تغییر در مدت فعالیت شرکت

تعاونی مكلف به پذیرش افراد واجدشرایط عضویت باتوجه به حداكثر ظرفیت زمین است. تعاونی مكلف است ضمن رعایت ضوابط ومقررات فنی، ازحداكثر ظرفیت زمین جهت خانه دارشدن اعضا استفاده نماید. تبصره 3- تأمین هزینه های مربوط به انتقال سند از تعاونی به عضو از قبیل حق الثبت ، حق التحریر و عوارض و هزینه های طراحی و ایجاد تاسیسات زیر بنایی مربوط به هر پروژه شامل آب ، برق ، زهكشی و فاضلاب و فضای سبز و مواردی از این قبیل كه حكم مشاعات را دارند ، به عهده عضو پروژه است . تبصره4- هرگونه استفاده ازجوه واریزی جز مواردمذکوردرآگهی موضوع ماده forty ثبت شرکت در تهران three ممنوع است. در صورتیكه تعاونی بازرسان متعدد داشته باشد هریك می‌تواند به تنهایی وظایف خود را انجام دهد . در صورت وجود اختلاف نظر بین بازرسان , موارد اختلاف با ذكر دلیل در گزارش ذكر خواهد شد.

تمدید مدت شرکت تعاونی به عهده کدام مرجع است

ماده ۱۱- میزان سهام هر عضو را میتوان در اساسنامه به نسبت امکان معاملات او یا شرکت تعیین نمود و در هر حال میزان سهام یک عضو نباید از ‌یک هفتم کل سرمایه شرکت تجاوز کند. مطابق اطلاعات موجود در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در میان اتباع ایرانی آماده به کار افراد داوطلب واجد تحصیلات و تخصص مشابه وجود نداشته باشد. الف- مطابق اطلاعات موجود در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در میان اتباع ایرانی آماده به کار افراد داوطلب واجد تحصیلات و تخصص مشابه وجود نداشته باشد. مراد از شورای پزشکی مذکور در تبصره یک ماده ninety two قانون کار، شورای پزشکی موجود در منطقه در زمان بیماری کارگر است که در حال حاضر کمیسیون های پزشکی سازمان تأمین اجتماعی وابسته به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مي باشد. با توجه به بخشنامه شماره ۱۲۰۹۶ مورخ ۲/۹/۷۴ معاونت تنظیم روابط کار وزارت کار و امور اجتماعی و در اجرای ماده ۱ آئین نامه اجرایی تبصره ۱ ماده (۴۹) قانون کار واحد هایی که از ۱/۴/۱۳۷۵ به بعد به حد نصاب ۵۰ نفر کارگر یا بیش از آن می رسند، مشمول اجرای طرح می شوند و زمان رسیدن به حد نصاب ۵۰ نفر کارگر، زمان شمول اجرای طرح می باشد.

ارکان شرکت تعاونی و نحوه اداره آن:

10- انجام سایر وظایفی که قوانین و مقررات بر عهده مجمع عمومی عادی قرار می دهد. ماده71- اعضاء هیأت مدیره ، مدیرعامل وبازرسان، مشترکاً مسئول جبران هر گونه زیانی هستند که در نتیجه تخلفات آنان به شرکت یااعضا آن وارد شود. 7-بکارگیری وجوه اعضاء و سرمایه تعاونی و اموال و اعتبارات آن در خارج از موضوع فعالیت قانونی اساسنامه.

ثبت شرکت و خدمات حقوقی را به تیم های با تجربه در این خصوص بسپارید تا در صورت نیاز به هر گونه مشاوره صحیح راهنمایی درست دریافت کنید. یعنی بدون آنکه رضایت و تصمیم شرکا و اشخاص شرکت در این مورد دخیل باشد، شرکت اجبارا و به حکم قانون منحل شده محسوب است. همچنین باید توجه داشت که بستانکاران شرکت نمی توانند در طول مدت ختم تصفیه شرکت برای وصول مطالبات خود به شرکاء مراجعه نمایند بلکه مرجع مورد نظر همان شرکت است چرا که اموال و دارایی شرکت مستقل از اموال و دارایی شرکاء محسوب می شود.

  • ۲- پرداخت سهام اعضاء حداکثر بمیزان مبلغ اسمی هر سهم و سود سهام در صورتیکه مازاد تصفیه از حساب ذخیره غیرقابل تقسیم شرکت‌ بیشتر باشد.
  • باید شرکتی در راستای فعالیت خود به ثبت برسانید تا در آینده دچار مشکلات نشوید.
  • بر اساس گزارش ” تیم کارشناسی ایرسا ثبت ” مدیرتصفیه می بایست در اولین فرصت پیش آمده بیلان شرکت را تنظیم نموده و نفع و زیان آن را معلوم نموده و اعلام نماید تا شرکاء بدانند که نتیجه عملیات شرکت در چه مرحله ای می باشد .

موسسه ها به دو دسته مختلفی تقسیم بندی می شوند ابتدا موسسه غیر تجاری که این موسسه ها سود و منفعت جذب و این ها را بین تمام اعضا تقسیم می کنند . ضمنا برای پیاده سازی و مشاوره حضوری در شرکت و کارخانه شما این امکان با رزرو و هماهنگی با موسسه امکان پذیر می باشد. شعبه یکی از واحدهای یک شرکت است که می تواند فروشها و خدمات خود را در منطقه ای که ممکن است فاصله زیادی با مرکز اصلی شرکت داشته باشد، گسترش دهد. حدود و اختیارات و میزان استقلال یک شعبه با موافقت شرکت مادر تعیین می شود و مسئولیت حقوقی شعبه بر عهده شرکت اصلی (مادر) خواهد بود. چرا ؟ چون به زمانی که می گذارید و آزمون و خطا هایی که انجام می دهید و هزینه های قانونی که به خاطر آزمون و خطاهایتان چندباره پرداخت می کنید نمی ارزد.

