فروش برند و راهنمای انتخاب اسم برند » فروش برند، خرید برند، ثبت برند ، واگذاری برند ، 09128307939

نام‌هایی مثل دیور، آدیداس، وردپرس، اپل، یاهو، نوکیا و … محال است که از ذهن ما پاک شوند. صرف نظر از بحث تبلیغات این برندها، این نام‌ها طوری انتخاب شده‌اند که تلفظشان راحت است، سریع به ذهن ثبت شرکت در تهران سپرده می‌شوند و متمایز و منحصربه‌فرد هستند. استفاده از اسامی ائمه و نامهای متبرکه در موسسات خیریه، فرهنگی و شرکتهای خدمات زیارتی پس از اخذ مجوز و در صورت رعایت سایر موارد ممکن می باشد.

راهنمای انتخاب اسم شرکت

در تعیین نام شرکتهای تجاری تضامنی، مختلط غیرسهامی، مختلط سهامی و نسبی رعایت مواد ، ، و قانون تجارت الزامی است. کلماتی از قبیل ساختمانی ، بازرگانی ، تجاری ، مهندسی ، مهندسی مشاور ، حقوقی ، تولیدی و … شرحی برموضوع فعالیت محسوب می شود و در بررسی نام یا نامهای درخواستی به منظور رعایت عدم سابقه و تشابه جزئی از نام محسوب نمی شود. جزء اولین مقدمات ثبت شرکت و در عین حال یکی از مهمترین مراحل تاسیس شرکت است.

قوانین انتخاب اسم شرکت

اسم کوچک شما هم هر چند خوبه ولی از اونجایی که برند رستوران «هانی» در صنایع غذایی معروفه بهتره یک اسم دیگه پیدا کنید. سلام.وارد عرصه تولید انشالا میخوام وارد بشم‌در بحث‌تولید ثبت برند میوه های خشک و پیرامونش درواقع میشه تو صنعت غذایی. اسم قشنگی هست، فقط نکاتی که تو مقاله گفته شد رو چک کنید براش. سعی می‌کنیم در به‌روزرسانی مقاله این مورد هم در نظر بگیریم.

به توسعه کسب و کار آنلاین خود بیاندیشید؛ دلسوزانه از آن محافظت خواهیم کرد. چنانچه سوال، پیشنهاد و نظری دارید، حتماً آن را مطرح کنید. ما خیلی زود جواب‌تان را می‌دهیم و تا جایی که بتوانیم راهنمایی‌تان می‌کنیم.

  • انتخاب اسم سایت یکی از مهم ترین اقدامات در زمان راه اندازی کسب و کار اینترنتی است.
  • در صورتی که متقاضی به نتیجه کارشناسی نام، اعتراض داشته باشد باید مراتب اعتراض خود را با ذکر دلایل در قالب فرم اعتراض، به مرجع ثبت شرکتهای بررسی کننده نام اعلام نماید تا کارشناسی مجدد صورت پذیرد.
  • اگر در یافتن نام مورد نظر خود با محدودیت مواجه هستید و همه اسامی مد نظرتان توسط دیگران ثبت و استفاده شده اند، میتوانید به سراغ زبان های دیگر بروید.
  • نباید هنگام انتخاب اسم شرکت از اسامی دانشمندان و شعرا و امثالهم استفاده شود.

مهم این است که با شناختن صحیح قواعد انتخاب اسم شرکت بتوانیم نامی جذاب و شیک برای شرکت انتخاب کنیم که برازنده شرکت باشد. سایت اسم یار بهترین سایت پیشنهاد اسمبرای کسب و کارهای ایرانی به نشانی می باشد. هنگام دادن ایده برای اسم فروشگاه اینترنتی می‌توانید، از کلمات لاتین هم استفاده کنید ولی باید در نظر داشته باشید که اگر سایت شما قرار است در زمینه بین المللی فعالیت کند نامی که به لاتین انتخاب کرده‌اید، باید دارای معنا باشد. Joomlaforum.irدر مورد انتخاب اسم شرکت که میخوام ثبت کنم راهنمایی میخوام … انتخاب نام شرکت جزء اولین مقرارت ثبت شرکت و در عین حال یکی از مهمترین مراحل تاسیس شرکت است. تعیین انتخاب نام شرکت و مؤسسات غیر تجاری که قبلاً سابقه ای نداشته مؤسسین قصد تاسیس آن را دارند.

اسم شرکت و پیشنهاد نام مناسب برای انتخاب

البته واژه‌های نامتعارف، مخفف یا حتی لغات بیگانه به شرط تایید فرهنگستان زبان و ادب فارسی، قابل ثبت خواهند بود. اضافه کردن کلمات توصیفی از قبیلِ نو، اصل، نوین، برتر و برترین به اسامی ثبت‌شده قبلی قابل تایید نیست. چنانچه در یک نام پیشنهادی دو واژه فارسی وجود داشته باشد که تداعی کننده یک واژه بیگانه شود، ثبت آن امکان پذیر نمی باشد. در صورتی که اسم شخصیت حقوقی به صورت قید به ثبت رسیده باشد، امکان انتخاب نام جدید مشتق از آن به صورت مطلق برای شخصیت دیگری وجود نخواهد داشت. در صورتی که تنها تفاوت نام پیشنهادی با نام قبلی حذف یا اضافه نمودن ان، ون، ین، ها و یا جمع مکسر باشد مورد تایید قرار نمی گیرد.

