کجا برم سامانه ثنا ثبت نام کنم

با کلیک روی گزینه مشاهده می‌توانید وارد صفحه ابلاغیه شده و آن را مطالعه نمایید. موسسه وکلای بین المللی بیان امروز در سال 1387 تحت شماره در تهران تاسیس شده و در بخش های حقوق تجارت بین الملل و حقوق و دعاوی داخلی به ارائه خدمات مشاوره حقوقی و وکالت به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از داخلی و خارجی می پردازد. رویکرد و هدف اصلی ما، گسترش فرهنگ استفاده از خدمات مشاوره حقوقی در عرصه های تجاری و مدنی و در راستای پیشگیری از هزینه های فردی واجتماعی گزافی است که صرف حل و فصل اختلافات حاصله در مراجع قضایی و غیر قضایی می گردد. تکنولوژی مدرن و پیشرفت های آن درهای جدید از ارائه خدمات به مخاطبین، مراجعین و مشتریان باز کرده است. در این خصوص ارگانها و سازمان ها و نهاد های دولتی هم ازین شرایط برای افزایش کارایی، سهولت، کیفیت و کاهش هزینه‌ها استفاده کردند. خیر شما می توانید بعد از مرحله پرداخت از سیستم خارج شوید و زمان دیگری که خواستید مجدد برای احراز هویت مراحل را بگذرانید.فقط در مرحاه پرداخت گزینه “قبلا پرداخت کردم” را انتخاب کنید.

همانطور که ذکر شد، برای دریافت نام کاربری و رمز عبور و استفاده از خدمات غیر حضوری قوه قضاییه، لازم است که افراد مراحل ثبت نام خود که شامل ثبت نام اولیه و احراز هویت سامانه ثنا می باشد را به درستی انجام دهند. در گذشته، احراز هویت این سامانه به صورت حضوری و از طریق مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک قوه قضاییه انجام می شد؛ اما در حال حاضر، افراد می توانند بدون مراجعه حضوری و به صورت اینترنتی فرآیند احراز هویت خود را انجام دهند. ارائه خدمات الکترونیک قضایی، از طرح های مهم دستگاه قضایی می باشد که مورد توجه مدیران عالی دستگاه قضایی است.به موجب ماده ۱۷۵ قانون آیین دادرسی کیفری مصوب سال ۱۳۹۲ قوه قضائیه موظف است اوراق قضائی را با استفاده از سامانه های الکترونیکی یا مخابراتی ابلاغ نماید. پس ٬ از این بابت سامانه ثنا راه اندازی که شد که در راستای کاهش حجم جمعیت مراجعان به شعب دادگستری جهت ثبت شکایت ، پیگیری و ارائه دادخواست ها ، پیگیری و ارائه اظهارنامه ها ، محاسبه هزینه دادرسی و …

دارالترجمه رسمی فرنام با بیش از ۸ سال سابقه در زمینه ترجمه و همکاری با دفاتر مهاجرتی به عنوان یکی از برترین دارالترجمه ها در تهران شناخته می شود. همچنین از طریق پیامک نیز به متقاضی اعلام می شود که ابلاغیه ای ارسال شده است . ۳- به کسانی که ایمیل ندارند، توسط دفتر خدمات قضایی یک آدرس ایمیل ملی اختصاص داده خواهد شد. توجه داشته باشید که در زمان ثبت نام شما باید اطلاعاتی از خودتان بنویسید و فرم های مربوطه را پر کنید، این فرم ها باید با دقت پر شوند تا شما بعدا در این سامانه با مشکل مواجه نشوید و بتوانید به بهترین شکل ممکن از این سامانه استفاده کنید. در این مرحله کاربر می‌بایست تصویر امضاء خود را بر روی سایت، مانند تصویر بارگذاری نماید.

