ثبت شرکت با راهنمایی شرایط و مراحل ثبت انواع شرکت

لطفا جهت تغییرات شخصیت حقوقی خود فرم زیر را تکیمل و ارسال فرمائید. بعد از ارسال آنلاین جهت تعیین نام شرکت در شرف تاسیس, کارشناس ظرف مدت ۳ روز کاری (حداکثر) تعیین نام شما را تحت یک نام از نام های ارسال شده تائید یا رد می کند. بعد از آن سال مالی مد نظر را مشخص می کنید و بعد از آن شخص متقاضی اخذ پلمپ دفاتر می بایست مشخصات خود را تکمیل کند. زمانی که به سایت اعلام شده مراجعه می کنید در قسمت منوی افقی وارد میز خدمات الکترونیک می شوید و وارد قسمت تاسیس شخصیت حقوقی می شوید. سپس متقاضی می بایست برای شخصت حقوقی در حال ثبت و یا شرکت مورد نظر نام انتخاب و معرفی نماید در این بخش متقاضیان با ترتیب اولویت 5 نام را معرفی می نمایند. نام های انتخابی می بایست دارای ریشه فارسی باشند، با شئونات اسلامی ایران منافات نداشته باشد، دارای اسم خاص و تکراری نباشد، اسم پیشنهادی لاتین نباشد.

دانش حقوقی و ثبتی مجموعه ثبت‌یار، تمام امور سخت و دشوار مربوطه را ممکن نمود. تمامی حقوق طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران برای موسسه خدمات اداری کاج با علامت ثبت شده، محفوظ می باشد. موضوع شرکت در صورت صلاحدید اعضای شرکت قابل تغییر، افزایش یا کاهش است. لذا چنانچه در اساسنامه، موضوع شرکت به درستی قید نگردد ثبت برند یا شرکت قصد گسترش فعالیت خود در زمینه های دیگر را داشته باشد، می توانند موضوع خود را تغییر دهد و یا به موضوع قبلی شرکت موضوعاتی را الحاق کند. مجامع فوق العاده و صورت جلسه های نوشته شده در آن ها زمانی دارای وجاهت قانونی برای ثبت و اجرا هستند که حداقل به رای موافق دو سوم افراد حاضر در جلسه رسیده باشند.

این افراد ترجیه می دهند قبل از شروع کار خود اطلاعاتی در خصوص شرکت داری داشته باشند. البته خوب حق دارند چون بدون اطلاعات ممکن است دچار مشکلات حقوقی و مالیاتی شوند. افراد ابتدا شروع به هزینه کردن برای ظواهر بیزنس خود می کنند و از مهمترین مسائل آن چشم پوشی می کنند. کافیست همین الان تلفن را بردارید و از چند کارشناس و مشاوره معتبر سوال کنید. متوجه می شوید که زمانی که شما سرگرم کسب و کار خود هستید چه قوانینی در حال بوجود آمدن هستند. مطمئن باشید تعداد بسیار زیادی از افراد را مشاهده می کنید که متاسفانه به دلیل عدم آگاهی کافی حقوقی در زمان تاسیس شرکت خود در ادامه با چه مشکلاتی روبرو شده اند.

۵ – تائید نام و دریافت اوراق شرکت که شامل اساسنامه، اظهارنامه، تقاضانامه، صورتجلسه مجمع هیئت مدیره، صورتجلسه هیئت موسسین و ابلاغیه تایید نام می باشد. ثبت شرکت و ثبت موسسه تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند؛ اولین چیزی که اهمیت دارد اطلاعاتی است که متقاضی در اختیار مشاوران قرار می دهد. ثبت شرکت مدیران در شرکت با مسئولیت محدود بصورت موظف یا غیر موظف که از بین شرکاء یا از خارج انتخاب می شوند انجام وظیفه خواهند نمود. باید درنام شرکت مطابق با قوانین و مقررات از اسامی خاص استفاده شود. نام شرکت باید دارای ریشه فارسی باشد و در آن از کلملات و عبارات انگلیسی استفاده نشود.

  • در گام مذکور و در فیلد نوع سمت ، امکان انتخاب همزمان مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره وجود ندارد .
  • سامانه ثبت شرکتها ی میزان با داشتن سالها سابقه مدیران خود در حوزه های ثبتی، راه اندازی کسب و کار، بازاریابی و جذب مشتری، تنها برای شما یک شرکت ثبت نمی کند تا هزینه آن را از شما دریافت کند و تمام.
  • اما روز دقیقی نمی توان گفت چون بعد از ارسال صورتجلسات به اداره از طریق پست گاه ممکن است یک پرونده تا 20 روز اعلام آگهی نشود.
  • در صورتی که شرکت خود را ثبت کرده باشید می دانید که همه شرکتها بایستی هر سال پلمپ دفاتر انجام دهند.

