سامانه سازمان ثبت اسناد و املاک کشور Www Ssaair

بخش پرداخت سایت ثبت من،این امکان را برای کاربران فراهم کرده تا برای استعلام شناسه قبض های پرداختی خود اقدام نمایند. تصدیق اصالت سند، که استعلام سند مالکیت را، با استفاده از شماره دفتر املاک، برای شما امکان پذیر می کند. در مرورگر دستگاه خود، آدرس سایت ثبت من یعنی my.ssaa.ir را جست و جو نمایید تا مطابق تصویر زیر،وارد صفحه اصلی سامانه ثبت من، شوید. تا پیش از این مسافرانی که قصد خروج از کشور را داشتند تنها از راه مراجعه حضوری به اداره گذرنامه یا استعلام تلفنی قادر به مشخص کردن وضعیت ممنوع الخروجی خود بودند؛ اما با راه‌اندازی این سامانه از این پس می‌توانند به صورت آنلاین ممنوع الخروجی بودن یا نبودن خود را چک کنند. استعلام کلی شرکت را می توان از طریق اداره ی ثبت شرکت ها و یا اینکه از کارشناسان مجرب مجتمع ثبت شرکت ایلیا در این خصوص به صورت کاملا رایگان اطلاعات لازم را کسب نمایید.

بخش شکایات سامانه ثبت من، همانطور که از عنوان آن مشخص است، ثبت شکایت از واحد های اجرای ثبت و پیگیری این شکایت ها را برای کاربران خود، امکان پذیر کرده است. دفاتر اسناد رسمی و پیشخوان های دولت باید کلیه وکالتنامه هایی که برای ثبت نام، تغییرنام و سایر خدمات ارائه میگردد، می بایست از سایت… به همین دلیل، سازمان املاک و اسناد کشور شماره ی دیگری به نام شناسه ملی به افراد حقوقی اختصاص می دهد. چنانچه نامی قبلاَ در اداره ثبت شرکت ها به ثبت رسیده باشد دیگر قابلیت ثبت در آن اداره ی محترم را ندارد. بدین منظور، جهت پیشگیری از رد نام در سامانه ی اداره ی ثبت شرکت ها، قبل از ثبت نام شرکت در سامانه ی ثبت شرکت ها، از نام انتخابی خود استعلام بگیرید.

اتباع خارجه که قصد فعالیت تجاری در ایران را دارند، می توانند از این قسمت ازسایت اداره ثبت اسناد و املاکاقدام به دریافت کد فراگیر نموده یا وضعیت درخواست خود را پیگیری نمایند. این قسمت ازسایت اداره ثبت اسناد و املاک ، امکانثبتصورت جلسه تغییرات شرکت ها و موسسات مانند تغییرات هیات مدیره، بازرسان یا تغییرات سرمایه شرکت را به کاربرانسایتمی دهد. ارائه سوابق کاری شرکت مهندسی در پروژه های مرتبط(طراحی، مشاوره، اجرا، امور صنعتی و مهندسی). در نهایت بعد از بررسی های کارشناسان اداره ثبت شرکت ها پیشنویس آگهی ثبت شرکت در صورت وجود همه شرایط صادر می شود که در سامانه اداره ثبت شرکت ها دریافت می کنید و با استفاده از ان باید به ادراه ثبت شرکت ها جهت دریافت سایر اوراق اقدام کنید. در بخش انصراف از درخواست میز خدمتسامانه سازمان ثبت اسنادامکان انصراف از درخواست برای افرادی که قبلا در این سامانه درخواستی را ثبت کرده اند، وجود دارد.

سامانه ssaa.ir

بعد از آن سال مالی مد نظر را مشخص می کنید و بعد از آن شخص متقاضی اخذ پلمپ دفاتر می بایست مشخصات خود را تکمیل کند. ۵در آخرین مرحله پیام «ثبت نام شما با موفقیت انجام شد» را مشاهده می کنید. تمامی حقوق مادی تغییرات شرکت و معنوی این سایت متعلق بهآرتا بلاگ بوده و محفوظ میباشد ، با هرگونه کپی بردای از طرح یا پوسته برخورد خواهد شد. در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

با پیشرفت تکنولوژی و به دنبال مشکلاتی که افراد برای اطلاع از ممنوع الخروجی خود داشتند ، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور سایتی طراحی کرد تا افراد به وسیله آن بتوانند به صورت آنلاین وضعیت ممنوعیت خروجی خود را بررسی کنند . در بخش پیگیری پرونده اجرا متقاضیان می توانند با استفاده از شماره پرونده و رمز شخصی، آخرین وضعیت پرونده اجراییثبتیخود را درسامانه سازمان ثبت اسناد و املاک پیگیری نمایند. بخش تصدیق اصالتاسنادو اوراق دفاتراسنادرسمیسایت سازمان ثبت اسناد و املاکنیز همانند بخش قبل بوده، با این تفاوت که در این قسمت، استعلام اصالتاسنادو اوراق دفاتراسنادرسمی با استفاده از شناسهسندو رمز تصدیق آن امکان پذیر می باشد.

