سامانه مكانيزه اداره ثبت شركت‌ها و مالكيت صنعتي

درصورتی که پرونده فاقد ایراد و اشتباه باشد پرونده شما آگهی می شود و در صورتی که پرونده دارای نقص باشد پرونده می بایست رفع نقص شود و در نهایت درصورتی که پرونده دارای ایراد باشد پرونده تاسیس شما رد می شود و می بایست مجدد ثبت شخصیت حقوقی را انجام دهید. سامانه ثبت شرکت ها و موسسات غیرتجاری به صورت اینترنتی می باشد و هر شخص حقیقی می تواند نسبت به ثبت ثبت برند تجاری و تغییرات شخصیت های حقیقی و حقوقی اقدام کند. در این سامانه تمامی امور مربوط به ثبت شرکت از جمله پذیرش صورتجلسه، پلمپ دفاتر تجاری، بخشنامه ها و تمام نامه های اجرایی ثبت شرکت ها پیگیری می شود. در ضمن علاوه بر امور مربوط به ثبت اولیه شرکت، ثبت صورتجلسه های که مربوط به تغییرات شرکت ها است نیز به صورت انلاین و از طریق همین سامانه صورت می گیرد.

مهمترین هدف ما در سامانه ثبت شرکتهای میزان تعهد و صداقت توامان است. این تعهد در قبال مشتریانی است که ما می خواهیم همکاری بلند مدت و دوستانه ای با آنها داشته باشیم. سامانه ثبت شرکت میزان، یک سامانه خدمات اداری است که به عنوان مشاور شما برای راه اندازی کسب و کارتان از ثبت شرکت تا امور مربوط به حسابداری و مالیاتی و حتی حذب مشتری در کنار شماست. ما از سال 93 ثبت شرکت سعی کرده ایم که سامانه ای جامع داشته باشیم برای آگاهی بخشی در شروع کسب و کار به شکل قانونی.

این موضوعات در بیست و هفت جدول تنظیم شده‌اند و در اختیار متقاضیان قرار گرفته‌اند. موضوع فعالیت شرکت باید صریح باشد و در تعیین موضوع شرکت نمی‌توان از عبارت‌هایی مانند «هر گونه فعالیت مجاز» استفاده کرد. همچنین ثبت موضوع فعالیت شرکت در اداره کل ثبت شرکت‌ها به معنای اخذ مجوز و صدور پروانه فعالیت نیست و برای گرفتن این مجوزها باید به مراجع مرتبط با آن کسب‌وکارها رجوع کرد. فرایند گزینش با نظر تمامی اعضا انجام می‌شود و دامنه فعالیت شرکت را روشن می‌سازد. پس از تکمیل مدارک ثبت شرکت، آنها در پاکتی مخصوص به اداره پست تحویل داده می‌شوند. در صورت کامل بودن مدارک و طی شدن صحیح روند امور، پیش‌نویس آگهی تاسیس شرکت صادر می‌شود.

سامانه اداره ثبت شرکت ها

در این حالت باید حداقل three نفر به عنوان سهامدار یا همان اعضای اصلی شرکت حضور داشته باشند. کلیه فرم ها را تکمیل کنید و در نهایت پرونده خود را برای بررسی ارسال کنید. برای افزودن دکمه ثبت شرکت در این صفحه، ابتدا بر روی دکمه افزودن خدمت کلیک کنید. این قسمت در صورت نداشتن وکیل یا قیم و وصی و … نیاز به تکمیل کردن ندارد.

اداره ثبت شرکتهای اصفهان

همچنین اقداماتی که باید بعد از ثبت شرکت انجام دهید را تحویل شما ، راه های جذب مشتری در کسب و کارتان را خواهیم گفت تا سریعتر به اهدافتان دست یابید. در این قسمت می توان ۵ نام به ترتیب اولویت برای ثبت شرکت درخواست نمود، لازم به ذکر است که نام های درخواستی می بایست حداقل از سه سیلاب (کلمه) خاص تشکیل شده باشند. باید از روزنامه ای که آخرین تغییرات شرکت و اعضای هیئت مدیره در آن چاپ شده کپی تهیه و ارائه کنند. گام ششم باید میزان سرمایه ی هر کدام از شرکا را مشخص کنید و سپس اطلاعات مربوط به نماینده ی شرکت به همراه حدود اختیاراتش را ثبت کنید. در گام دوم باید وارد سامانه اداره کل شرکت ها همچنین موسسات غیر تجاری شوید سپس اطلاعات خود را در کادر مربوطه ثبت کنید. داشتن گواهی عدم سوء پیشینه برای اعضا و موسسین، داشتن معافی دائم یا پایان خدمت، داشتن اساسنامه ای که به امضا و تصویب رسیده باشد، داشتن مجوز تاسیس شرکت از وزارت تعاون، از جمله مدارک مورد نیاز جهت ثبت شرکت تعاونی میباشد.

