پیگیری ثبت شرکت؛ سامانه ثبت شرکتها پیگیری درخواست️

با استفاده از گزینه ی فراموشی شماره پی گیری، شماره پی گیری خود را بازیابی نمایید. تا زمانی که نام تائید نشده است، امکان پرینت مدارک وجود نخواهد داشت. اگر اطلاعیه رد درخواست درج شده باشد باید منتظر برگشت مدارک باشید ، در غیر اینصورت می توانید رفع ایراد را انجام دهید. لطفا با مشاورین ما تماس بگیرید تا بطور کامل راهنماییتان کنند.

تحریر و صدور آگهی تاسیس شرکت آخرین گام جهت ثبت یک شرکت تلقی می شود. پس از تشکیل شرکت نسبت به تعیین حوزه مالیاتی و تشکیل پرونده دارایی، تهیه دفاتر قانونی و پلمپ دفاتر و اخذ کد اقتصادی اقدام نمایید. در گذشته تنها روش ثبت شرکت این بود که اشخاص به صورت حضوری به سازمان ثبت اسناد و املاک کشور مراجعه می کردند و از طریق سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، درخواست ثبت تغییرات شرکت خود را برای تاسیس شرکت ثبت می نمودند. در این روش، نیاز به مراجعه حضوری به این سازمان در دفعات زیاد بود و همین موضوع باعث می شد که اشخاص مراحل بسیار سختی را برای تاسیس شرکت ها انجام دهند. طبق آئین نامه اجرایی ماده ۹۵ ق.م.م، شرکت های تازه تأسیس حداکثر دو ماه از تاریخ ثبت در اداره ثبت شرکت ها فرصت دارند در مورد تهیه و پلمپ دفاتر قانونی خود اقدام کنند.

در این مقاله، سامانه جامع ثبت شرکتها irsherkat.ssaa.ir، امکانات سامانه جامع ثبت شرکتهاف سایت جامع ثبت شرکت ها و امکانات سایت جامع ثبت شرکتها توضیح داده شده است. جهت ثبت نام دفاتر پلمپ به سایتی که راهنمایی آن را در بالا ارائه دادید مراجعه کردم ولی با پیغام “هیچ شرکت/موسسه ای یافت نشد ، برای کسب اطلاعات بیشتر به واحد ثبتی مربوطه مراجعه نمایید” مواجه شدم. شما شماره ثبت شرکت در اداره ثبت شرکتها را بعنوان مجوز فعالیت می توانید درج کنید.

در این مرحله، شما باید سمت مورد نظر (مانند مدیر عامل، رئیس هیئت مدیره ) و تاریخ شروع فعالیت های آنها را وارد کنید. هم چنین اشخاص شرکت می توانند با توجه به جلسه موسسین شرکت سمت های دیگری را انتخاب نمایند. لازم به ذکر است برای ثبت اسم شرکت، باید پنج نام برای شرکت خود انتخاب نمایید و به ترتیب اولویت در سامانه ثبت شرکت وارد کنید تا از بین آن ها یکی مورد تایید قرار گیرد.

» فرم ثبت نام بیمه تامین اجتماعی

سامانه ثبت شرکتها پیگیری درخواست را از سایت اسک ninety eight دریافت کنید. ابتدا باید به اداره ثبت شرکتها مراجعه و اصل آگهی را دریافت نمایید. بله ، مدارک باید به اداره ثبت شرکتهای شهر مورد نظر ارسال گردد. در صورت پست شدن، باید تا ردی صورتجلسه از اداره ثبت شرکتها منتظر بمانید تا صورتجلسه رد شده و سپس مجددا اقدام به ثبت مجدد نمایید. درخواست شما پذیرش موقت گردیده است و پیش از اینکه پذیرش نهایی شود قابلیت ارجاع به کارشناس اداره ثبت شرکتها را نخواهد داشت. تا وقتی که شما شماره ثبت و شناسه ملی شرکت را از اداره ثبت شرکتها دریافت ننموده باشید ، نمی توانید فعالیت شرکت را آغاز نمایید.

