نمونه صورتجلسات تغییرات در موسسات غیر تجاری

چنانچه در پرونده نقصی وجود داشته باشد ویا درخواست مجددی پس از تایید نام ،توجه داشته باشید باید در حین درخواست شماره پیگیری و تاریخ تایید نام قبلی را با نام تایید شده وارد کنید .تا تغییرات با تایید نام سابق صورت پذیرد. مدت زمان انجام هر نوع رفع نقص ۱۰ تا ۱۲ روز کاری می باشد. همانطور که جزء معایب شرکت های سهامی خاص گفته شد، شرکت های سهامی خاص باید ۱۰ % از کل درآمد به عنوان مالیات شرکت محاسبه و وصول شده و از کل درآمد مشمول مالیات پس از کسر ۱۰ % نسبت به بقیه بر طبق بندهای قانون مالیات های مستقیم اعمال می شه. با اظهارنامه مالیاتی مناسب و حساب و کتاب های دقیق می تونید مالیات متفاوتی بپردازید. حالا باید در فرمی که در مرحله بعد پیش رویتان قرار می‌گیرد مشخصات سهامداران و اعضای اصلی شرکت را وارد کنید. اگر تعداد این افراد بیش از ۱۵۰نفر باشد باید فرمی را که از پیش در سایت بارگذاری شده دریافت و اسامی و مشخصات افراد را در آن وارد کنید.

  • احدی از سهامداران ( یا احدی از مدیران یا وکیل رسمی شرکت) وکالت داده می شود ضمن مراجعه به اداره ثبت شرکتها نسبت به ثبت صورتجلسه و پرداخت حق الثبت و امضاء ذیل دفاتر ثبت اقدام نماید.
  • 2-در صورتی که مجمع با حضور اکثریت سهامداران تشکیل شده رعایت تشریفات دعوت وفق اساسنامه و لایحه اصلاحی قانون تجارت الزامی است.
  • سامانه آسان‌ثبت تمام مراحل ثبت شرکت بدون مکان را به صورت آنلاین و بدون نیاز به مراجعه حضوری برای شما انجام می‌دهد.
  • در صورت درخواست از طریق اپلیکیشن شامل 10 درصد تخفیف در خدمات موسسه حقوقی سفیر شوید.
  • نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد.

اطلاعات مدارک تنظیم شده در خواستی وارد می شود به ترتیب ،صورتجلسه ،اساسنامه ، شرکتنامه و تقاضانامه شرکت نمونه این اسناد در سایت ثبت شرکتها موجود می باشد. بعد از روشن کردن تکلیف شعب شرکت و سمت اشخاص در آن، باید به سراغ تعیین سال مالی شرکت بروید و در مرحله بعد فرم مربوط به‌صورتجلسه را تکمیل کنید. مدت و موضوع فعالیت، اطلاعات مورد نیاز در مرحله بعدی است.

در صورتی که شهر مورد نظر در گزینه های ارائه شده وجود نداشت ، آن شهر هنوز به سامانه ی مذکور ملحق نشده است.در این صورت متقاضیان می بایست به همان شیوه ی گذشته عمل نمایند. در صورتی که ترکیب اعضاء شرکت از شرکت با مسئولیت محدود و شریک ضامن باشد ، شرکت مختلط غیر سهامی است و اگر از ترکیب سهامی خاص و شریک ضامن باشد شرکت مختلط سهامی می باشد . اساسنامه شرکت یکی از اسنادی می باشد که به منظور ثبت شرکت در اداره ثبت شرکت ها از الزامات و ضروریات می باشد.در حقیقت اساسنامه شرکت سندی می باشد که تمام نکته های مهم شرکت در آن درج می گردد. برای ثبت شرکت در ایران باید در اداره ثبت شرکت‎ها‎ فرمهای مربوطه را دریافت و برای تکمیل آنها اقدام نمود. متقاضیان ثبت شرکت باید برای شرکت یک نام خوب برگزینند که این نام بدون سابقه ثبت بوده و مطابق با فرهنگ اسلامی باشد و سپس به واحد تعیین نام اداره ثبت شرکتها مراجعه نمایند. ما قبلا بحثی را در مفاله ی مربوط به ” افزایش سرمایه ” شرح دادیم و گفتیم که، سرمایه شرکت می تواند هم به صورت نقدی و هم غیر نقدی باشد.