در مواردی که نیاز به استعلام سابقه کیفری و سوءپیشینه اشخاص باشد، این کار به صورت خودکار در سامانه ثبت شرکت‌ها انجام می‌گیرد. البته برای گرفتن مجوز فعالیت از نهادهای دیگر ممکن است در حوزه‌های تخصصی به این مدارک نیاز پیدا کنید. همچنین اگر قصد تاسیس شرکت مهندسی دارید و می‌خواهید در نام آن از کلمه مهندسی یا مهندسان استفاده کنید، ارائه مدرک معتبر و مرتبط تحصیلی الزامی خواهد بود. گفتنی است که ارائه کارت پایان خدمت یا معافیت سربازی برای ثبت شرکت ضرورتی ندارد. تاریخ تاسیس این سازمان دولیتی (اداره ثبت شرکتها) به تصویب قانونی با عنوان ثبت شرکتها بر می گردد. این قانون در سال 1310 تصویب شد و در سال 1327 نیز اداره ثبت شرکتها و علائم تجاری و نیز ثبت اختراعات در راستای حمایت از مالکیت تجاری, کشاورزی و صنعتی به کنوانسیون پاریس (مادرید) پیوست.

  • شرکت‌های تعاونی توزیع بیشتر در حوزۀ تهیۀ کالا و خدمات مورد نیاز اعضا فعالیت دارند.
  • بعد از تحویل گرفتن آگهی تاسیس شرکت با مراجعه به سایت روزنامه رسمی و کثیرالانتشار این آگهی را باید چاپ کنید که فرآیند پیچیده ای نیست و فقط با وارد کردن شماره مکانیزه بالای آگهی تاسیس شرکت می توانید آگهی را در سایت مشاهده و هزینه آن را پرداخت کنید و تمام.
  • برای ثبت شرکت پیمانکاری چه باید کرد؟ شرایط، هزینه و مراحلیکی از رایج‌ترین فعالیت شرکت‌های ثبت شده در کشور، پیمانکاری است.
  • شرکتهایی که در پارک علم و حق آوری مستقر می باشند باز هم باید درمراحل ارزیابی قرارگیرند.

اهمیت ثبت شرکت تجاری زمانی آشکارتر می‌شود که افراد قصد توسعه کسب‌وکار خود را داشته باشند. استفاده از تسهیلات بانکی و انواع وام‌های کارآفرینی و نیز شرکت در مناقصه‌ها و مزایده‌ها و حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی منوط به ثبت رسمی شرکت است. در واقع با تاسیس شرکت شخصیت حقیقی شما به شخصیت حقوقی تبدیل می‌شود. اعتبار قانونی شرکت‌های ثبت‌شده و مسئولیت حقوقی آنها موجب می‌شود که کارفرمایان و سرمایه‌گذاران اعتماد بیشتری به آنها کنند. در نتیجه با ثبت شرکت میزان جذب مشتری، فروش محصولات، سوددهی و قدرت رقابت شما بسیار بیشتر می‌شود. مفهوم ثبت شرکت در میان اعضا نیز هنگام تقسیم سود و انتقال مدیریت بسیار اهمیت پیدا می‌کند.

سوالات متداول درخصوص ثبت شرکت

موسسه بین الملل از طریق پلتفرم واتساپ و رایچت و تماس آنلاین مشاوره رایگان را به شما ارائه میدهد. خیر تمامی شرکت های تجاری باید توسط اشخاص حقیقی یا حقوقی در سامانه اداره ثبت اسناد و املاک کشوری بهع ثبت رسند . از این رو موسسه بین الملل این امر را برای تمامی متقاضیان و مشتریان گرامی در کم ترین زمان به سرانجام می رساند.

7ـ متقاضی مدارک مربوط به خود و پرونده متشکله را به قسمت دبیرخانه اداره کل ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی برده و پس از ثبت آگهی در دفتر اندیکاتور، مسئول مربوطه نسبت به درج شماره ثبت دفتر وممهور نمودن آگهی تایپ شده اقدام و پرونده متشکله را ضبط و بقیه مدارک تحویل متقاضی می گردد. میزان سرمایه مورد نظر برای تاسیس شرکت و سهام پیگیری ثبت تغییرات شرکت مالیاتی را تعیین نمایید ،برای این بخش به یاد داشته باشید که باید اطلاعات مربوط به سرمایه و سهام همان شخصی که در صفحه ی اشخاص وارد نمودید را در کادر مربوطه پر کنید. بعد امضا اوراق آنها را باید به باجه های معتبر پستی ببرید و در پاکت مخصوص ثبت شرکتها قرار داده و پست پشتاز کنید به آدرس اداره ثبت شرکتهای شهرتان.

