نام های دختر ایرانی

یکی از پیشنهادات ما استفاده از نام های دختر ایرانی و ترکیبات آن است. استعلام برند شما زمان زیادی نمی بره به صورت فوری به شما پاسخ داده میشه و برای درخواست ثبت برند هم نیاز نیست حضوری تشریف بیارید با کارشناسان ما تماس بگیرید راهنمایی تون می کنن. حال این منحصر به فرد بودن را چطوری می توان مشخص کرد؟ با استعلام برند!

نتیجه فراتر از انتظار من بود ، کاش زودتر با این سیستم آشنا می شدم قطعا خیلی در زمان و حتی هزینه ها صرفه جویی می شد. در ادامه تعدادی اسم برای برند را به ترتیب حروف الفبا ذکر می کنیم. تلفظ اسم تجاری و به خاطر سپردن آن باید برای کاربران امری راحت باشد.

اما هیچ فرمول اثبات شده‌ای برای انتخاب اسم برند و موفقیت آن وجود ندارد. حال که به نام‌های انتخابی نهایی رسیدید باید کار مهمی انجام دهید و آن‌هم اجرای نظرسنجی از سایرین است! آیا این نامی که ما انتخاب کرده‌ایم اصلاً به ‌درد بخور هست؟ اما راهکار چیست؟ آیا باید برویم و به افراد بگوییم که ما این نام را برای این شغل انتخاب کرده‌ایم، به نظر ما مناسب است؟ خیر، راهکار ثبت شرکت در تهران این نیست. شما در نظرسنجی برای انتخاب اسم برند نمی‌توانید این‌گونه عمل کنید چون هرگز نخواهید توانست به جواب‌هایی واقعی برسید. با این مقدمه، ما هم قصد نداریم نکات مد نظر خود را در قالبباید / نباید ارائه کنیم و اصرار کنیم که مجموعه‌ای از اصول نامگذاری برند وجود دارد. اتفاقاً‌معتقدیم که تجویز‌های قاطعانه در انتخاب نام تجاری و اسم برند، ناپخته و استثناپذیرند.

یک اسم خلاقانه می تواند شامل نوع و جنس عرضه محصولات توسط دارنده برند باشد که بتواند با بازی با کلمات و عبارات خود را در ذهن مشتریان هک کرده و تا سال ها باعث شناخت آن حرفه گردد. اسامی خلاقانه از مواردی است که باید با تدبیر بسیار اقدام به نام گذاری برای برند و علامت تجاری انجام گیرد و تماما فارسی بوده و با شئونات اسلامی نیز هم سو باشد . یا به عبارتی دیگر در انتخاب اسم برند در نظر داشته باشید که عین یا مشابه علامت مربوطه نباید ب ه ثبت رسیده باشد. حتی در مواردی که ترجمه برند های ثبت شده را به عنوان اسم برند انتخاب نمایید و این امر موجب گمراهی مشتریان دیگری گردد ، قابل ثبت نیست . این نام ها برای پیشنهاد برای ثبت برند و ثبت شرکت هم به کار میرود که نیاز به کارت بازرگانی در ثبت برند ندارند .

  • داشتن نام‌ها و گروه‌های متفاوت در هر سیستم عامل مشتریان شما را گیج خواهد کرد.
  • انتخاب اسامی خاص برای برند و علامت تجاری امری دشوار است که نیازمند تخصص کافی در انجام آن می باشد .
  • ببینید شما اگر کمی اطلاعات آی تی و حقوقی داشته باشید می توانید به راحتی خودتان هر برندی را که می خواهید در داخل کشور استعلام بگیرید.
  • 4) شما می توانید برند خود را به صورت بین المللی هم ثبت کنید.
  • اسم برند شما حتما باید دارای ریشه فارسی و معنی‌دار باشد، در این زمینه می‌توانید به لغت نامه دهخدا رجوع کنید.