افزایش حقوق کارمندان در سال 1401

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب سایت تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است. پس از تکمیل تمامی موارد، برروی دکمه “مرحله‌ی بعدی” کلیک کنید. متاسفانه هنوز در سیستم کلانتری ابلاغ بصورت فیزیکی اتفاق میافتد و حتی در دادسرا نیز ابلاغ بصورت نیمه‌الکترونیکی میباشد. کیفیت ارائه خدمات از مهمترین موارد موفقیت در رسیدن به اهداف سازمان هاست. بهبود کیفیت خدمات ارائه شده به افزایش رضایت مشتریان منجر می‌گردد. در انتها نیز اگر با خطای ” ویدئو نامعتبر است” مواجه شدید، باید به این مسئله توجه کنید که علت بروز این خطا نبودن چهره در ویدئو، وجود چندین چهره در ویدئو، فاصله نامناسب چهره از لنز دوربین، و مناسب نبودن نور محیط است.

از این رو لازم است اشخاص حقیقی، حقوقی، افرادی که به عنوان شاهد به مراکز قضایی مراجعه می کنند، کارشناسان و … همگی در سامانه عدل ایران ثبت نام نموده و کد ثنا دریافت کنند. تا به صورت الکترونیکی بتوانند اوراق قضایی را دریافت کنند و دیگر به صورت حضوری به مراکز قضایی مراجعه نکنند. یکی از طرح های مهم دستگاه قضایی که موفق شد در طی سالهای اخیر مورد توجه بسیاری از مدیران دستگاه قضا قرار گیرد، راه اندازی سامانه ای با نام سامانه عدل ایران یا ثنا بود. سامانه ثنا در اصل سامانه ای است که خدمات قضایی را به صورت الکترونیک در اختیار مردم کشور قرار می دهد.

سامانه ثنا ثبت نام

ثبت نام سامانه ثنا۱۳- در ادامه احراز هویت باید یک تصویر سلفی از خود ثبت کنید. فقط باید توجه داشته باشید که حجاب کافی داشته باشید، نور محیط کافی باشد، پشت به نور نباشید و دست شما هنگام ثبت عکس لرزش نداشته باشد. هزینه ثبت نام سامانه ثنا و احراز هویت در ان در سال جدید نه هزار تومان می باشد . برای ثبت نام در سامانه ثنا هم می توانید از روش حضوری و مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک و هم از طریق ثبت نام الکترونیک ثنا به روشی که در مقاله توضیح داده شد استفاده کنید. در این روش افراد اگر در مراکز استان ها زندگی می کنند، باید به دفاتر خدمات الکترونیک قضایی مراجعه کنند؛ اگر هم در شهرستان های دیگری زندگی می کنند باید به یکی از شعبه های دادگستری مراجعه کنند.

Ideas On راهنمای ثبت نام در سامانه ثنا

به موجب ماده ۱۷۵ قانون آیین دادرسی کیفری مصوب سال ۱۳۹۲ قوه قضائیه موظف است اوراق قضائی را با استفاده از سامانه های الکترونیکی یا مخابراتی ابلاغ نماید. مراجعان به قوه قضائیه موظفند جهت دریافت الکترونیکی اوراق قضائی به سامانه ای که به این منظور ایجاد گردیده مراجعه کنند. سامانه ابلاغ، سامانه ای الکترونیکی است که بر بستر شبکه قابل دسترسی و استفاده برای طرفین دعوا، نماینده قانونی آنان، دفاتر خدمات قضایی، کارشناسان، ضابطان قضایی و سایر اشخاص مرتبط ثبت شرکت در تهران جهت ابلاغ اوراق قضایی و نشر آگهی به صورت الکترونیکی است. بر اساس سامانه مذکور کلیه ابلاغ های صادره به اشخاص و پیوست های آن از طریق این درگاه به حساب کاربری مخاطب ارسال می گردد. حساب کاربری، عبارت است از نشانی الکترونیکی که هریک از مراجعان به قوه قضائیه به منظور دسترسی به سامانه ابلاغ اختصاص یافته است. ماده ۶۵۵ آیین دادرسی کیفری ابلاغ قضایی به صورت الکترونیکی را کافی دانسته و تبصره این ماده نیز ابلاغ الکترونیکی را قابل پذیرش می داند.