در صورت وجود تعارض با مقررات، مراتب رد نام با ذکر علت به اطلاع متقاضی خواهد رسید. در این شرایط، متقاضی موظف است دوباره پنج اسم جدید را به ترتیب اولویت به اداره ثبت شرکت‌ها ارائه دهد و روند انتخاب نام شخصیت حقوقی همانند بار اول انجام می‌پذیرد. استفانی جوآن انجلینا جرمنوتا نام هنری “لیدی گاگا” را برای فعالیت حرفه‌ای خودش انتخاب کرد. اون این اسم را از روی آهنگ Radio Ga Ga از گروه راک فردی مرکوری انتخاب کرد.

و در مرحله‌ی آخر هر کدام از اسم‌ها که نرخ تبدیل بهتری داشتند، به‌عنوان اسم شرکت خود انتخاب کنید. در نظر داشته باشید که رفتار کاربران در انتخاب صفحه مناسب شما را شگفت‌زده می‌کند چراکه در بیش‌تر پیگیری ثبت تغییرات شرکت مواقع کاربران رفتاری مخالف رفتار مورد انتظار ما دارند. در اصل موسسان وب سایت پونیشا سه نفر بودند که اسم کوچک آ‌ن‌ها پویا، نیما و شایان بود که با ترکیب این اسم‌ها به پونیشا رسیدند.

شرکتی که بین یک یا چند نفر شریک ضامن و یک عده شرکای سهامی تشکیل می‌شود. شریک ضامن کسی است که سرمایه اش به صورت سهام درنیامده است و شرکای سهامی، کسانی هستند که سرمایه آن ها به شکل سهام یا قطعات سهام هم ارزش درآمده است. مسئولیت شرکای ضامن نسبت به دیون مازاد بر دارایی شرکت تضامنی است و نسبت به کلیه قروض مازاد قابل اعمال است، حال آن که مسئولیت شرکای سهامی صرفا نسبت به میزان سرمایه ای است که در شرکت دارند. شرکتی که بین یک یا چند نفر شریک ضامن و یک یا چند نفر شریک با مسئولیت محدود تشکیل می شود. در حالتی که دارایی و سرمایه شرکت برای پرداخت دیون شرکت کافی نباشد، شریک ضامن مسئول کلیه قروضی است که علاوه بر دارایی ایجاد شده است در حالی که شریک با مسئولیت محدود، به میزان سرمایه ای است که در شرکت گذارده یا باید بگذارد مسئول می باشد. کاربر گرامی، برای حمایت از اسم یار لطفاً در صورت امکان سایت اسم یار را به دوستان خود معرفی نمائید و لینک این مقاله را در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک گذارید.

بهتر است که اسم سایت را با پسوند های .ir و .com ثبت کنید. اما این نکته را باید بدانید که به طور کلی پسوند .com اعتبار بیشتری دارد. برای مثال در سیستم عامل ویندوز اگر نام سایتی را در گوگل بدون پسوند آن سرچ کنید و سپس دکمه Ctrl + enter را بزنید، به صورت خودکار پسوند .com تایپ می شود. همچنین در کیبورد اکثر گوشی های همراه نیز، .com به صورت پیشفرض وجود دارد. نکات گفته شده نشان می دهد که این پسوند در بین مردم معروف تر بوده و جا افتاده است. اما به این نکته نیز توجه کنید که در هر صورت برای جلوگیری از سواستفاده سودجویان، هر دو پسوند را ثبت کنید.

اسم یار یک سرویس آنلاین انتخاب نام دامنه می باشد و حاوی دیتابیسی کامل از بهترین اسامی مناسب برای انتخاب به عنوان دامنه سایت می باشد. نام دامنه خود را به یک مکان یا به یک محصول خاص محدود نکنید، بهتر است نام‌های کلی در نظر بگیرید تا بتوانید در همه موارد کسب کارتان از آن استفاده کنید. نام دامنه انتخابی شما نباید بیش از حد بلند و طولانی باشد. نام دامنه باید راحت تایپ شود، پس بهتر است از انتخاب نام‌هایی با بیش از 14 کاراکتر جدا خودداری کنید تا کاربر برای به ذهن سپردن و تایپ دچار مشکل نشود. کاربران نام‌های کوتاه را راحت‌تر به ذهن می‌سپارند و برای مدت طولانی می‌توانند بدون جستجو مستقیما وارد سایت شما شوند. در این سامانه تمامی اطلاعات کلی مربوط به شرکت مانند شناسه ملی ، شماره ثبت تاریخ آخرین تغییرات ، آخرین آدرس و کد پستی شرکت و هم چنین وضعیت شرکت یعنی فعال بودن یا تعلیق شرکت عنوان می گردد .

ثبت پایتخت با بیش از 12 سال سابقه کاری در زمینه ثبت شرکتها با بهره مندی از کارشناسانی مجرب و با تجربه در تمامی زمینه های مرتبط آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز و گرامی می باشد. برای انتخاب نام شرکت مناسب می توانید از اسامی خاص با تعداد بالا به طور مثال آراد ،آریا و سپهر استفاده کنید. نام محل دراسم شرکت در صورتی مورد تائید اداره ثبت قرار میگیرد که شرکت حاضر در همان حوزه ثبتی به ثبت برسد.