ثبت شرکتها پیگیری درخواست

من در حال گرفتن مجوز موسسه فرهنگی هنری چند منظوره از وزارت ارشاد هستم و یک مرحله ی کار اینه که ثبت شرکتها را انجام بدم. توی انتخاب نوع شخصیت حقوقی، کدوم مورد رو باید انتخاب کنم؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید. یکی از اشخاص دارای سمت در شرکت و یا وکیل رسمی شرکت ابتدا به شورای حل اختلاف مراجعه نموده و جهت اخذ نامه از اداره مذکور خطاب به اداره ثبت شرکت ها اقدام نماید سپس با در دست داشتن این نامه و مراجعه به اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیرتجاری نسبت به اخذ لیست مربوط اقدام دهند. به هر حال برای دفاتر پلمپ شرکت ها اقداماتی باید انجام بگیرد تا شرکت در ادامه دچار مشکلاتی نشود در این راستا شرکت هایی که فعال بوده اند باید تمامی صورتحساب های مالی خود را مهیا کنند و تحویل اداره ثبت شرکت ها بدهند.

آخرین مطالب سایت

مجامع فوق العاده و صورت جلسه های نوشته شده در آن ها زمانی دارای وجاهت قانونی برای ثبت و اجرا هستند که حداقل به رای موافق دو سوم افراد حاضر در جلسه رسیده باشند. تعیین حق امضا در شرکت که می‌تواند برای یک یا چند نفر به صورت همزمان تعریف شود. این سایت سعی دارد سایت های برتر سراسر ایران را معرفی کند ما با نمایش دادن پیش نمایشی از سایت، کاربران را به دیدن کامل مطالب سایت های معرفی شده دعوت میکنیم فلذا هیچ لینک، عکس، و متنی از سایت های معرفی شده کپی نمیشود. شما باید یک تراز افتتاحیه از سال ninety ثبت برند four تهیه و در ابتدای سال ninety five ثبت کنید . لطفا راهنمایی بفرمائید بنده الان باید منتظر بمانم یا اینکه از چه طریق اقدام نمایم. با این حال چنان همه مراحل را بدرستی انجام داده باشید، چند احتمال وجود دارد که دفاتر به موقع بدستتان نرسد.

پس از آن که اطلاعات مربوط به ثبت شرکت ، تغییرات شرکت ، پلمپ دفاتر و … در سامانه تکمیل گردید ، متقاضیان با وارد کردن شماره پیگیری ، می توانند از طریق این قسمت از وضعیت پرونده مورد نظر اطلاع جویند . در صورتی که صورتجلسه ی شما مورد پذیرش واقع شود؛نهایتا برای صدور آگهی به روزنامه ارسال خواهد شد که در این صورت باید فرد درخواست کننده یا وکیل ثبت شرکت جهت دریافت مدارک ثبتی و امضاء ذیل دفاتر به اداره ثبت شرکت ها مراجعه نماید. ثبت شرکت برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد سامانه جامع ثبت شرکتها در کانال تلگرام حقوق تجاری عضو شوید . کارشناسان مرکز مشاوره حقوقی دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره حقوقی تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون سامانه جامع ثبت شرکتها پاسخ دهند.

در صورتی که گواهی مالیاتی نداشته باشید، ثبت تغییرات شرکت نقل و انتقال اگهی نخواهد شد. forty five روز قبل از برگزاری مجمع فوق العاده، هیات مدیره موظف است پیشنهاد خود را به این مجمع اعلام کند. در این پیشنهاد، هیات مدیره نیاز به تغییر سرمایه و دلایل آن را ذکر می کند. هم چنین هیات مدیره باید گزارش یک سال مالی شرکت را به هیات بازرسی تحویل دهد تا بازرسان پس از بررسی نظر خود را به مجمع فوق العاده اعلام نمایند. ماده نهم قانون تجارت، تغییر مدیر عامل یا مدیران را هم به مواردی که باید برای آن ثبت تغییرات شرکت انجام شود. گاهی برای رتبه بندی شرکت نیاز به ورود افراد امتیاز آور هست که به مهندس رتبه تعبیر می شوند، این فرآیند نیز در حوزه ثبت تغییرات شرکت می باشد.

