هزینه آن را از شما دریافت کند و تمام. حداقل سرمایه و تعداد سهامداران در شرکت های سهامی خاص یک میلیون ریال و سه نفر سهامدار و عضو هیئت مدیره می باشد اما در شرکت های سهامی عام پنج میلیون ریال و حداقل پنج نفر عضو می باشد . شرکت های مدنی دارای شخصیت حقوقی نمی باشند چنانچه نیازی به ثبت این گونه شرکت ها در اداره ثبت شرکتها نیست ، برخلاف شرکت های تجاری که باید در اداره ثبت شرکت ها ثبت شوند تا رسمیت پیدا کنند . همانطور که شرکت ها و سایر اشخاص حقوقی ایرانی ملزم به دریافت شناسه ملی می باشند، شرکت ها ی خارجی که در ایران فعالیت داشته نیز ملزم هستند تا با مراجعه به سایت جامع ثبت شرکتها به آدرس irsherkat.ssaa.ir برای دریافت کد فراگیر اقدام نمایند. قانون تجارت در ظرف مدت یک ماه از تاریخثبت شرکت، باید خلاصهشرکتنامه و منضمات آن توسط ادارهثبتدر روزنامه رسمی جمهوری اسلامی ایران و یکی از جراید کثیرالانتشار مرکز اصلیشرکتبه خرج خود شرکت منتشر شود.

نحوه انتقال سهام در شرکت‌ های سهامی خاص نیز مانند نحوه انتقال سهام‌ های بانام است. هم واگذار کننده و هم گیرند مشمول قانون پرداخت مالیات نقل و انتقال سهام هستند. قانون‌گذار این نوع شرکت‌ ها را ملزم می‌ کند که واگذاری سهم‌ الشرکه را در دفتر اسناد رسمی به ثبت برسانند. برای تحقق این امر باید دو استعلام از اداره دارایی و اداره ثبت شرکت‌ ها ارائه شود.

  • در این مقاله به طور کامل تمام مراحل ثبت شرکت سهامی خاص درسامانه ثبت شرکت‌هارا از ابتدا تا انتها به زبان ساده توضیح داده‌ایم.
  • با سلام معمولا شرکتهایی که قصد عقد قرارداد با سایر شرکتها را دارند یا قصد شرکت در مناقصات را دارند به اندازه میزان قرارداد سرمایه شرکت را در نظر میگیرند.
  • اعتبار گواهی ارزش افزوده بنا بر بررسی متصدی و تشخیص حوزه مالیاتی ۶ماه و یا یک سال می باشد که پس از اتمام تاریخ اعتبار می بایست تمدید گردد.
  • سلام من با یه شرکتی به صورت پروژه ای در زمینه کامپوتر کار می کردم الان می گن طبق قانون جدید شرکتشون باید به صورت حقوقی قرارداد ببندن و به شخص دیگه پروژه نمیدن.

طبق قانون هیچ محدودیتی برای فعالیت شرکت های سهامی وجود ندارد در این مورد حتی اگر زمینه ی کاری تجاری نباشد هم تجاری یا بازرگانی محسوب می شوند. در واقع، سرمایه هر شرکت سهامی به قطعات مساوی تقسیم می شود که به هر یک از آن ها سهم گفته می ود. حد نصاب برای رسمیت جلسه مجمع عمومی فوق العاده ، حضور دارندگان حداقل پنجاه و یک درصد سهام می باشد.

مراحل ثبت شرکت خدماتی

برای سرمایه غیر نقدی نظر کتبی‌ کارشناس رسمی وزارت دادگستری الزامی می باشد. سهام شرکت به صورت عدد طبیعی (از ۱ شروع می شود تا بی نهایت) می باشد و نمی توان سهم را اعشار و یا کوچکتر از ۱ در نظر گرفت. تعیین سال مالی، موعد گزارش سود و زیان و روزنامه کثیرالانتشاری که اطلاعیه‌های شرکت در آن منتشر می‌شوند. چشم انداز ما تبدیل شدن به بزرگترین موسسه ثبتی در کشور است و ماموریت ما ارائه خدمات تخصصی با بهترین کیفیت است.

راهنمای قوانین، ویژگی‌ها و نحوه‌ی ثبت انواع شرکت‌ها در قانون تجارت ایران

بستگی به نیاز شما داره، معمولا همه متقاضیان مدت زمان اعتبار شرکت رو به صورت نامحدود میزنن و تاریخی برای انقضا اون تعیین نمی کنن. استعلام ثبت شرکت چیست و چه کمکی به ما می کند؟ خوب این سوالی است که بسیاری از مشتریان ما آن را شنیده اند و می خواهند بدانند که معنی آن چیست. ما قصد داریم به شما این آگاهی را بدهیم که اگر از مشاوره ثبتی معتبر در زمان راه اندازی شرکت خود کمک نگیرید، در ادامه حتما با مشکلاتی روبرو خواهید شد که قیمت آن ممکن است چندین برابر باشد.

ممنون از توضیحات خوبتون، میشه بگید الان تایید نام ثبت شرکت چند روز زمان میبره و اینکه ما تا چند سیلاب حداقل می تونیم اسم براش شرکت انتخاب کنیم. مدت زمانی که ثبت شرکت به طول می انجامد در همه موارد یکسان نیست. اما در بیشتر موارد حدود 7 الی 14 روز کاری پیگیری ثبت تغییرات شرکت زمان نیاز است تا شما صاحب شرکت خود شوید. قطعا برای شما این سوال پیش خواهد آمد که اصلا شرایط ثبت شرکت چیست؟ اینکه برای ثبت شرکت چه شرایطی باید داشته باشیم؟ خوب ما به صورت کلی به این سوالات پاسخ داده ایم اما در این بخش باز به این موضوع می پردازیم.

تفکیک سرمایه نقدی و غیرنقدی شرکت و چگونگی مطالبه مبالغ باقی‌مانده که باید حداکثر ظرف پنج سال تأمین شوند. موسسه حقوقی سفیر صلح، از شنبه تا چهارشنبه از ساعات 10 صبح تا 9 شب و پنج‌شنبه‌ها 10 صبح تا 6 بعدارظهر، آماده ثبت برند پاسخگویی به شما عزیزان می‌باشد. مجددا مدارک به بخش ثبت دفاتر برای انجام ادامه مراحل اداری تحویل می شود. همچنین هر شخصی که مدیریت شرکتی را برعهده دارد به هیچ عنوان نمی تواند مدیریت شرکت دیگری را نیز برعهده بگیرد.