مدارک ثبت نام ثنا

برای ثبت نام اشخاص حقوقی در سامانه اینترنتی ، اطلاعات زیر درخواست می شود. ابتدا عبارت «سامانه ثنا» را در فیلد جستجوی گوگل وارد کنید و جستجو را انجام دهید. در صفحه جدید، شرایط و مقررات استفاده از سامانه ثنا به شما نشان داده می شود؛ برای ادامه، دکمه تایید را بزنید. از آن تاریخ به بعد دیگر هیچ ابلاغیه ای به صورت کاغذی و فیزیکی به درب منازل اشخاص ارسال نمی شود. 13- با لمس صفحه موبایل، امضای الکترونیک خود را وارد کرده و دکمه ثبت و ادامه را بزنید. ابلاغیه از طرف دادگاه، دادسرا، کلانتری و اداره آگاهی با اهداف مختلفی صادر می‌شود.

کافیست شما در هنگام ثبت نام آنلاین خود احراز هویتتان را به صورت غیر حضوری انجام دهید. در مرحله بعدی شما باید اطلاعات محل سکونت خود را وارد نمایید و در نهایت روی گزینه مرحله بعدی کلیک کنید. دقت کنید که این اطلاعات را به درستی وارد کنید و سپس روی گزینه مرحله بعدی کلیک کنید. 7- در این مرحله، میزان تحصیلات و شغل خود را مشخص تغییرات شرکت نموده و بر روی دکمه ثبت اولیه اطلاعات کلیک نمایید. رای دیوان عدالت اداری در رابطه با ابطال رای دادگاه انتظامی سر دفتران و دفتریاران با تاکید بر این که اعمال اختیار مقرر در ماده ۴۲ قانون ثبت اسناد و‌املاک کشور مختص ریاست قوه قضائیه می‌باشد. پس از تایید توافق نامه کاربری مشخصات شناسنامه‌ای خود را به طور صحیح وارد نمایید.

مجموعه حقوقی وکیل نادری ، متشکل از وکلای پایه یک دادگستری و دکترین حقوقی ، با مدیریت پوریا نادری ، آماده ارائه مشاوره حقوقی ، قبول و پیگیری پرونده در زمینه های مختلف می باشد. دفتر وکالت ما واقع در ، آریاشهر – بین فلکه اول و دوم صادقیه – ابتدای شهدای صادقیه جنوبی – پلاک 41 واحد four پذیرای موکلین عزیز می باشد. فردی که قصد اقامه دعوا علیه شخصی داشته باشد ، اولین اقدامی را که باید انجام دهد ، ثبت‌نام در سامانه‌ی ثنا میباشد.

بنابراین تصمیم گرفتیم شما را با سامانه ابلاغ الکترونیک قضاییآشنا کنیم و نحوه ثبت‌نام سامانه ثنارا به شما آموزش دهیم. تمامی موارد در سال ۱۳۹۵ با توجه به ماده ۱۷۵ قانون آیین دادرسی کیفری برای راه‌اندازی سامانه ثنا اعمال شده است. هدف اصلی سامانه قضایی ثنا کاهش چشمگیر جمعیت مراجعه به شعبه دادگستری اعلام شده است. در صورتی که شماره تلفن اعلامی برای دریافت رمز یکبار مصرف ثنا را به هر دلیلی دیگر به آن دسترسی ندارید می‌توانید به دفتر خدمات قضایی مراجعه و شماره جدید خود را اطلاع دهید. افراد مختلف در طول زندگی به دلایل مختلف درگیر پرونده‌های قضایی می‌شوند و یا نیازمند دسترسی به خدمات قوه قضاییه همچون دریافت برگه عدم سوءپیشینه می‌شوند. با توجه به اینکه در سال‌های اخیر استفاده از خدمات قوه قضاییه به صورت الکترونیکی و با استفاده از اینترنت امکان‌پذیر شده است؛ لازم است تا افراد با انجام ثبت نام ثنا از امکانات گسترده این سامانه استفاده نمایند.

در فرم اول از شما تقاضا می­شود تا اطلاعات هویتی خود را وارد کنید. این اطلاعات شامل شماره ملی، تاریخ تولد و شماره سریال شناسنامه می­باشد. خیر شما می توانید بعد از مرحله پرداخت از سیستم خارج شوید و زمان دیگری که خواستید مجدد برای احراز هویت مراحل را بگذرانید.فقط در مرحاه پرداخت گزینه “قبلا پرداخت کردم” را انتخاب کنید.