بخش ثبت شرکتها و موسسات غیرتجاری در سامانه ثبت من

در این مقاله قصد داریم به خدمات ، بخش ها ، مراحل تاسیس شرکت در سامانه جامع ثبت شرکتها irsherkatssaair و هر آنچه که باید در مورد ثبت شرکت بدانید ، بپردازیم . باید ان کد را وارد کرده و یک رمز عبور برای حساب کاربری تان انتخاب نمایید. ۲پس از این که به این سایت وارد شدید، بر روی قسمت «ورود» مانند تصویر کلیک نمایید. دو گزینه «ورود به پرتال» و «ایجاد حساب کاربری» به شما نمایش داده می‌شود. دفعات بعدی پس از ثبت نام، جهت ورود به برنامه گزینه «ورود به پرتال» را انتخاب می نمایید.

  • البته در کنار سایت اصلی اداره ثبت اسناد و املاک، این سازمان، سایت های دیگری نیز در سال های اخیر راه اندازی نموده کهسامانه نوبت دهی واحد اجرای اداره ثبت اسناد و املاک تهران th.ssaa.ir و سامانه شمیم shamim.ssaa.irنمونه هایی از آنها می باشد.
  • با روش هایی که در این مقاله آموزش می‌دهیم استعلام ممنوع الخروجی خودتان را از سامانه (استعلام ممنوع الخروجی اجرای اسناد رسمی ) دریافت کنید.
  • پیش از روی کار آمدن سامانه ، کلیه امور ثبتی مانند ثبت شرکت ، علامت تجاری و … به صورت سنتی و دستی صورت می گرفته است .
  • لیست فرم های مورد نیاز در این بخش قرار داده شده اند و این فرم ها در این بخش قابل دریافت می باشند.

فرم های اجرائیه اسناد رسمی نظیر تقاضای صدور اجرائیه چک، تقاضای صدور اجرائیه مهریه و تقاضانامه صدور اجرائیه سند رهنی از طریق این بخش از سایت سازمان ثبت اسناد و املاک، قابل دریافت می باشد. مراجعه فیزیکی به اداره مالکیت معنوی ایران که به صورت فیزیکی استعلام گرفته شود و فرایند تایید برند به صورت قانونی طی شود. چون در غیر این صورت در صورت ایجاد تشابه تخلف محسوب شده و پیگرد قانونی دارد. حداكثر سه درصد (۳%) از هر مرحله تخصیص اعتبارات هزینهای دستگاههای اجرائی در خزانه نگهداری میشود و پرداخت آن به دستگاه منوط به ارائه تأیید معاونت مبنی بر رعایت مصوبات موضوع این ماده و دیگر تكالیف قانونی مربوط به بهرهوری است. باید به طور کامل بررسی کنید که این نام قبلا توسط شرکتی دیگر ثبت نشده باشد.

یکی دیگر از بخش هایی که در این سامانه ارائه می شود، بخش مرکز مالکیت معنوی این سامانه می باشد. از دیگر بخش های پیشخوان سامانه ثبت من ، بخش اشخاص حقوقی، شکایات، نوبت دهی ، مکاتبات مکانیزه و نظرسنجی می باشد. اگر می خواهید به تمامی خدمات سامانه ثبت من دسترسی داشته باشید، پس از ورود به سامانه، نسبت به ایجاد حساب کاربری و ثبت نام در سامانه اقدام نمایید.

به استناد سایت سامانه ها در صورتی که جزء اشخاص حقوقی می باشید، می توانید برای ثبت درخواست جهت پلمب یک دفتر قانونی به سایت ثبت اسناد و املاک کشور مراجعه نمایید و اقدام به ثبت درخواست خودتان در این سایت کنید. برای ثبت درخواست پلمب دفاتر قانونی لازم است که افراد اطلاعات خاصی مانند نوع شخص متقاضی، شماره تلفن همراه، نوع تقویم ثبت شرکت مالی و … به استناد سایت سامانه ها اشخاص حقوقی دارای شناسه ای به نام شناسه ملی می باشند که این شناسه در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ثبت می شود. افرادی که قصد دارند از صحت اطلاعات اشخاص حقوقی مطلع شوند، می توانند به بخش استعلام شناسه ملی و یا سایت ilenc.ssaa.ir مراجعه کنند و اقدام به استعلام اطلاعات اشخاص حقوقی کنید.