  • ۶- مغایرت و اشتباه در طبقات محل تشکیل جلسه در متن آگهی دعوت و صورتجلسه تنظیمی مرتبط ، چنانچه بدون قرینه باشد ، می تواند اشتباه موثر تلقی شود .
  • نام شرکت تائید شده، افتتاح حساب نیز شده است و در مرحله ارسال اساسنامه و اظهارنامه و سایر مدارک متوجه شدم که در بند حق امضا را اشتباه وارد شده و میخواهم حق امضا همه سهامداران در اسناد و مدارک باشد.
  • در واقع مهم ترین کاربرد این رویداد می توان به جریان افتادن امور مالی شرکت اشاره کرد.
  • در ادامه همراه ما باشید که به آموزش نحوه ثبت تغییرات شرکت ها در کم ترین زمان می پردازیم.
  • “دفاتر مذکور در ماده ۶ به استثناء دفتر کپیه قبل از آنکه در آن چیزی ثبت شده باشد توسط نماینده اداره ثبت امضاء خواهد شد.
  • یکی از مهم ترین کارکرد های این بخش از سامانه برای اشخاص اعم از حقیقی و حقوقی آن است که با وارد نمودن شماره پلمپ دفاتر تجارتی شان می توانند اقدام به اخذ اظهارنامه دفتر ثبت تجارتی کنند .

کلیه این مراحل را می توانید بصورت شخصی یا از طریق موسسه آگاه ثبت پیگیری نمایید. از این رو بهترین روش برای ثبت شرکت، تماس یا ارتباط با مشاوران ما بصورت رایگان می باشد که از نظر حقوقی و اداری کلیه مراحل را برای شما بررسی کنند. نوع شرکتی که قصد تاسیس و ثبت آن را دارید را برایتان توضیح داده و به کلیه سوالاتی که در ذهن شما می باشد را، بصورت دقیق پاسخ دهیم. طبق اعلام سایت ثبت شرکتها معمولا تا three ثبت شرکت روز کاری می بایست درگاه پرداخت مخارج پلمپ دفاتر برای شما فعال شود.

است.)بنابراین شما می توانید برای بقیه سال ninety seven اقدام به پلمپ دفاتر کنید. در صورتیکه تشکیل پرونده مالیاتی داده اید ، توقف فعالیت خود را رسما اعلام کنید و با اعلام اینکه که دفاتر قانونی اخذ و نانویس می باشند. برای رفع این مشکل درخواست قبلی را کنسل ( انصراف دهید) درخواست جدید کنید و از پاکت مخصوص پستی ارسال مدارک استفاده کنید. شما دقیقا باید نشانی شرکت ، موسسه ویا بطورکلی مودی که برای اش دفتر درخواست کردید را همراه با کد پستی بنویسید. بله دوست گرامی یک از نفر از اعضای هیئت مدیره را هم وارد کنید کافیه ارور نمی گیرد رد میشه .

کلیه معاملات و صادرات و واردات باید به ترتیب تاریخ در دفاتر مذکور و صفحات مخصوص نوشته شود. بهتر است شرکت هایی که معاملات زیادی دارند، از ابتدا دفتر دویست برگ سفارش دهند تا مجددا مجبور به سفارش پلمب دفاتر نباشند. موسسه حقوقی سفیر صلح، از شنبه تا چهارشنبه از ساعات 10 صبح تا 9 شب و پنج‌شنبه‌ها 10 صبح تا 6 بعدارظهر، آماده پاسخگویی به شما عزیزان می‌باشد. اصلاح بند (۱) ماده (۲) و بندهاي (۲)، (۴)، (۶)، (۷) و (۹) ماده (۷) اساسنامه شرکت سهامي… تصويب‌نامه در خصوص افزايش حق حضور نمايندگان کارگر و کارفرماي شرکت¬کننده در هيئت¬هاي…

تمامی اطلاعات من جمله نام ، نام خانوادگی ، شماره همراه ، تابعیت و … وارد نمایید ، سپس تعیین کنید دریافت مدارک و کلیه امور مربوطه توسط متقاضی صورت بگیرد یا یک وکیل . گسترش فعالیت ها و کسب و کار نیازمند فعالیت قانونی و اطمینان شخص از فروشندگان محصول یا خدمتی می باشد ، این مسئله تنها یکی از جزئی ترین دلایلی است که صاحبین مشاغل را به ثبت شرکت تشویق می کند . پس از این مرحله باید به سراغ تکمیل ” اطلاعات آدرس محل دریافت دفاتر پلمپ شده ” رفت. متقاضیان عزیز توجه داشته باشند که دفاتر پلمپ شده پس از پلمپ با توجه به آدرس ذکر شده برای متقاضیان ارسال می گردد.