  • در ویرایش اطلاعات دقت شود که صفحه کیبورد در حالت فارسی نباشد.
  • گروه وکلای هوداد جمعی از وکلای پایه یک دادگستری مجرب خانم و آقا و عمدتا فارغ التحصیل دانشگاه های دولیتی میباشند که بیش از یک ده تجربه فعالیت حرفه ایی در وکالت دعاوی مختلف حقوقی و کیفری دارند.
  • به همین دلیل در سال 1395 به استناد ماده one hundred seventy five قانون آیین دادرسی کیفری، راه اندازی سامانه ای تحت عنوان سامانه ثنا در راستای کاهش حجم جمعیت مراجعان به شعب دادگستری جهت ثبت شکایت، پیگیری و ارائه دادخواست ها، پیگیری و ارائه اظهارنامه ها، محاسبه هزینه دادرسی و …
  • پس از انتخاب گزینه ثبت نام برخط وارد مرحله دیگری می شوید که از شما شماره ملی، شماره سریال شناسنامه و تاریخ تولد را می خواهد.
  • تمامی افرادی که قصد استفاده از خدمات مختلف قوه قضاییه به صورت غیر حضوری را دارند، باید ابتدا به سامانه ثنا به نشانی sana.adliran.ir وارد شوند و مراحل ثبت نام خود را در این سامانه انجام دهند.

بعد از گذشت از 4 مرحله فرآیند بازیابی رمز شخصی سامانه ثنا شما تمام شد و توصیه می شود آنرا در قسمتی یادداشت کنید تا فراموش نشود. اگر شما قصد آشنایی، ثبت نام و مشاهده ابلاغیه های قضایی در سامانه ثنا ثبت برند تجاری دارید در این گزارش از بخش تکنولوزی نمناک با راهنمای جامع “سامانه ثنا” آشنا خواهید شد. معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری کل استان قزوین از اجرایی شدن طرح ثبت‌نام زندانیان استان در سامانه ثنا خبر داد.

از این رو توجه داشته باشید تا مورد کلاه برداری قرار نگیرید. در صفحه بعدی اطلاعات کامل شما استعلام می شود و شما باید محل تولد و دین تان را انتخاب کنید و وارد صفحه ی بعد شوید. در این مرحله اطلاعات تماس و ایمیل تان را وارد کنید و روی مرحله ی بعد کلیک کنید. ۸در مرحله بعدی شما باید اطلاعات محل سکونت خود را وارد نمایید و در نهایت روی گزینه مرحله بعدی کلیک کنید. دقت کنید که این اطلاعات را به درستی وارد کنید و سپس روی گزینه مرحله بعدی کلیک کنید.

هیچ ابلاغیه ای دیگر به صورت فیزیکی و دستی رد و بدل نمی شود. ارسال ابلاغیه های قضایی به نشانی شما در سامانه ثنا، به منزله ابلاغ محسوب می شود. لذا از طریق سامانه ثنا، همه ابلاغ های صادر به اشخاص و پیوست های آن از طریق سامانه ثنا به حساب کاربری افراد که با کد کاربری و ر مز عبور می توان به آن دسترسی داشت، ارسال می شود. منظور از حساب کاربری در سامانه ثنا ، نشانی الکترونیک است که هر ثبت تغییرات یک از مراجعه کنندگان به قوه قضاییه مثل دادسراها، به جهت دسترسی به سامانه ابلاغ ایجاد می کنند. امکان احراز هویت در سامانه ثنا با همکاری قوه قضاییه و یوآیدی جهت سهولت کاربران راه اندازی شده است. یوآیدی، به عنوان اولین سرویس احراز هویت دیجیتال در کشور، فرایند احراز هویت سامانه سجام به منظور دریافت کد بورسی و احراز هویت سامانه ثنا را با ضریب خطای کمتر از ۰.۰۱ درصد انجام می دهد.