با توجه به اهمیت بسیار زیاد سایت my.ssaa.ir، در ادامه این مقاله توضیحات کاملی در خصوص ورود به سامانه ثبت من، ثبت نام در این سایت و دانلود نرم افزار اختصاصی آن ارائه شده است. بخش میز خدمات الکترونیک، مهم ترین بخش سامانه سازمان ثبت اسناد و املاک می باشد. دلیل اهمیت این بخش آن است که امکان درخواست اینترنتی بسیاری از امور ثبتی از جمله ثبت شرکتها، ثبت اختراع و طرح صنعتی، استعلامات ثبتی و اجرای اسناد رسمی از طریق این بخش، امکان پذیر می باشد.

معرفی سامانه سازمان ثبت اسناد و املاک Www Ssaair

یکی از مهم‌ ترین شرایط برای حضور افراد در جلسه آزمون سردفتری مانند هر امتحان دیگری، دریافت کارت ورود به جلسه است. برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سردفتری، باید از طریق سامانه آنلاین نهاد برگزار کننده آن اقدام کنید. در چندین سال گذشته به هنگام برگزاری آزمون سردفتری، معمولا چند روز قبل از فرا رسیدن زمان آزمون امکان دریافت کارت ورود به جلسه برای افراد فراهم بوده است.

سایت آزمون سردفتری Iripo Ssaair

هر یک از نهادهای دولتی در کشورمان صرف نظر از اینکه زیر نظر کدام یک از قوای سه گانه اجرائیه، قضاییه و یا مقننه فعالیت می کنند، دارای وب سایت اختصاصی بوده که بخشی از خدمات آن نهاد را به شکل اینترنتی و غیر حضوری به افراد جامعه ارائه می کند. برای استعلام موارد مورد نظرتون باید یه سایت مالکیت معنوی مراجعه کنید . برای اشخاص حقیقی شناسنامه ، کارت ملی و برای اشخاص حقوقی برگه ای که از سامانه استعلام اشخاص حقوقی صادر می گردد نشان دهنده مشخصات کلی اشخاص می باشد. ثبت شرکت ایلیا در این مقاله تلاش برآن دارد تا درباره ی استعلام ثبت شرکت مطالبی را به اشخاصی که در صدد ثبت شرکت می باشند ارائه نماییم مقاله را بخوانید و چنانچه با هر سوال و موردی مواجه شدید می توانید با مشاوران و کارشناسان ما در ارتباط باشید. 2- همانطور که در تصویر مشاهده می کنید ، صفحه ای بدین شکل نمایش داده می شود . اطلاعات خواسته شده یعنی ، نام ، نام خانوادگی ، نام پدر ، تاریخ تولد ، شماره شناسنامه و کد ملی را وارد کنید .

در گام دوم پس از ارسال اطلاعات متقاضی ثبت لازم است نام های پیشنهادی ارسال گردد. قوه قضاییه سامانه ای را به آدرس my.ssaa.ir ایجاد کرده است تا کلیه امور مربوطه به سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از طریق این سایت انجام شود. همچنین، افرادی که قبلا شکایت خود را در سازمان اسناد و املاک کشور ثبت کرده اند، می توانند اقدام به پیگیری شکایت ثبت شده خودشان کنند. لازم به ذکر است که برای استفاده از این خدمت نیاز به وارد کردن اطلاعات ناحیه کاربری می باشد. لذا لازم است که افراد حتما در سامانه ثبت شکایات سازمان اسناد و املاک کشور ثبت نام کنند. در بخش اشخاص حقوقیسامانه ثبت من، امکان دسترسی به خدمات اشخاص حقوقی به صورت آنلاین وجود دارد.

بخش شکایات سامانه ثبت من، امکان ثبت شکایت از واحد های اجرای ثبت و پیگیری این شکایت ها را برای کاربران خود فراهم کرده است. ۴در این مرحله از ثبت نام در سایت ثبت من، سامانه یک کد تایید را به شماره همراه شما پیامک می کند. ۳در صفحه جدید که صفحه ثبت نام در سایت ثبت من می باشد، به منظور ثبت نام ثبت برند تجاری در این سایت، کد ملی خود را در کادر اول وارد کرده، در کادر دوم تاریخ تولد خود را وارد نمایید و در قدم آخر، شماره همراه خو را در کادر سوم وارد نمایید. توجه داشته باشید که این شماره همراه باید به نام شما بوده و با کد ملی شما به ثبت رسیده باشد؛ و در نهایت بر روی دکمه ثبت نام کلی نمایید.