زیرا با انتخاب موضوع فعالیت، شما باید به دنبال این باشید که فعالیتتان نیازمند به اخذ مجوز است یا خیر؟ که در صورت نیاز به مجوز باید از مرجع صلاحیت دار مجوز مربوطه را دریافت کنید در غیر اینصورت درخواست شما رد خواهد شد. به این نکته بسیار مهم توجه کنید که ثبت شرکت ها اگر چه به ظاهر کار ساده ای است، اما نیاز به تخصص و مهارت دارد. به همین دلیل باید دقت داشته باشید که چه شرکتی را برای کار خود انتخاب می کنید.

مراحل لازم برای انجام ثبت شرکت ها در سامانه اداره ثبت شرکت ها

سرمایه شرکت سهامی خاص به وسیله خود مؤسسین تأمین می شود و حق صدور اعلامیه پذیره نویسی را ندارند. جالب است بدانید که در سهامی خاص، هیچ محدودیتی در انتخاب زمینه فعالیت نخواهید داشت و می توانید با ثبت آن ، تا سقف 5 الی 10 برابر میزان سرمایه خود ، از وام و تسهیلات بانکی استفاده کنید . برتری شرکت های سهامی خاص به مسئولیت محدود ، حوزه اختیارات آن در شرکت در مزایدات و مناقصات دولتی و خصوصی است و لازم است بدانید که فقط شرکت های سهامی خاص قادر به شرکت در مناقصات و مزایدات وزارت نفت و شهرداری هستند. جهت انجام فعالیت تجارتی به صورت قانونی نیازمند ثبت شرکت خود خواهید بود ، موسسه ثبت ونک شما را در زمینه ثبت انواع شرکت و مشاوره ای دقیق در این زمینه ، تا انتهای مسیر یاری خواهد نمود. «صورتجلسات تغییرات»، «اظهارنامه دفتر ثبت تجارتی»، «رهگیری درخواست»، «اظهارنامه پلمب دفاتر قانونی»، «ثبت درخواست تاسیس»، «کد فراگیر اتباع خارجی» خدماتی هستند که در این بخش ارائه می شوند. برای استفاده از خدمات این سامانه ابتدا نیاز به ثبت نام در سایت ثبت من است.

سامانه ثبتشرکتها

برای اطلاع دقیق از هزینه های ثبت شرکت در تمام نقاط ایران، با کارشناسان مجرب موسسه حقوقی بازرگان در تماس باشید. به عنوان مثال ، هزینه ثبت شرکت تعاونی از هزینه ثبت شرکت با مسئولیت محدود بیشتر است. بایستی بدانید که انتخاب نوع شرکت یکی از مهمترین عوامل موثر در موفقیت شما در روند کاریتان محسوب می شود. به عنوان مثال چنانچه با مشکل مالی روبرو شوید و شرکت مسئولیت محدود ثبت نموده باشید نمی توانید برای دریافت وام و تسهیلات بانکی اقدام کنید. در زمینه تسطیح لیزری اراضی کشاورزی ،و خدمات ابیاری نوین و تحت فشار مشغول میباشم .میخواهم شرکت تاسیس کنم .نمیدانم که شرکت خدمات کشاورزی تاسیس کنم یا شرکت سهامی خاص یا …لطفا راهنمایی بفرمایید. اما پرتقاضا ترین شرکت نوع مسئولیت محدود می باشد که با کارت ملی و شناسنامه اعضای مورد نظر قابل ثبت می باشد.

این شرکت‌ها باید تغییرات را به تایید پایگاه اطلاع رسانی مجوزهای کسب و کار برسانند و سپس ثبت تغییرات شرکت را به همراه اصل مدارک و مجوز به اداره ثبت شرکت‌ها ارسال کنند. بعد از اینکه شرکت خود را ثبت و یا فعالیت خود را آغاز کردید ممکن است تغییراتی در شرکت مانند خروج شرکا، تغییر نام و تغییر آدرس شرکت، انحلال شرکت، تغییر مدیر یا مدیران شرکت، تغییر حق امضا، تغییر اساسنامه، تمدید مدت شرکت و … اتفاق بیفتد. شما بایستی تمامی این تغییرات را در سامانه اداره ثبت شرکتها ثبت کنید تا تغییرات شرکت اعمال شود. ما در ادامه مطلب سعی داریم که به شما کمک کنیم تا بتوانید شخصا ثبت تغییرات را در سامانه انجام دهید. پس زمانی که عضوی از شرکت خارج شود و یا عضوی به شرکت اضافه شود.