خلاصه مراحل ثبت نام الکترونیک

اما افرادی که در این سامانه ثبت نام نکرده‌اند، به راحتی با وارد کردن اطلاعات خود به صورت آنلاین می‌توانند احراز هویت کنند. سامانه ثنا برای ثبت نام اشخاص حقیقی خدمات مقرون به‌صرفه‌ای مورد بررسی قرار داده است. احراز هویت برای افراد و دریافت شناسه و رمز ورود و ایجاد یک حساب کاربری اولین و مهم‌ترین کاری است که شما باید آن را انجام دهید. پس قبل از هر چیزی احراز هویت خود را ثبت کنید تا بتوانید از خدمات سامانه ثبت نام ثنا استفاده کنید.

  • متاسفانه ثبت نام برای شهروندان مقیم خارج بسیار یخت و حتی غیرممکن س.
  • سامانه سنا یک درگاه برای ثبت روزمره معادلات ارزی و یک شیوه بانکداری نوین است و کاملا با سامانه ثنا تفاوت دارد.
  • در بخش ثبت امضاء ، هر کاری کردم نتوانستم با موس روی صفحه امضا کنم …..
  • از آنجایی که ثبت نام سامانه ثنا لازمه استفاده از کلیه خدمات این سامانه است مدارک ثبت نام ثنا و آموزش تصویری ثبت نام در سامانه ثنا را شرح داده ایم.

در این آموزش شما را با چگونگی پیش ثبت نام در سامانه ثنا آشنا می کنیم. در این آموزش با چگونگی پیش ثبت نام در سامانه ثنا آشنا می‌شوید. ×نظر شما در سایت ثبت گردید و پس از تایید قابل مشاهده می باشد. مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت در تهران دریافت وام به بعضی بانک ها و موسسات مالی مراجعه کنید. در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید. ۸_ پس باید یکی از کارگزاری‌های موجود در صفحه را انتخاب کنید و پرداخت هزینه را انتخاب کنید.

» زمان ثبت نام اظهار نامه مالیاتی

خدماتی مثل ثبت شکایت، ارائه و پیگیری درخواست ها و اظهارنامه ها، محاسبه هزینه دادرسی، محاسبه هزینه تعرفه خدمات، جستجوی لیست دفاتر خدمات، ثبت درخواست گواهی عدم سوء پیشینه را می توانید از طریق ای سامانه انجام دهید. در مرحله بعد شماره ملی، تاریخ تولد و شماره سریال شناسنامه را با دقت وارد کنید و با زدن گزینه “ادامه” به مرحله بعد بروید. مراحل احراز هویت خود را که ثبت کردید، ثبت برند اطلاعات شما برای بررسی فرستاده می‌شود و دوباره به سایت ثنا باز می‌گردید. چون ممکن است که اطلاعات شخصی شما در معرض دسترسی افراد دیگر قرار بگیرد. موسسه وکلای بین المللی بیان امروز در سال 1387 تحت شماره در تهران تاسیس شده و در بخش های حقوق تجارت بین الملل و حقوق و دعاوی داخلی به ارائه خدمات مشاوره حقوقی و وکالت به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از داخلی و خارجی می پردازد.

ثبت نام ثنا

در مرحله بعد قوانین سایت برای کاربر به نمایش درخواهد آمد که می‌بایست با انتخاب گزینه “تایید” موافقت خود را با این شرایط و قوانین اعلام کند. تمامی اوراق ابلاغیه به حساب کاربری شما ارسال خواهد شد و از طریق پیام کوتاه نیز آگاه سازی می شود. اپراتور دانش بنیان آی‌تی ساز، ارتباط مستقیم با سامانه ثنا دارد و همین مورد باعث می شود که شما بتوانید به صورت آنلاین هم و در منزل و یا محل کار خود احراز هویت را به خوبی انجام دهید.

پس با این وجود اگر شما هم فردی هستید که پرونده های قضایی دارید حتما نیاز به سامانه ثنا دارید و باید در این سامانه ثبت نام کرده باشید تا بتوانید پرونده های خود را بهتر مدیریت کنید. 6- تلفن ثابت را با پیش شماره و همپنین شماره تلفن همراه خود را به دقت وارد کرده و برروی دکمه “مرحله‌ی بعدی” کلیک کنید. لازم به ذکر است که برای دریافت وام ( مانند وام ازدواج ) نه تنها شخص وام گیرنده بلکه ضامن های وی نیز ملزم به ارائه شناسه قضایی دریافت شده خود از سامانه ثنا هستند در غیر این صورت شخص متقاضی مجاز به دریافت وام از این بانک ها و موسسات اعتباری نمی باشد. در این صفحه کاربر می‌بایست تصویر صورت خود را مطابق با کادر مشخص شده در سایت بارگذاری نماید؛ برای این کار می‌توانید از وبکم لپتاپ و یا دوربین گوشی و یا عکس پرسنلی موجود در رایانه خود استفاده نمایید. بانوان گرامی توجه داشته باشند که در عکس ارسالی حجاب خود را به صورت کامل حفظ کرده باشند. حال از شما خواسته می‌شود تا شماره تلفن همراه و شماره تلفن ثابت را وارد نمایید.