مسئولیت های مدیران، در قانون شرکت های تعاونی

ماده ۲- هیئت‌مركزی نظارت بر انتخابات می‌تواند برای انجام مسئولیت محوله محل كار خود را در وزارت‌كشور قرار دهد و هیئت‌های نظارت استان و حوزه‌های انتخابیه نیز می‌توانند محل كار خود را در استانداری‌ها، فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها قرار دهند. ماده واحده- ممنوع‌بودن تبلیغات توسط صداوسیما و جراید شامل پخش مستقیم مذاكرات مجلس شورای اسلامی و درج آن در جراید نمی‌شود. [32-] مواد (۶۹۷) و (۶۹۸) قانون مجازات اسلامی (كتاب پنجم- تعزیرات و مجازات‌های بازدارنده) مصوب ۲/ ۳/ ۱۳۷۵ مجلس شورای اسلامی.

25 – عضویت در شورای اقتصاد، شورای عالی صنایع، شورای پول و اعتبار، مجمع عمومی بانکها، شورای عالی معادن و کمیسیونهای مربوط به‌صادرات و واردات کشور و سایر مجامع با نظر هیأت دولت. 24 – مشارکت، ایجاد، توسعه و بهره‌برداری و سرمایه‌گذاری در تعاونیها و نیز انتقال یا واگذاری و فروش سهام دولت در واحدهای تولیدی و‌توزیعی به بخش تعاونی ضمن رعایت مفاد تبصره ماده 17 این قانون. 2 – ارائه خدمات تحقیقاتی و مطالعاتی پیرامون موضوعات مورد نیاز تعاونی‌های عضو و کمک به جمع‌آوری آمار و اطلاعات و گزارشات ‌اقتصادی و اجتماعی به آنان و وزارت تعاون. 4 تغییرات شرکت – تذکر کتبی تخلفات موجود در نحوه اداره امور تعاونی به هیأت مدیره و مدیر عامل و تقاضای رفع نقص. 5 – نظارت بر مخارج جاری تعاونی و رسیدگی به حسابها و ارائه به بازرس یا بازرسان و تسلیم به موقع گزارش مالی و ترازنامه تعاونی به مجمع‌عمومی.

اما باید این موضوع را در نظر بگیرید که ثبت تغییرات در سایت و پیگیری شخصی آن پروسه ای با مدت زمان طولانی خواهد شد می توانید برای سرعت بخشیدن به این به امر به شرکت های ثبتی مراجعه کنید زیرا اقدام از طریق شرکت ثبتی سرعت انجام و رسیدگی به پرونده را بسیار سریعتر می کند. تعیین کردن روزنامه کثیرالانتشار که کلیه ی اطلاعیه شرکت ها و آگهی ها تا سال آتی که مجمع عمومی تشکیل می شود. قبول و یا رد پیشنهادهایی که توسط هیئت مدیره، بازرسان و یا یکی از سهامداران ارائه می شود. مدیر عامل و اعضاء هیئت مدیره نمی توانند بدون اجازه هیئت مدیره در معاملات شرکت دخالت نمایند. اگر معاملات بدون اجازه هیئت مدیره انجام گیرد می توان این معاملات را باطل نمود.

من و برادرم تصمیم داریم شرکتی در خصوص امور روابط عمومی تاسیس کنیم و نمیخواهیم کسی دیگه شریکمون باشه. چه نوع شرکتی مناسب ما است؟ و سوال بعدی اینکه حتما برای ثبت شرکت باید اجاره نامه یا مکانی را داشت؟ چون کار کاملا از منزل انجام میشود و ابدا نیازی به اجاره جایی نداریم و فقط برای ما هزینه دارد. اشخاصی که در نظر دارند سهام شرکت خود را در آینده به صورت خصوصی یا عمومی عرضه کنند یا تعداد شرکای زیادی مالک شرکت هستند، بیشتر متقاضی سهامی خاص هستند. با توجه به تغییرات جدید سامانه ثبت شرکت ها، مشخصات شرکت شما دچار مغایرت شده و می بایست نسبت به اصلاح آن اقدام شود. بنده موسسه کاریابی با مجوز از وازرت تعاون کار و رفاه اجتماعی دارم .یک شریک دارم و میخواهم شرکتی به ثبت برسانم و شریکم را بعنوان مدیر عامل معرفی کنم .

در مرحله ی هشتم متقاضی با توجه به نوع صورتجلسه و تصمیمات گرفته شده باید مدارک را در این قسمت بارگزاری نمایند. در مرحله ی هفتم باید ارتباط اشخاص جلسه ( وکیل سهامدار بودن و یا نماینده سهامدار بودن) را تعیین نمایید. آیا امکان ثبت شرکت با دفتر کار مجازی هم وجود دارد؟ یعنی از خدماتی که برخی سایت ها برای ارائه فضای کار ارائه میکنن استفاده ثبت برند تجاری کنیم بدون اینکه خودمون در دفتر حضور داشته باشیم. بنده میخواهم یک شرکت راهبری قطار نوع فعالیت خدماتی میباشد یعنی از صفر تا صد کار اعزام قطار را انجام بدهم چه نوع شرکتی ثبت کنم و آیا با ثبت شرکت در گذر زمان میتوانم وام درخواست بدهم. مضوع فعالیت بسته به اساسنامه تعیین می شودو هر موضوعی که در نظر داشته باشید قابل انتخاب است.