مزایای استعلام شماره ثبت شرکت :

انتخاب مدیران و بازرسان و تصویب اساس‌نامه و شرکت‌نامه در این جلسه انجام می‌گیرد. مشخصات سهامداران و میزان سهم آنها نیز در همین مجمع روشن خواهد شد. رئیس مجمع عمومی موسسین، ناظران و منشی‌ها در این جلسه انتخاب می‌شوند و در مورد روزنامه کثیرالانتشاری که آگهی تاسیس شرکت در آن منتشر خواهد شد در همین جلسه تصمیم گرفته می‌شود. این سند پیش از ارائه به اداره ثبت شرکت‌ها باید به امضای همۀ اعضا برسد. تشکیل شرکت‌های مختلط سهامی منوط به وجود شرکای سهامی و شرکای ضامن است.

موسسه ثبت شرکت میزان پاسخگوی فوری شما

هر شرکتی برای اینکه رسمیت یابد و شخصیت حقوقی پیدا نماید باید به ثبت برسد،بنابراین به موجب قانون ،ثبت شرکت الزامی است و دولت می بایست حدالمقدور در تشکیل آن ها نظارت نماید تا وسیله ای برای سواستفاده نباشد. خیر برای ثبت شرکت اجباری نیست و اصلا نیازی نیست، اما اگر شرکت شما در زمینه بازرگانی هست و تصمیم به فعالیت دارید در ادامه برای شروع کار باید کارت بگیرید. خیر در حال حاضر برای ثبت شرکت نیاز به سوء پیشینه ندارید و کلیه مراحل از zero تا 100 مراحل توسط موسسه ما انجام میشه و شما کار رو آماده تحویل می گیرید. بله هم ما هم دیگر همکاران ما در تهران شرایط ثبت شرکت برای شما رو دان. خیر نیازی به حضور شما نیست و از طریق واتس آپ می تونید تصویر مدارک رو برای ما ارسال کنید.

در هر گام از مراحل ثبت شرکت، اگر نیاز به تغییرات یا ارائه مدرک جدیدی باشد، به شما اعلام می شود. کلیه مراحل بصورت کاملا واضح به شما اطلاع داده می شود و در هر لحظه می توانید ثبت تغییرات شرکت با ما در ارتباط باشید. در سال 1327 اداره ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی در کنار دو اداره دیگر با عناوین ثبت شرکتها و موسسات غیر تجاری و ادراه مالکیت صنعتی تاسیس شد.

هر فرد بر اساس میزان سرمایه خود مسئولیت داشته و بصورت کلی این نوع ثبت شرکت، بسیار محبوب می باشد. ثبت شرکت سهامی خاص که در چارچوب فعالیت بازرگانی است پیشنهاد می گردد چناچه برای آگاهی از پروسه ثبت شرکت و اخذ کارت بازرگانی با کارشناسان ما در تماس باشید . به راحتی متقاضیان می توانند امور ثبتی خود اعم از ثبت شرکت, ثبت برند,ثبت لوگو, ثبت تغییرات شرکت ها, تنظیم درخواست ها و مدارک مورد نیاز بخشنامه ها و …. را از طریق سامانه ثبت شرکت ها و موسسات غیرتجاری به سادگی انجام دهند . کارت ملی هوشمند و شناسنامه عکس‌دار با تمام توضیحات ضروری آن اصلی‌ترین مدارک شناسایی برای ثبت شرکت هستند.

در ادامه مطلب انواع موضوع فعالیت شرکت را به طور مفصل بیان می کنیم. درخواست ثبت صورت جلسه تغییرات شرکت نیز تنها از طریق این سامانه انجام می گیرد. معمولا موسسات غیر تجاری برای مشاغل خدماتی نظیر، موسسات آموزشی، حقوقی، بهداشتی دمانی، نظافت و … در صورت نیاز به مشاوره های تخصصی در خصوص ثبت شرکت و ثبت تغییرات شرکت در کل ایران از جمله در اهر می توانید از کارشناسان مجتمع ثبت شرکت و برند ایلیا اطلاعات لازم را به صورت رایگان کسب نمایید.

اگر شما به ‌دنبال اطلاع ‌رسانی در زمینه تمامی آزمون‌ های حوزه قضایی و وکالت هستید ما به شما پایگاه خبری اختبار را معرفی می‌ کنیم. تمامی کسانی که قصد آگاهی و یا اطلاع ‌رسانی در زمینه قضایی دادگستری و وکالت را دارند. و همچنین دانشجویان این حوزه می‌توانند در بخش آزمون ‌های حقوقی اختبار از آن مطلع شوند. ابتدا شما بایستی با استفاده از مرورگر اینترنت خود عبارت پایگاه خبری اختبار یا نشانی عبارت ekhtebar.com را تایپ کنید.