دانلود فرم های ثبت و تغییرات شرکت سهامی خاص

ثبت یک شرکت سهامی خاص با احتساب افتتاح حساب بانکی در حالت معمول 15 روزه ثبت خواهد شد و به مرحله درج آگهی در روزنامه رسمی می رسد. پس از آن اعضا شرکت و بازرسین را وارد کنید و سمت افراد و حق امضاداران را مشخص نمایید. نوع روزنامه رسمی را اعم از ابرار یا جمهوری اسلامی انتخاب کنید و مدارک خواسته شده در سامانه را بارگذاری نمایید. پس از بازبینی اطلاعات وارد شده گزینه پذیرش نهایی را انتخاب کنید.

سامانه ثبت شرکت به چه نوع شرکتی می گویند، برای ثبت این نوع شرکت به چی نیاز داریم و مدارک مورد نیاز چه هستند، ثبت شرکت سهامی خاص چه قدر هزینه دارد، ویژگی این نوع شرکت ها چیست به تمامی سوالات شما در ادامه پاسخ خواهیم داد. اگر سوال دیگری هم در این خصوص دارید تماس بگیرید کارشناسان ما مشتاقانه آماده پاسخ گویی به سوالات شما هستند. فقط در نظر داشته باشید در صورتی که بخواهید برای اعضاء هیئت مدیره در یک شرکت سهامی خاص از اشخاص حقوقی استفاده کنید ، باید یک شخص حقیقی را به عنوان نمایده به اداره ثبت شرکت ها معرفی نمایید .

تحقق جهش تولید در کارخانه نتیجه کمک های بانک ملی ایران است

نشانی، شماره تماس و کد پستی مرکز اصلی شرکت و محل شعب آن در صورت وجود. درشرکتهای سهامی خاص وجود بازرس الزامی است اما در محدود اختیاری. رسیدگی به گزارش مؤسسین و تصویب آن و همچنین احراز پذیره نویسی کلیه سهام شرکت و تأییدیه مبالغ لازم. درصورتی که سهامدار حقوقی باشد اوراق شخصیت حقوقی که دارای اعتبار و تمدید شده باشد به همراه معرفی نامه شخصیت حقوقی برای نماینده خود که دارای شماره و تاریخ اعتبار باشد. استفاده از عبارات بنیاد, انجمن, تشکل, لیزینگ و موارد این چنینی مستلزم اخذ مجوز می باشد. 1- محل تشکیل مجمع می بایستی با نشانی کامل در آگهی دعوت قید شود .

  • پس از آن باید نسخه اصلی مدارک را به صورت پستی به آدرسی که مشخص می شود ارسال کنید.
  • دست کم 1 میلیون ريال سرمایه جهت ثبت این نوع شرکت مورد نیاز می باشد.
  • در شرکت های سهامی خاص برخلاف شرکت های تضامی مقررات از اهمیت و پیچیدگی بیشتری برخوردار می باشد.
  • در این مرحله تقاضانامه و وکالت نامه توسط کارفرما تأیید می شود.

یکی از هزینه هایی شاید بتوان آن را تحت عنوان یک هزینه ی ثابت در نظر گرفت هزینه ثبت شرکت می باشد که از طرف اداره ی ثبت شرکت ها از شما گرفته می شود. پس از اینکه اطلاعات لازم را وارد کردید و در صورت تأیید شدن نام شرکت مرحله ی بعد ارسال تمام مدارک به اداره ی ثبت شرکت ها می باشد. بنابراین وابسته به شرایط و خدماتی که برای ثبت شرکت سهامی خاص از مراکز خدماتی یا شرکت‌های حقوقی فعال استفاده می‌کنید هزینه ثبت شرکت سهامی خاص متغیر است.

ثبت شرکت سهامی عام

اظهارنامه مدرک لازم برای ثبت شرکت است که تعهد سهام داران و تاییدیه بانکی شامل پرداخت نقدی 35 درصد از سرمایه را شامل می شود. درحالتی که سهام ویژه یا خاصی وجود داشته باشد، ضروری است که در اظهارنامه ذکر شود. مثلا اگر 5 نام پیشنهادی شما مناسب نباشد ممکن است هیچ کدام انتخاب نشود. این موضوع باعث می شود روند تکمیل پرونده تان طولانی شود. کارشناسان ما در ثبتینو آماده ارائه مشاوره کامل به شما در زمینه ثبت شرکت سهامی خاص می باشند. در صورتی که بخواهید خودتان این کار را انجام دهید باید به سیستم ثبت شرکت سهامی خاص مراجعه کنید.

ثبت شرکت سهامی خاص

مدیر عامل توسط هیئت مدیره انتخاب می شود و حتما باید شخص حقیقی باشد و می تواند جزء سهامداران باشد یا نباشد. تعیین مقدار سهام در اساسنامه برای تضمین خسارتی است که ممکن است توسط مدیران شرکت به تنهایی و یا مشترکا به شرکت متحمل شود. در این شرکت ها نیازی به آگهی ثبت شرکت پذیره نویسی وجود ندارد و سهام شرکت مانند شرکت سهامی عام قابل ارائه در بورس اوراق بهادار نیست. در این شرکت ها اعضای هیئت مدیره باید حداقل یک سهم داشته باشند. هر شخص به اندازه دلخواه می تواند سهام خریده و با سرمایه ای کم سهامدار یک شرکت سهامی خاص شود.

general