در این مقاله اطلاعات کاملی درباره ثبت نام غیرحضوری در این سامانه و امکانات آن برای ایرانیان خارج از کشور را توضیح می دهیم. هنگام ورود به سامانه ثنا، نخست باید به درگاه خدمات الکترونیک قضایی مراجعه کرد. این درگاه به صورت کلی دارای سه طبقه اطلاع‌رسانی، خدمات ویژه و دسترسی سریع است. روی عبارت سامانه ثبت ثنا کلیک کنید و مستقیم به این سامانه وارد شوید، اگر قبلا در این سامانه ثبت نام کرده باشید، اکنون با نام کاربری و رمز عبور می‌توانید در این سامانه وارد شوید. در صورت عدم ثبت نام می‌توانید پس از ورود به سامانه ثبت ثنا نسبت به ثبت نام اقدام کنید. در مرحله دوم برای تکمیل ثبت نام سامانه ثنا تایید صحت اطلاعات و احرازهویت باید به یکی از دفاتر خدمات قضایی مراجعه کنید.

۰ دیدگاه ثبت شده است

در مرحله آخر نیز کاربر تحقیقات و موارد مورد تقاضای خود را در بین لیست ارائه شده انتخاب می‌کند و در نهایت بر روی گزینه “ثبت موقت” کلیک می‌کند. در این مرحله اطلاعات شخصی طرف شاکی را وارد سامانه کرده و سپس بر روی گزینه ” مرحله بعد” کلیک کنید. کی دیگر از کاربرد هایی که این سامانه برای شما دارد این است که می توانید به صورت الکترونیکی تمامی پرونده های قضایی خود را پیگیری کنید و آن ها را کنترل کنید که این مورد بسیار مهم است و می تواند به شما کمک زیادی کند. 8- در این صفحه از منوی باز شونده “میزان تحصیلات” و همچنین “شغل” خود را انتخاب کنید. سپس با کلیک برروی دکمه “انتخاب فایل” تصویر اسکن شده خود را بارگزاری نمایید.در نهایت برای ثبت اطلاعات خود برروی دکمه‌ی “اتمام ثبت اطلاعات اولیه” کلیک کنید. شما میتوانید با ارائه پرینت استعلام سامانه ثنای خود به بانک یا موسسه مورد نظر اقدام به دریافت وام کنید.

در این سامانه قابلیت پیگری آرای دادگاه در کلیه مراحل همچون مرحله بدوی، مرحله تجدیدنظرخواهی و یا فرجام خواهی فراهم می‌شود. اکنون شما به صفحه اصلی سایت قوه قضاییه وارد شده‌اید برای دانلود برنامه عدالت همراه باید به انتهای صفحه بروید و در بخش منوی خدمات الکترونیک قوه قضاییه روی گزینه عدالت همراه کلیک کنید. برای امور انحصار وراثت ابتدا باید برای گواهی انحصار وراثت درخواست خود را ثبت کنید. برای درخواست انحصار وراثت باید وراث، افراد ذینفع، طلبکاران با در دیت داشتن مدارکی به دفاتر خدمات الکتروینک قضایی مراجعه کرده و با پرداخت هزینه دادرسی، کارهای ثبت درخواست را انجام دهند. توجه داشته باشید که اگر با مشکل در ورود و ثبت نام در سامانه ثنا روبرو شدید، می‌توانید با شماره ۹۰۹۰۷۱۵۴۰ یا ۰۲۱۷۱۲۹ تماس بگیرید و از واحدحل مشکلات کامپیوتریرایانه کمکمشاوره تلفنی و اینترنتی رایگاندریافت کنید. همچنین پس از مدتی اس ام اسی از طرف سامانه ثنا دریافت می‌کنید که به شما اطلاع می‌دهد تمامی اطلاعات شما در سیستم ثبت شده است و برای تکمیل اطلاعات خود به یکی از دفاتر خدمات الکترونیکی شهر خود مراجعه کنید.

به همین دلیل ، ابلاغیه و احکام مربوط به آن، در قانون آیین دادرسی مورد پیش بینی قرار گرفته است. البته، در حال حاضر،ابلاغ اوراق قضایی، از طریقسامانه ابلاغ ثنا​ انجام می شود. قوه قضاییه از سال 1395 سامانه ای را طراحی کرده است که از طریق آن می توان به جزییات و متن ابلاغیه ها به صورت الکترونیکی دسترسی پیدا کرد که این سامانه تحت عنوان سامانه ابلاغ الکترونیک قضایی شناخته شده است .