چنانچه پس از کامل کردن فرمها و ارسال آنها به اداره ی ثبت شرکت ها صورتجلسه شما ایراد یا نقص داشته باشد پیام رفع نقص برای شما ارسال می شود که باید اقدام به رفع آن کنید و مستندات رفع نقص را در پاکت و پوشه مخصوص رفع نقص قرار داده و به اداره ثبت شرکت ها ارسال کنید. لیست سهامداران پس از فروش سرمایه که به امضاء رسیده و هیات مدیره صحت آن را تأیید نموده باشد به همراه صورتجلسه به اداره ثبت شرکتها و موسسات غیرتجاری ارسال گردد. اولین قدمی که می بایست برای ثبت شرکت تجارتی خود ، قبل از وارد شدن به سامانه بردارید ، مشخص کردن سهامداران و درصد سهام هریک از آن هاست.

قاضی زاده هاشمی: مجلس با هر نوع تشکیلات سازی جدیدی مخالفت می‌کند

همچنین تا پیش از شروع فعالیت رسمی مجموعه می‌توان از نشانی ملک مسکونی استفاده کرد، اما در نهایت باید واحدی اداری یا تجاری را به عنوان دفتر رسمی شرکت برگزید. پس از تحویل دادن مدارک مورد نیاز به ثبت کیا، ورود اطلاعات در سایت رسمی اداره ی ثبت شرکت ها انجام می شود. احدی از سهامداران یا وکیل رسمی شرکت وکالت داده می شود که ضمن حضور در اداره ثبت شرکتها نسبت به ثبت صورتجلسه و پرداخت حق الثبت و امضاء دفاتر ثبت اقدام نماید. 4-گواهی از مرجع قضایی ذیصلاح دایر بر عدم وصول دادخواست (اعتراض به کاهش سرمایه) به همراه صورتجلسه به اداره ثبت شرکتها و موسسات غیرتجاری ارسال گردد.

استعلام ثبت علامت

شرکتنامه در شرکت های سهامی خاص و هم چنین در موسسات غیرتجاری جزء اوراق شرکت به شمار نمی رود و به بیانی دیگر این دو نوع ثبت تاسیس شرکتنامه ندارند اما در شرکت های با مسئولیت محدود متن شرکتنامه باید تنظیم شود. با راهنمای گام به گام در این سامانه به راحتی ثبت شرکت کنید! نام زیبا برای شرکت خود انتخاب ، اعضا و سرمایه خود را تعیین کرده و مدارک مورد نیاز را هم با سهولت ارسال کنید. ما برای وقت شما ارزش قائل هستیم، پس از ثبت فرم درخواست خود مشاوران ثبت ملاصدرا در سریع ترین زمان ممکن درخواست شما را بررسی و پیگیری خواهند کرد.

مزایای ثبت شرکت در تهران

لذا با تکمیل فرم ها و ارسال آن به اداره ی ثبت شرکت ها اگر صورتجلسه ی شما دارای نقص باشد، برای شما ابلاغ رفع نقص ارسال می شود و باید رفع نقص نمایید. اگر صورتجلسه ی شما تایید شود در نهایت جهت صدور آگهی به روزنامه ارسال می گردد. در حالتی دیگر حتی ممکن است صورتجلسه ی شما رد شود که در این حالت دلایل رد صورتجلسه طی ابلاغیه ای به شما اعلام می گردد تا نسبت به صدور صورتجلسه ی جدید اقدام نمایید.

شرکت ها به لحاظ نوع فعالیت و هم چنین شیوه ی تشکیل آنها به گروه های زیر تقسیم می شوند که البته در هر یک از آنها موضوع و زمینه ی فعالیت میتواند متفاوت باشد . شایان ذکر است، جهت مشاوره انتخاب نام شرکت می توانید با مشاورین ما در ثبت شرکت فکر برتر تماس حاصل فرمایید تا یاری دهنده شما در این انتخاب باشند. تبصره 2- تمامی آگهی ها و ابلاغیه های رفع نقص یا عدم امکان ثبت که اطلاع متقاضی از آن ضروری است در سامانه بارگذاری و از طریق کد پیگیری اختصاص داده شده به متقاضی قابل روئت خواهد بود. حضور دارند گان بیش از نصف سهامی که حق رای دارند در مجمع عمومی فوق العاده الزامی است.

general