در مبحث ثبت شرکت در قانون تداخلی با مدارک نظام وظیفه وجود ندارد. اصل آخرین روزنامه رسمی که آگهی­ های مربوط به شرکت در آن چاپ شده اند. طبق قانون اگر شرکت ها در مناطق آزاد طبق قانون موارد قانونی مالیاتی خود را رعایت کندد تا ۲۰ سال می توانند از معافیت مالیاتی بهره مند شوند. شرکت سهامی عام حتما باید برای فروش سهامش اعلامیه پذیره نویسی چاپ نمایند تا همه ی مردم برای خرید سهام شرکت اطلاع پیدا کنند. جهت بررسی و انجام امور و فعالیت های حقوقی شرکتتان نیازمند یک مشاور ثبتی و حقوقی خواهید بود که در این مسیر همراهتان باشد.

ثبت شرکت با راهکارهای ما آسان می شود ، با قسمت تماس آنی پایش که در پایین سایت آمده با ما تماس بگیرید و از ما راهکار بخواهید. در گام نخستین برای ثبت یک شرکت تجاری باید به بازار کسب و کار خود دقت کنید زیرا توجه به آن باعث ایجاد دید وسیعی از نحوه ارائه و عرضه محصول بین مشتریان می شودکه خود بر سود شما تاثیرگزار خواهد بود. یک شرکت زمانی تشکیل می شود که تمامی نکات و فرآیند آن به درستی و قانونی اجرا شده باشد . از این رو دانستن فرآیند ثبت شرکت در کرج کمک شایانی به شما در رسیدن به اهدافتان خواهد کرد.

اگر هر سوال دیگری در رابطه با اداره ثبت شرکتها قم برای شما وجود دارد، آن را با ما در میان بگذارید و مطمئن باشید که در کمترین زمان ممکن به آن پاسخ خواهیم دارد. 6) در گام بعدی شما نیاز نیست که کار خاصی انجام دهید، در این مرحله مدارکی که آماده کرده اید و نامی که برای شرکت خود انتخاب کرده اید، توسط کارشناس های اداره ثبت استان قم بررسی می شوند. در صورتی که این مدارک مشکل خاصی نداشته باشند و نام مناسبی را هم انتخاب کرده باشید، باید برای گام بعدی آماده شوید و در غیر این صورت فرصت دارید که ایراد های وارد شده را برطرف کنید. کمترین هزینه را نسبت به موسسات ثبتی دیگر از شما اخذ می نماید ، لذا برای انجام امور خود با کارشناسان ما تماس بگیرید و به خاطر عدم پرداخت هزینه های جزئی خود را دچار مشکلات عدیده ای از قبیل تکمیل نبودن مراحل ثبت، رد صورتجلسه و بدهی مالیاتی و ابطال مجوزهای اخذ شده و … ننمایید. در قانون تجارت و در ماده ۵ لایحه اصلاحی آن، قانونگذار فقط در مورد مقدار سرمایه شرکت سهامی خاص تعیین تکلیف کرده و آن را ۱/۰۰۰/۰۰۰ ریال تعیین نموده است.

با آسان ثبت به آسانی و با سرعت ، شرکت یا برند خود را ثبت کنید و تمامی کار های ثبتی خود را به متخصصین مجرب بسپارید. کلیه فعاليت‌ها و خدمات سامانه ثبت آنلاین آسان ثبت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است. • تاسیس ، تغییرات و تصمیمات شرکت ، ثبت نهادهای پولی و اعتباری از قبیل بانکها و موسسات اعتباری ، تعاونیهای اعتباری ، صندوق قرض الحسنه ، صرافی و … لطفا جهت تغییرات شخصیت حقوقی خود فرم زیر را تکیمل و ارسال فرمائید. درصورتی که پرونده نقص داشته باشد می بایست نواقص پرونده برای اداره ارسال تا کار آگهی گردد.

گفتنی است که برای رسمیت یافتن این جلسات، حضور دست‌کم نیمی از اعضا الزامی است. نکتۀ مهمی که باید در تنظیم این سند در نظر داشت، ثبت دقیق تاریخ برگزاری شامل ساعت آغاز و پایان آن است. این برگه باید دربردارندۀ خلاصه مذاکرات و تصمیمات نهایی هیئت‌مدیره باشد.