در بعضی موارد از اسامی مشهور یا افسانه‌های فرهنگ‌های مختلف استفاده می‌شود. به عنوان مثال همه مردم علی بابا را به سفرهای زیادی که انجام می‌داد می‌شناسند. لذا سایت معروف فروش بلیت هواپیما، قطار و اتوبوس هم اسم علی بابا را برای خود انتخاب کرده است. شاید خیلی عجیب به نظر برسد، اما شما می‌توانید از مواد اولیه محصول خود اسم خوبی استخراج کنید.

راهنمای انتخاب اسم برند

Exxon ، Kodak ، Xerox و Verizon همه نمونه های بسیار عالی از نام تجاری ساختگی/ نام های اختراع شده ای هستند که در طی سالیان متمادی توانسته اند از نوع از انواع برند ارزشمند استفاده کنند. بهترین بخش در مورد انتخاب نام های تجاری این است که اگر نمی توانید کلمه ای کامل پیدا کنید ، همیشه می توانید نام برند بسازید. نام برند تداعی کننده مفرد و خلاق هستند و باعث ایجاد تمایز قدرتمندی می شوند.

اسامی برند

اما برند معروف اتومبیل شاسی‌بلند کیا با نام اسپورتیج هم برگرفته از واژه اسپرت به معنی ورزشی که کاملاً با طراحی خاص این ماشین مرتبط است. خوشخواب، برند معتبر ایرانی دیگری است که بر همین اساس نام برندش را انتخاب کرده است. خصوصاً این که چشمه‌های آب معدنی این کوه بسیار معروف بوده و همین موضوع انتخاب اسم این برند را بسیار شایسته‌تر می‌نماید.

این برند که در سال ۱۹۶۱ تأسیس شده‌است یکی از برجسته‌ترین و مهمترین مزون‌های مد دنیا محسوب می‌شود و با پوشاک مدرن و متفاوتی مانند کت‌های تاکسیدو برای زنان معروف شده‌است. امروزه برند سن لوران پاریس تولیدات فراوانی از جمله پوشاک آماده برای زنان و مردان، محصولات چرم، کفش و جواهرات تهیه می‌کند. برند American Eagle Outfitters که امروزه به ثبت تغییرات نام American Eagle شناخته می شود یک خرده‌فروش لایف استایل و لوازم جانبی آمریکایی است که در نزدیکی پنسیلوانیا قرار دارد. این شرکت در سال ۱۹۷۷ توسط برادران جری و مارک سیلورمن به عنوان یک شرکت تابعه Retail Ventures, Inc تاسیس شد. جان چارلز گالیانو طراح مد انگلیسی است که دارنده ی نشان افتخار بریتانیا و همچنین نشان طراح برتر می باشد.

هویت برند خود را بشناسید

یعنی بتوان آن را از طریق المان‌های گرافیکی و طراحی به شکل مناسبی بیان کرد. برندهایی مثلاپل، جگوار، عقاب، ردبول مثال‌های خوبی برای یک اسم بصری هستند؛چون هم‌زمان یک تصویر واضح از آن‌ها در ذهن شکل می‌گیرد، بنابراین دست طراح برای مانور روی ویژگی‌های بصری باز است. الکساندر وانگ زادهٔ ثبت برند ۲۶ دسامبر ۱۹۸۳ طراح اهل ایالات متحده آمریکا است. از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته‌است می‌توان به هرزه، من مدونا هستم اشاره کرد. الکساندر وانگ در سال 2011 به عنوان بهترین طراح لباس مردانه انتخاب شد و در سال ۲۰۱۳ به عنوان ستاره مد بین المللی برگزیده شد.

استعلام قابلیت ثبت برند

برای مثال در ایران تنها یک پرپروک که تنها یک نام برای رستوران و فست فود در ایران است که دارای شعبات مختلف است و تنها یک برند با این نام در کشور به ثبت رسیده است . اسم لاتین برای برند باید با در نظر داشتن شئونات با معانی مناسب انتخاب شده باشد و برای هک شدن در ذهن مشتریان خود با لوگوی خاص ارائه شود . در حیطه فعالیت خود و بر طبق موضوعات ثبت یک علامت تجاری باید به مواردی توجه شود که آن ها در انتخاب بهترین و خاص ترین نام یاری رسان شما خواهد بود .